mr.kajak Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 U mnie to samo "brak odpowiedzi ze środowiska CEPIK" ktoś zna rozwiązanie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartosz Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 Przy próbie wysłania do cepika komunikat: Komunikat od Cepik: kom.blad.nieznany [KEY_ERROR_0002 /] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lokiec3 Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 A u mnie wszystko śmiga jak ta lala wczoraj jeszcze były problemy z przekazaniem niektórych badań do cep. Dziś wszystko przeszło bez problemu. jedynie pre rejestracji nie ma i dodatkowe HAk nie idzie. A tak to normalnie jestem zaskoczony. PS wczoraj w popołudniowym zapraszamy do trójki był poruszany problem wczorajszego dnia. Zarówno badań jak i rejestracji. Muszę stwierdzić, że większość ludzików to w ogóle nie ma zielonego pojęcia o badaniach technicznych. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duch.michal Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 na jednej stacji mamy 2 zielone kropki wszystko lala ,a na 2 znowu błąd 0007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gringoo Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 Panowie, Poniżej link do instrukcji, która na 90% usunie Wasze problemy z certyfikatami. Bardzo proszę o jej pobranie i - niestety - zastosowanie się do niej. Starałem się opisać to możliwie "czytelnym językiem", mam nadzieję, że dacie radę. Zakładamy, że stacja ma poprawnie skonfigurowane połączenie VPN. http://norcom.com.pl/download/cepik/IT.NORCOM_StacjaSQL_naprawa_certyfikat%C3%B3w_SSL.pdf do tego certyfikatu nie ma klucza i nie można go zarejestrować w encard 4.0 , co z tym zrobić . inne zrobiłem i zają 2 pola zaznaczone a ten nie ma ani jednego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rOkO85 Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 Panowie, te badania, które udało się wysłać widnieją w historii pojazdu na stronie CEPiK? Mi udało się wysłać wczoraj kilka (potem już błąd 0007), ale te wysłane nie widnieją w CEPiKu do tej chwili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duch.michal Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 cyrk , nasze problemy mogą poprostu wynikać z ich problemów , a tu czlowiek sie stresuje Nie wiem co sie dzieje na jednej stacji jest wszystko ok, dzisiejsze badania sie wyslaly , a na drugiej lipa eh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jan.W Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 Panowie coś w tym temacie. Witam. Wrócę do tematu badanie na hak. W stacji sql wybrałem rodzaj badania "dodatkowe hak" na początku niby pobrało dane z CEPiK ale przy zapisie nie przesłało do CEPiKu teraz w rejestrze wisi z czerwoną kropką. Ktoś się wypowiadał wcześniej żeby wybrać "inne czynności" czy to sprawdzone i wyśle. A co z pozycją nr 1 na drugiej stronie zaświadczenia, z ręki dopisać "hak" Panowie wiecie coś w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 Że druga strona to kumam, ą że pozycja 'nr 1' to już nie kumam. Po mojemu można z ręki dopisać [HAK], tylko że ja to wpisuje na stronie drugiej w punkcie numer 2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 WYSŁAŁEM ZALEGŁE BADANIA Pomimo, że nie miałem problemu z kluczem wykonałem instrukcje z problemu nr 1 z listy Norcomu. Czyli wykonałem ponowna recertyfikację w systemie (encarda już miałem 4.0). Obowiązkowo restart kompa po tej operacji !!! Cepik przyjął mi wszystkie zaległe badania. Czekam na następnęgo klienta i kliknę co z nowym bt będzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzio69 Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 Udało się wysłać wczorajsze Czekam na nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jan.W Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 Paprock w pkt. 1 druga strona zaświadczenia stacja sql z automatu dodaje jaki rodzaj badania jest robiony i o to pytam. Że spełnia warunki hak to wpisuję pod 2. A moje pytanie dotyczyło tego że przy wybraniu badania "dodatkowe hak" nie poszło do CEPIKU, i nie wiem czy zrobić korektę na rodzaj badania "inne czynności" tak jak wcześniej któryś z kolegów wspominał czy wtedy przejdzie do CEPIKU. I czy wtedy ten wpis pod 1 zmienić ręcznie z "inne czynności" na "hak". Dzięki za zainteresowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MPower Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 u mnie tez błąd 007...pobieranie ok, ale nie mam poczekalni na badania - w ustawieniach coś trzeba zmienić? Stałe systemowe/badania techniczne/włącz badania w toku Poczekalnia odpalona... czyli po dodaniu do poczekalni wchodzę w korektę i zapisuje badanie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 Przeleciałem całą instrukcję krok po kroku. Nadal nie działa. Jest jak w podpunkcie B - po podaniu pinu strona się nie wyświetla... To będzie wredne, co powiem - ale spróbuj raz jeszcze, zwłaszcza naprawę. Czasem tak jest, trzeba to robić kilkukrotnie, do czasu poprawy sytuacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 WYSŁAŁEM ZALEGŁE BADANIA Pomimo, że nie miałem problemu z kluczem wykonałem instrukcje z problemu nr 1 z listy Norcomu. Czyli wykonałem ponowna recertyfikację w systemie (encarda już miałem 4.0). Obowiązkowo restart kompa po tej operacji !!! Cepik przyjął mi wszystkie zaległe badania. Czekam na następnęgo klienta i kliknę co z nowym bt będzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 Dzięki za zainteresowanie. - nie ma sprawy. Myślę, że jako 'inne czynności' i bez określania wyniku będzie OK. Coś mi podpowiada, że słownik rodzajów badań musi być spójny. No tak podobnie jak ze skrótami dokumentów rejestracyjnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alex40 Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 A jaka jest instrukcja do karty CERTUM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heaven Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 Wszystko działa Nie mogę jeszcze wysłać zaległego badania pierwszego z zagranicy ale wyskakuje, że będzie to możliwe w następnej wersji programu. Dzięki [ Dodano: 14-11-2017, 10:29 ] Ważne żeby test certyfikatu zadziałał! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzio69 Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 Kurczę za wczesna radość wszystko OK do zakończenia badania a potem KEY ERROR 0007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtek61 Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 A kiedy wszyscy otrzymają aktualizacje do wersji 11? Bo mi dalej świeci sie tylko 10.9.4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jan.W Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 Paprock wrzucam jeszcze screen z błędem jaki wyskakuje przy próbie wysyłki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 Kurczę za wczesna radośćwszystko OK do zakończenia badania a potem KEY ERROR 0007 Czekamy na info ze strony MC, to błąd po ich stronie. Od czasu do czasu warto wejść do rejestr BTP i spróbować wysłać zaległe badania, czasem się to udaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OSKPM Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 CEP w niektórych przypadkach jako datę i godzinę badania zapisuje datę i godzinę WYSYŁKI badania, a reszcie przypisuje godzinę wstecz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 Nowe badanie przeszło od A do Z Zaciągnęło dane, porównało, zrobiłem badanie, wysłało i zapisało je w cepiku... Ale nie wiem czemu, jak wchodze do rejestru jest ono z żółtą kropka i jest aktywny klawisz wysyłki do cepa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 Przeleciałem całą instrukcję krok po kroku. Nadal nie działa. Jest jak w podpunkcie B - po podaniu pinu strona się nie wyświetla... To będzie wredne, co powiem - ale spróbuj raz jeszcze, zwłaszcza naprawę. Czasem tak jest, trzeba to robić kilkukrotnie, do czasu poprawy sytuacji. Świetnie, że jest taka krok po kroku procedura. Szkoda, że tylko dla kart Enkard... a co zrobić z kartą Unizeto, Certum by Asseco, bo też nie łączę się z cepem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.