michal_k Napisano 8 Styczeń 2014 Share Napisano 8 Styczeń 2014 Reasumując - ja przyjmę zaświadczenie z DBT (oprócz takiego, przy którym występuje zakres OBT) z wykreślonymi obiema pozycjami. Natomiast pewnie każde WK wyrobi sobie jakieś zdanie w tej kwestii i albo przyjmie, albo nakaże zostawić niewykreśloną jedną pozycję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 8 Styczeń 2014 Share Napisano 8 Styczeń 2014 Reasumując - ja przyjmę zaświadczenie z DBT (oprócz takiego, przy którym występuje zakres OBT) z wykreślonymi obiema pozycjami Jak również przyjmiesz, takie z BD ustalenia danych z wykreśloną pozycją 1, za brak TR... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 8 Styczeń 2014 Share Napisano 8 Styczeń 2014 Jak również przyjmiesz, takie z BD ustalenia danych z wykreśloną pozycją 1, za brak TR... dokładnie tak Bo wtedy interesują mnie ustalone dane, a nie to, czy spełnia lub nie spełnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crackers Napisano 8 Styczeń 2014 Share Napisano 8 Styczeń 2014 Marek1, a,czy nie ma różnicy między starym zapisem 4. Po zakończeniu przeprowadzania badania technicznego pojazdu uprawniony diagnosta niezwłocznie dokonuje wpisuo wyniku tego badania do rejestru badań technicznych pojazdów, zwanego dalej „rejestrem”, a także dokonuje wpisu do dowodu rejestracyjnego pojazdu albo wystawia zaświadczenie z badania technicznego pojazdu a nowym zapisem4. Po zakończeniu przeprowadzania badania technicznego pojazdu uprawniony diagnosta niezwłocznie dokonuje wpisu o wyniku tego badania do rejestru badań technicznych pojazdów, zwanego dalej "rejestrem", a także dokonuje wpisu do dowodu rejestracyjnego pojazdu oraz wystawia zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym pojazdu."czyli jest różnica,i co teraz przy negatywie co wpisujesz w DR,powinien każdy sobie na swój rozum.Oczywiście pod warunkiem obronienia swej tezy np.podczas kontroli TDT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 8 Styczeń 2014 Share Napisano 8 Styczeń 2014 czyli jest różnica,i co teraz przy negatywie co wpisujesz w DR,powinien każdy sobie na swój rozum.Oczywiście pod warunkiem obronienia swej tezy np.podczas kontroli TDT Bardziej się obronię jak wpiszę wynik P w DR oraz wystawię zaświadczenie. Natomiast chętnie zobaczę jak rzeczony inspektor, lub ktokolwiek inny, pokazuje mi jak wpisać badanie z wynikiem N do DR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 8 Styczeń 2014 Share Napisano 8 Styczeń 2014 Co do wyniku badania poprzez wyraźne skreślenie treści niemającej w danym przypadku zastosowania: - należy określić jeden z dwóch wyników: 1. spełnia wymagania techniczne art. 66 ustawy (P) 2. nie spełnia wymagań technicznych art. 66 ustawy (N) To jakie „i”, jakie „dwie”, jakie „obie” jak należy skreślić treść aby otrzymać jasno sprecyzowany wynik P/N. Co do HAKA. (Oby nie rozbierać, że wszystko co się robi na stacji kontroli powinno podlegać nie badaniu, a... kontroli. ) A dużo się robi. Na podstawie tabeli z kolumny „Metoda” czynności te nazwane są jako: oględziny, pomiary, porównania, ustalenia, kontrole, sprawdzenia, badania, oceny. To wszystko poprzedza kolumna, jakże charakterystycznie mianowana „Przedmiot i zakres ba-da-nia”. To tyle odnośnie na atomy rozbijania. Dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 8 Styczeń 2014 Share Napisano 8 Styczeń 2014 Jak również przyjmiesz, takie z BD ustalenia danych z wykreśloną pozycją 1, za brak TR... dokładnie tak Bo wtedy interesują mnie ustalone dane, a nie to, czy spełnia lub nie spełnia. co nie zmienia faktu tego że przy wypełnianiu tego punktu tego warunku już nie ma; oprócz takiego, przy którym występuje zakres OBT) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crackers Napisano 8 Styczeń 2014 Share Napisano 8 Styczeń 2014 Marek1 napisał, Bardziej się obronię jak wpiszę wynik P w DR oraz wystawię zaświadczenie.Natomiast chętnie zobaczę jak rzeczony inspektor, lub ktokolwiek inny, pokazuje mi jak wpisać badanie z wynikiem N do DR dlatego każdy sobie na swój rozumale dlaczego Ty nie wpiszesz w DR wyniku negatywnego,przecież jest jasno napisane ,że wpis orazzaświadczenie,a nie albo.A tak na poważnie,to już chyba wszystkie możliwe interpretacje wyczerpaliśmy,okaże się,że na 74 stronie tego tematu zaczniemy robić BT samolotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elliot Napisano 8 Styczeń 2014 Share Napisano 8 Styczeń 2014 wszystko aktualizowane na bieżąco . po prosty skreślam pkt. 1.2 przy dodatkowym czyli po staremu . Do czasu aż jeden i drugi klient wróci do Ciebie z "podziękowaniami" bo wyczekał się w kolejce w WK na marne. Zapis jest jasny, wykonujesz BT określasz jedną z pozycji i na tym polega zmiana, porównanie zacytował już Marek1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 8 Styczeń 2014 Share Napisano 8 Styczeń 2014 porównanie zacytował już Marek1. Nie było warto... Bo do nie których, to jak grochem o ścianę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jusznw Napisano 8 Styczeń 2014 Share Napisano 8 Styczeń 2014 Udało mi się przebrąć przez cały wątek dotyczący zmian w nieszczęsnym rozporządzeniu. Chciałbym zaprezentować swój punkt widzenia na temat wystawiania zaświadczenia przy pozytywnym okresowym badaniu technicznym. Niestety musiałem ubrać swoje mysli w załacznik - za który z góry przepraszam - jest dość obszerny. Na marginesie słowo do moderatora - może posty o aktualizacjach oprogramowania i wypełniania zaświadczenia - podzielić na oddzielne wątki. Ciężko "nowemu" przebrnąć przez to wszystko. Pozdrawiam z Nowym Rokiem! Wszystkiego dobrego! interpretacja zmian.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nemor20 Napisano 9 Styczeń 2014 Share Napisano 9 Styczeń 2014 Witam kolegów. Gdzie znajdę aktualną klasyfikację pojazdów od DMC(wykaz -tabela). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 9 Styczeń 2014 Share Napisano 9 Styczeń 2014 Gdzie znajdę aktualną klasyfikację pojazdów od DMC(wykaz -tabela). Np.tutaj http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=13186 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fredek Napisano 9 Styczeń 2014 Share Napisano 9 Styczeń 2014 powiedzmy jest rozbity. Wtedy wynik P? Tak, jeżeli tylko jest rozbity w stopniu umożliwiającym prawidłową identyfikację. Jeżeli jest to pojazd w którym w trakcie badania technicznego stwierdzono ślady uszkodzeń Pojazd taki może być dopuszczony do ruch po przeprowadzeniu badania o którym mowa w DzU 996 par. 3 ust 1 pkt 11 Przykład : auto na badaniu identyfikacja , stwierdzam przy okazji zapalony air-bag , pasy bezpieczeństwa uszkodzone ( 7.1.2 b ) czyli podpada pod DzU 996 § 3.1 pkt 11, co robię określam wynik badania po uprzednim poinformowaniu klienta o konieczności przeprowadzenia jeszcze dodatkowego pkt 11? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marbie Napisano 9 Styczeń 2014 Share Napisano 9 Styczeń 2014 Po dzisiejszej aktualizacji SQL w pozycji przebieg widnieje jednostka km/ rbh (roboczo godzina) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 9 Styczeń 2014 Share Napisano 9 Styczeń 2014 No to ok - pojazd ma tablice i spełnia inne punkty do identyfikacji, ale powiedzmy jest rozbity. Wtedy wynik P? Wtedy z automatu trzeba robić badanie pokolizyjne i będzie N. PORD 11. Niezależnie od badań, o których mowa w ust. 3-5, dodatkowemu badaniu technicznemu podlega pojazd:6) w którym w czasie badania technicznego stwierdzono ślady uszkodzeń lub naruszenie elementów nośnych konstrukcji pojazdu, mogących stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego; 996 § 3. 1. Zakres dodatkowego badania technicznego pojazdu, o którym mowa w art. 81 ust. 11 ustawy:11) w którym w trakcie badania technicznego stwierdzono ślady uszkodzeń lub naruszenie elementów nośnych konstrukcji pojazdu, mogących stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego – obejmuje sprawdzenie i ocenę stanu technicznego pojazdu oraz spełnienia warunków technicznych, w sposób określony w pkt 0–10 działu I załącznika nr 1 do rozporządzenia oraz w pkt 1 działu I załącznika nr 2 do rozporządzenia, odpowiednio do stwierdzonych usterek; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 9 Styczeń 2014 Share Napisano 9 Styczeń 2014 Po dzisiejszej aktualizacji SQL w pozycji przebieg widnieje jednostka km/ rbh (roboczo godzina) Z powodu takiej nadgorliwości należałoby przeliczać mile na kilometry ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marbie Napisano 9 Styczeń 2014 Share Napisano 9 Styczeń 2014 Z powodu takiej nadgorliwości należałoby przeliczać mile na kilometry ,,, też jestem tego zdania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 9 Styczeń 2014 Share Napisano 9 Styczeń 2014 Wtedy z automatu trzeba robić badanie pokolizyjne i będzie N. No i wydało się jak przy dodatkowym na HAK z urwanym kołem w pojeździe wyłapać eNkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zjc Napisano 9 Styczeń 2014 Share Napisano 9 Styczeń 2014 Odnośnie wystawiania zaświadczeń, cytat z uzasadnienia do projektu: "Dodatkowo, odpowiednio dostosowano treść obecnie obowiązującego rozporządzenia, tak aby zaświadczenie o przeprowadzonym badania technicznego pojazdu wydawane było każdorazowo po przeprowadzeniu badania technicznego pojazdu oraz bez względu na wynik takiego badania. Wydawane każdorazowo zaświadczenie oraz obowiązek zamieszczania w nim adnotacji o stwierdzonych usterkach niewątpliwie przyczyni się do poprawy bezpieczeństwa w ruchu drogowym." Myślę, że rozjaśnia to intencje jakie przyświecały Ministerstwu wprowadzając taki zapis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bogusław Napisano 9 Styczeń 2014 Share Napisano 9 Styczeń 2014 A co z kategorią w przypadku zmian konstrukcyjnych dot. rodzaju pojazdu? Np. zmiana z ciężarowego /N1 w dowodzie/ na osobowy ??? Będziemy mieć osobowy kat. N1 ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 9 Styczeń 2014 Share Napisano 9 Styczeń 2014 A co z kategorią w przypadku zmian konstrukcyjnych dot. rodzaju pojazdu? Np. zmiana z ciężarowego /N1 w dowodzie/ na osobowy ??? Będziemy mieć osobowy kat. N1 ??? A masz homologację?????????? Było mówione już z pięć razy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bogusław Napisano 9 Styczeń 2014 Share Napisano 9 Styczeń 2014 Przeczytałeś moje pytanie dokładnie? Bo chyba nie zrozumiałeś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 9 Styczeń 2014 Share Napisano 9 Styczeń 2014 Przeczytałeś moje pytanie dokładnie? Bo chyba nie zrozumiałeś... Było, było, było... Nawet bzdura o osobowym N1 tez była... Już dawno mam ochotę przymknąć ten temat, za bzdury tu się pojawiające. Dajcie mi jeszcze kilka tylko powodów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fredek Napisano 9 Styczeń 2014 Share Napisano 9 Styczeń 2014 Panie moderatorze proszę o przymknięcie tej polemiki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi