Psuj Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Teraz przy wysyłce badania mam Brak odpowiedzi ze środowiska CEPIK. Spróbuj ponownie później. To masz tak jak ja, ale ja nawet danych z cepa nie zaciagam. Niestety nie pamiętam dokładnie jak to się robiło... Karta w czytnik - encard zarządca - zaznaczasz swój certyfikat i u góry bardziej po prawej ikonka zarejestruj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth22 Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Teraz przy wysyłce badania mam Brak odpowiedzi ze środowiska CEPIK. Spróbuj ponownie później. To masz tak jak ja, ale ja nawet danych z cepa nie zaciagam. Niestety nie pamiętam dokładnie jak to się robiło... Karta w czytnik - encard zarządca - zaznaczasz swój certyfikat i u góry bardziej po prawej ikonka zarejestruj Robię tak jak piszesz i pojawia się komunikat "Zarejestrować można tylko certyfikat klucza CSP" co robię nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Zdecydowana większość Waszych problemów wynika z uszkodzenia tych mechanizmów Windows dotyczących certyfikatów, z których korzystamy w naszym oprogramowaniu Ratunkiem jest - znów w większości przypadków - przeinstalowanie oprogramowania Encard. Przygotowujemy instrukcję postępowania - jak tylko będzie gotowa pojawi się ona na stronie i na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 co robię nie tak Nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wolf Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Nowa wersja nie wymusza najpierw opłaty potem BT? Nie jest to jak na filmiku instruktazowym. To jest po staremu. Odwrotna kolejność jest tylko na SKP, które fiskalizują poprzez STACJA.SQL. No właśnie fiskalizujemy Stacją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duch.michal Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 a wogole komus udalo sie zrobic badanie od a do z w cepik2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysztofk89 Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Mój problem z inicjalizacją zakończył się po zastosowaniu się do uwag kolegi Psuja. Serdeczne dzięki ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franek.torun Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 U mnie na początku badania wyświetla dane z cepik, jednak na koniec badania wyświetla się komunikat " komunikat od cepik: kom.blad.nieznany" i w rejestrze przy badaniach mam czerwone kropeczki. Ktoś wie jaki jest powód takiego komunikatu i co z tym zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Micz Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 co robię nie tak? Co do ENCARD to trzeba ściągnąć i zainstalować najnowsze oprogramowanie ENCARD 4.0 - ja pobrałem z sd.coi.gov.pl. Powinno pomóc. Ja z kolei mam problem z działaniem klienta Anyconect na windowsach 10 - wycina on komunikacje po LAN i stacja.SQL nie widzi bazy i nie uruchamia się. U nas póki co udało się wysłać 4 badania - reszta pokazuje błąd z cepiku kom.blad.nieznany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eskape Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 u nas jest na początku komunikat " szukam pojazdu w bazie cepik" i tak szuka z 30 sekund, a następnie znika pierwsza tabela. Trzeba wyłączyć cepik 2,0 i w trybie awaryjnym zrobić badanie. Inaczej się nie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 U mnie chodzi tylko tryb awaryjny. Wykonanych bt tez nie mogę przesłać. Komunikat - Brak odpowiedzi ze środowiska CEPIK - i tyle. Wszystkie certyfikaty niby mam pododawane i do SQL-a i VPN, i sam SSL też jest. Kij wie o co kaman... Jak robimy BT to niby szuka w cepiku i tez woła, że brak odpowiedzi. A potem każe odpalić tryb awaryjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
laptop Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 U mnie natomiast czerwone kropki przy badaniach okresowych przed I rej i komunikat: czekaj na kolejną wersje programu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
28siwy Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 U mnie na początku badania wyświetla dane z cepik, jednak na koniec badania wyświetla się komunikat " komunikat od cepik: kom.blad.nieznany" i w rejestrze przy badaniach mam czerwone kropeczki.Ktoś wie jaki jest powód takiego komunikatu i co z tym zrobić. U mnie ten sam błąd co robić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yatsek Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 U mnie wciąż to samo " komunikat od cepik: kom.blad.nieznany". Jak Oni nie znają to co ja mam powiedzieć Czerwone kropki przy badaniach zapisanych w trybie awaryjnym. Kiedyś może uda się wysłać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elektro001 Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Ja mam problem tylko z jednym badaniem, które zrobiłem. Zassał dane z CEPiK, zrobiłem badanie i podczas wysyłania wyświetla: "brak pojazdu w bazie CEPiK" i nie mogę wysłać. Reszta poszła bez problemu od A do Z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 u nas jest na początku komunikat " szukam pojazdu w bazie cepik" i tak szuka z 30 sekund, a następnie znika pierwsza tabela. Trzeba wyłączyć cepik 2,0 i w trybie awaryjnym zrobić badanie. Inaczej się nie da Mam dokładnie to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Efendi Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 U mnie tak samo jak u elekto001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth22 Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 http://www.csdir.pl/info/do-pobrania.html pobrałem z linku powyżej program encard 4.0 problem z certyfikatem ustąpił ale nadal badania w trybie awaryjnym i nie mogę przesłać tych z czerwoną kropką "brak odpowiedzi ze środowiska Cepik, spróbuj później" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eskape Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 radekd2... a jak próbuje wysłać zrobione badania to najpierw szuka pojazdu, potem przekazuje dane do cepik, a następnie wywala "nieznany błąd" Na dziś już chyba nic nie wymyślę ( zresztą wszystkie połączenia mam raczej ok ) wiedząc co dzieje się w WK to raczej wina cepiku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MPower Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 u mnie od rana tak samo jak u Psuj . . . . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 komus udalo sie zrobic badanie od a do z w ce? tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert27 Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 U nas tez działa tylko na końcu badania wyswietla Brak Pojazdu w Bazie i czerwona kropeczka świeci wiadomo już co ztym zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
laptop Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Pod jaką pozycją / rodzajem umieszczacie HAK żeby z cepikiem okazało się kompatybilne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
megalex Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Witam , mam tak jak większość błąd inicjalizacji , certyfikat poprawny , ale cały czas miałem cepik 2,0 na zielono , mimo , że się z nim nie łączyłem . Teraz po którymś z rzędu uruchomieniu Stacji mam cepik na czerwono. Czy ktos może mi powiedzieć , czy błąd jest po mojej stronie , bo do Norcom-u nie ma szans się dodzwonić -próbuję od 11. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamos Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Kliknij czerwony przycisk, jak będzie ok to zmieni kolor na zielony... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.