Skocz do zawartości
“Wyzwania współczesnej diagnostyki pojazdów - Hybrydy, Motocykle, Tachografy - Cykl Szkoleń 30 lat IT.NORCOM” - POZNAŃ ×

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czy przypadkiem ktoś wie czy można skorygować jeszcze przebieg w CEPiK 1.0?

Napisano

W teorii powinno pomoc skorygowanie tego badania teraz. I wyslanie do CEPA raz jeszcze.

W naszym systemie idzie to zrobic, nie wiem jak jest w Patronacie.

Świat łamie każdego i potem niektórzy są jeszcze mocniejsi w miejscach złamania. Ale takich, co nie chcą się złamać, świat zabija. Zabija w równej mierze najlepszych, najdelikatniejszych i najdzielniejszych. Jeżeli nie jesteś żadnym z nich, możesz być pewien, że zabije cię także, ale bez szczególnego pośpiechu. [Ernest Hemingway, Pożegnanie z bronią (1928)]

Nie pytaj się ludzi co można, a co nie, ale zadaj sobie pytanie czy warto.
Bowiem - można wszystko, ale nie wszystko warto... [NN]

Napisano
jak wyśle do CEP-a?

Trzeba patrzeć gdzie się pojawi badanie po korekcie , czy da się zrobić po staremu ,czy też pokaże się w trybie awaryjnym.

Napisano
czy da się zrobić po staremu

Niestety nie da się, wchodzę na CEPiK 1.0 ale po wciśnięciu "importuj" jest biała plansza. Trochę szkoda bo były UDS z naszej SKP dopisał klientowi 2 mln km. :razz:

Napisano

Da się ale musisz albo wysłać do cepa cały dzień w którym było wykonane to korygowane badanie albo wskazać zakres numeru badań od...do i tu wstawiasz numer badania w oknie od.... i powtarzasz w kolejnym oknie do....

Robisz korektę w archiwum później wracasz na nową wersję i wykonujesz to co wyżej BAZA-->GENERACJA PLIKU DLA CEPIK

Napisano

Nie chcę się wtrącać, nie znam Patronatu, ale "generowanie pliku dla Cepik" pachnie mi starym sposobem wysyłania badań (CEP1), który po 13/11 jest nieakceptowalny.

Chyba, że ta procedura w Patronacie po prostu tak się nazywa, a wysyłka jest realizowana "po nowemu".

Świat łamie każdego i potem niektórzy są jeszcze mocniejsi w miejscach złamania. Ale takich, co nie chcą się złamać, świat zabija. Zabija w równej mierze najlepszych, najdelikatniejszych i najdzielniejszych. Jeżeli nie jesteś żadnym z nich, możesz być pewien, że zabije cię także, ale bez szczególnego pośpiechu. [Ernest Hemingway, Pożegnanie z bronią (1928)]

Nie pytaj się ludzi co można, a co nie, ale zadaj sobie pytanie czy warto.
Bowiem - można wszystko, ale nie wszystko warto... [NN]

Napisano
Chyba, że ta procedura w Patronacie po prostu tak się nazywa, a wysyłka jest realizowana "po nowemu".
Tak to właśnie wygląda. Każde BT "wysyła" się osobno, ale program generuje je tak jakby to była "paczka", tzn. sposób wyboru BT do wysyłki wygląda po staremu, a sama wysyłka przebiega po nowemu, bez konieczności zatwierdzania kolejnych kroków przez diagnostę. Dotyczy wyłącznie BT wykonanych przed 13.11.2017.
Napisano

Wysłałem, zobaczymy co na to CEPiK

 

[ Dodano: 08-01-2018, 08:05 ]

Już wiadomo co na to CEPiK, w historii pojazdu widać korektę przebiegu

przeebieg.pdf

Napisano

Ciekawe czemu zapisał to jako nowe badanie a nie skorygował poprzedniego...

"Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs

Napisano

Są dwie możliwości - najbardziej prawdopodobne jest dla mnie to, że Patronat nie oznaczył tego rekordu jako korekta ... Druga alternatywa to oczywiście błąd samego CEP-a ...

Świat łamie każdego i potem niektórzy są jeszcze mocniejsi w miejscach złamania. Ale takich, co nie chcą się złamać, świat zabija. Zabija w równej mierze najlepszych, najdelikatniejszych i najdzielniejszych. Jeżeli nie jesteś żadnym z nich, możesz być pewien, że zabije cię także, ale bez szczególnego pośpiechu. [Ernest Hemingway, Pożegnanie z bronią (1928)]

Nie pytaj się ludzi co można, a co nie, ale zadaj sobie pytanie czy warto.
Bowiem - można wszystko, ale nie wszystko warto... [NN]

Napisano

Czy ktoś z szanownych Forumowiczów może coś takiego przywołać w odniesieniu do programu STACJA.SQL ?

Ciekaw jestem jak to w tym przypadku wygląda.

 

Przypominam - mówimy o korekcie PO 13/11/ ubr. badania zrobionego przed tym dniem (PRZEBIEG).

Świat łamie każdego i potem niektórzy są jeszcze mocniejsi w miejscach złamania. Ale takich, co nie chcą się złamać, świat zabija. Zabija w równej mierze najlepszych, najdelikatniejszych i najdzielniejszych. Jeżeli nie jesteś żadnym z nich, możesz być pewien, że zabije cię także, ale bez szczególnego pośpiechu. [Ernest Hemingway, Pożegnanie z bronią (1928)]

Nie pytaj się ludzi co można, a co nie, ale zadaj sobie pytanie czy warto.
Bowiem - można wszystko, ale nie wszystko warto... [NN]

Napisano

Poprawiałem w tamtym tygodniu badanie z tamtego roku, poszło bez problemu. Cepik namieszał przy przejściu z 1 na 2 i przywrócił mi błędny st. licznika. Poprawiłem i jest ok.

5ae1a81d286a1_Beztytuu.png.5367910b4e0e65dea4cebe525afbb3fa.png

Napisano
Ciekawe czemu zapisał to jako nowe badanie a nie skorygował poprzedniego...

Tak się zastanawiam czy przypadkiem nie chodzi o to aby wszelkie korekty przebiegu były widoczne dla wszystkich.

Napisano

Nie wykluczone, albo przez przypadek tym od Cepa to tak wyszło :-P

Napisano

Jak tam się dziś pracuje Wydziałom Komunikacji ? Bo ponoć wcale ,po dzisiejszej aktualizacji .

  • 5 weeks later...
Napisano

Przed Cepem były to trzy dni obozowania w urzędzie:

dzień 1. pobranie biletu kolejkowego i kolejka po termin składania wniosku (2-5h)

dzień 2. pobranie biletu kolejkowego i kolejka do złożenia wniosku i druga po miękki dowód(1-3h)

dzień 3. około 2h czekania po odbiór twardego.

 

Teraz urząd mimo pełnego obłożenia stanowisk pracuje znacznie wolniej i wydaje tak mało biletów, że rekordziści stoją po 3 dni w kolejce do kolejkomatu z biletami. Jak wbijałem gaz do dowodu, to dostałem ostatni tego dnia bilet a 20 ludzi za mną odeszło z niczym. Facet za mną już drugi dzień nie miał szczęścia, a gość przede mną był po raz trzeci.

Sam czas obsługi się wydłużył - dwa lata temu jak wbijałem gaz do innego auta, to trwało koło pół godziny, w tym roku 5h w tłoku, dobrze że miałem książkę ze sobą.

  • 2 months later...
Napisano

po zmianach związanych chyba z ochroną danych osobowych, adnotacje po pobraniu z cepika nie są widoczne w okienku uwag, a szkoda, było to przydatne.

Napisano

Ciekawe, czy musi widzieć? Przepis artykułu 80b w ustępie 1 i punkcie 13 sprowadza się do danych technicznych. I teraz weź zgadnij co autor miał na myśli, czy adnotacje urzędowe to jedno i to samo, co dane techniczne pojazdu zamieszczone w dowodzie?

Po mojemu dane techniczne, to dane techniczne. A adnotacje, to adnotacje. No ale ja tam nawet analfabetą języka urzędowego być mogę. ;-)

Napisano

Ja tego nie obejmuje, biorę DR do ręki i wszystko widzę a w wersji elektronicznej nie mogę?

Być może biorąc DR do ręki będę musiał zakładać opaskę na oczy żeby nie poznać danych osobowych, tylko jak dokonać wpisu TNBT?

Napisano

Nie kapuję zagadnienia. Co mają dane osobowe do terminu badania? 8/

Napisano

Pytałem o to w pomocy technicznej COI i odpowiedzieli, że to jest przejściowe. Po rozmowie stwierdziłem, że nie widzą problemu w tym, że nie widzimy adnotacji.Próbowałem im wytłumaczyć, że jeśli zatrzymany jest D.R. to nie mam możliwości potwierdzenia, czy pojazd posiada wpis GAZ lub HAK.Jest jeszcze KP ale nie wszystkie pojazdy ją mają ;)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.