wolf Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Nowa wersja nie wymusza najpierw opłaty potem BT? Nie jest to jak na filmiku instruktazowym. To jest po staremu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elektro001 Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Witam. U mnie śmiga wszystko tak jak należy. Po aktualizacji musiałem tylko wskazać aktywny certyfikat. Badania z dnia dzisiejszego poszły . Mam tylko pytanie jak wysłać zaległe badania z piątku, bo ikonka do Cepik jest szara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciejaszek Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Nowa wersja nie wymusza najpierw opłaty potem BT? Nie jest to jak na filmiku instruktazowym. To jest po staremu. Odwrotna kolejność jest tylko na SKP, które fiskalizują poprzez STACJA.SQL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid018 Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 u mnie aktualizacja poszła ale po właczeniu programu mam komunikat : Błąd inicjalizacji!Certyfikat: ..... co poszło nie tak?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kpininski Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Witam . Dane z Cepiku pobrane ale przy próbie wysyłki pojawia się komunikat. KOMUNIKAT OD CEPIK KOM.BLAD. NIEZNANY. Gdzie leży przyczyna takiego stanu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaka Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 U nas taki sam komunikat "KOMUNIKAT OD CEPIK KOM.BLAD. NIEZNANY" i w tryb awaryjny. Co dalej i dlaczego? Czekamy i dumamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gringoo Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 A u mnie pokazuje komunikat-STANOWISKO CEPIK 2.0 NIE JEST DOSTEPNE -SPRAWDZ POŁĄCZENIE VPN ORAZ DOSTEPNOSC INTERNETU właśnie co z tym zrobić? aktualizacja ok. rejestracja klucza ok wysyłanie do cep , badanie on line "nie" ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamos Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 " Błąd inicjalizacji!Certyfikat:" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ao2 Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Nowa wersja nie wymusza najpierw opłaty potem BT? Nie jest to jak na filmiku instruktazowym. To jest po staremu. Odwrotna kolejność jest tylko na SKP, które fiskalizują poprzez STACJA.SQL. Ja fiskalizuje prze Stacja.SQL i też nie mam opłaty na początku. Wersja 11.0.0.6972 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysztofk89 Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Czy ktoś ogarnął temat błędu inicjalizacji ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duch.michal Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 KOM.BLAD. NIEZNANY moze ktos wyjasnic o co chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
laptop Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Dobrze by było, gdyby zadający pytania określali z jakiego programu korzystają... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duch.michal Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 jak nie pisze nazwy to chyba logiczne ,ze norcom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
laptop Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Moje stwierdzenie nie odnosiło się bezpośrednio do Ciebie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekgrem Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Witam Mam taki komunikat zaraz po zalogowaniu się na konto Administratora: "Brak ustawień komunikacji z CEPIK 2.0. Popraw ustawienia w stałych systemowych" Ktoś sobie poradził? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Dobrze by było, gdyby zadający pytania określali z jakiego programu korzystają... Ten temat dotyczy tylko: CEPiK 2.0 » Oprogramowanie STACJA.SQL » Stacja SQL - Cepik 2.0 Nie wymagajcie żeby Norcom pomagał w innych programach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 WitamMam taki komunikat zaraz po zalogowaniu się na konto Administratora: "Brak ustawień komunikacji z CEPIK 2.0. Popraw ustawienia w stałych systemowych" Ktoś sobie poradził? Musisz wskazać zapewne certyfikat ssl programowi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebix Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 błąd inicjalizacji załatwione następująco:wchodzimy w zakładke programu SQL administracja/stałe systemowe/STACJA/cepik 2.0- z listy wybieramy certyfikat i akceptujemy. Od tej pory cepik mam na zielono, mozna przejść badanie lecz nie mozna go wysłać. * Możliwe, że potrzebny jest status administratora by zadziałało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
laptop Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Ten temat dotyczy tylko: Cytat: CEPiK 2.0 » Oprogramowanie STACJA.SQL » Stacja SQL - Cepik 2.0 Ale zrobiło się masło maślane i trudno wyłapać, które problemy dotyczą programu jak w temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Efendi Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 U mnie pobrało dane z CEPiK- u OK ale na koniec, przy zamknięciu BT komunikat NIE MA TAKIEGO POJAZDU W CEPIK i oznaczyło czerwoną kropką w rejestrze BT. Faktury mam na końcu nie na początku!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth22 Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 U mnie problem podobny jak u kolegów w programie Stacja.SQL wersja 11.0.0.6972 program cisco any connect połączony w stałych systemowych wybrany certyfikat z kodem stacji, zaznaczone "pk" w polu "aktywny" nie mam niestety zaznaczenia - teraz pytanie jak to zrobić żeby pole aktywny się zaznaczyło? Podejrzewam, że brak zaznaczonego pola "aktywny" to jest powód błędu: Błąd Inicjalizacji! Certyfikat: i tu numer stacji Jeżeli ktoś zna rozwiązanie problemu to proszę o instrukcje jak co zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysztofk89 Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Sebix, a mi właśnie po akceptacji wyskakuje okno "błąd inicjalizacji, certyfikat" i nr stacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamos Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Sebix->działa, dzięki! Teraz przy wysyłce badania mam Brak odpowiedzi ze środowiska CEPIK. Spróbuj ponownie później. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heaven Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Certyfikat z nazwą stacji jest ale jest na nim zaznaczone tylko PK a nie ma, że aktywny a w instrukcji jest Parametry dla pracyjednostanowiskowej muszą być zgodne rysunkiem powyżej, włącznie z nazwą certyfikatu SSL, którąmusi być numer Państwa SKP (wybór właściwego certyfikatu – przycisk „...”, wybieramy zawsze certyfikat z zaznaczonymi dwiema opcjami–PK/aktywny” I czemu nie jest aktywny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciejaszek Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Certyfikat z nazwą stacji jest ale jest na nim zaznaczone tylko PK a nie ma, że aktywny a w instrukcji jestParametry dla pracyjednostanowiskowej muszą być zgodne rysunkiem powyżej, włącznie z nazwą certyfikatu SSL, którąmusi być numer Państwa SKP (wybór właściwego certyfikatu – przycisk „...”, wybieramy zawsze certyfikat z zaznaczonymi dwiema opcjami–PK/aktywny” I czemu nie jest aktywny? U mnie problem podobny jak u kolegów w programie Stacja.SQL wersja 11.0.0.6972program cisco any connect połączony w stałych systemowych wybrany certyfikat z kodem stacji, zaznaczone "pk" w polu "aktywny" nie mam niestety zaznaczenia - teraz pytanie jak to zrobić żeby pole aktywny się zaznaczyło? Podejrzewam, że brak zaznaczonego pola "aktywny" to jest powód błędu: Błąd Inicjalizacji! Certyfikat: i tu numer stacji Jeżeli ktoś zna rozwiązanie problemu to proszę o instrukcje jak co zrobić. Jeśli nie macie certyfikatu z zaznaczonym PK aktywny to musicie zarejestrować certyfikat poprze program do obsługi kart. Niestety nie pamiętam dokładnie jak to się robiło... Ale też miałem certyfikat bez aktywnego PK i po rejestracji, pojawił mi się nowy z aktywnym PK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.