Skocz do zawartości

Stacja SQL - Cepik 2.0


WojtekC

Rekomendowane odpowiedzi

Pan Norbert w instrukcji napisał:

Procedura sprawdzenia i naprawy błędów połączenia z CEPIK 2.0

1. Szybka weryfikacja poprawności konfiguracji i dostępu do CEPIK 2.0

a) Uruchamiamy przeglądarkę Internet Explorer i uruchamiamy stronę

https://skp.api.cepik/cepik/api/skp?wsdl lub https://172.25.254.34/cepik/api/skp?wsdl

Strona powinna zapytać nas o wybranie certyfikatu karty SSL, którą to kartę możemy

wybrać np. po:

 znanej nam dacie ważności (jak ustalić datę czytaj niżej, czerwona ramka)

 typu wydawcy certyfikatu – zawsze „CCK CEPiK Podsystem…”

b) Jeśli po podaniu PIN-u do karty strona się wyświetli, poniższa część instrukcji nie

dotyczy już Państwa stacji, certyfikaty są prawidłowo zainstalowane w systemie.

 

Co na tej stronie ma się wyświetlić?

U mnie wyświetal się to:

 

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>

-


-
.
.
[...]

 

?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 910
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • Norbert Jezierski

    86

  • Psuj

    37

  • laptop

    34

  • IVVO

    32

Top Posters In This Topic

Posted Images

Po całym dniu prób dodzwonienia się (może z 200-300 razy): właśnie się udało 4-ty, 2-gi w kolejce, następnie sygnał nieodbieranego telefonu.... i połączenie trwa zbyt długo,, spróbuj później :evil: Panie Norbercie jest sens dzwonić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do Pana Norberta.

 

Czy jeśli wszystkie testy w programie przechodzą prawidłowo, przy badaniu pobiera dane z cepik-u ale już wysyłka generuje osławiony błąd agenta 007 to z certyfikatami jest wszystko ok, czy należy dalej grzebać przy nich? Dodam, że udało się wysłać rano badania z dnia poprzedniego, dwa przeglądy udało się zrobić od a do z ale już od południa błąd przy kończeniu każdego przeglądu lub próbie wysyłki badań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

który organ dokument wystawił

nie chodzi o organ, tylko które dane zaznaczamy: z cepa,z DR,z poprzedniego bt(kółeczka po lewej :P ) bez zaznaczenia nie przechodzimy do następnego levela :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale tam oprócz organu nic się nie zmienia, albo dopadła mnie ślepota. Czyli bez znaczenia co się kliknie, aby się 'klikło' w któreś kółeczko. No! :x;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś z Norcom'u pomoże jak ogarnąć błędy certyfikatów (chyba?) na kartach Certum?

Procedura naprawy certyfikatów nie pomaga.

 

PS.

Dlaczego TE SAME certyfikaty były OK jeszcze w piątek, a już teraz są złe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale dalej nie dostałem informacji do naprawy certyfikatów do karty CERTUM tylko nagminnie powtarzane są problemy z ENKARTEM!!!!!!!!!!!!!

proszę wykonać poniższe kroki:

1. wejść do certyfikatów osobistych użytkownika start/uruchom/certmgr.msc

2. wybrać folder osobiste

3. zaznaczyć aktualny certyfikat z symbolem SKP (dane takie same jak w "profil zwykły" procertum) i wybrać usuń

4. wyciągnąć kartę i odinstalować oprogramowanie proCertum

5. zalecany restart komputera

6. ze strony producenta unizeto https://www.certum.pl/pl/wsparcie/cert_oferta_procertum_cardmanager/ pobrać najnowszą wersję oprogramowania proCertum w wersji 32 bitowej

7. zainstalować pobrane oprogramowanie i włożyć kartę do czytnika (certyfikat po chwili automatycznie powinien dodać się certyfikatów użytkownika)

8. jeśli nie zaimportował się automatycznie, otworzyć program proCertum, przejść na zakładkę "profil zwykły" i nacisnąć przycisk na dole po prawej stronie "rejestruj certyfikaty"

9. zalecany restart komputera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale dalej nie dostałem informacji do naprawy certyfikatów do karty CERTUM tylko nagminnie powtarzane są problemy z ENKARTEM!!!!!!!!!!!!!

proszę wykonać poniższe kroki:

1. wejść do certyfikatów osobistych użytkownika start/uruchom/certmgr.msc

2. wybrać folder osobiste

3. zaznaczyć aktualny certyfikat z symbolem SKP (dane takie same jak w "profil zwykły" procertum) i wybrać usuń

4. wyciągnąć kartę i odinstalować oprogramowanie proCertum

5. zalecany restart komputera

6. ze strony producenta unizeto https://www.certum.pl/pl/wsparcie/cert_oferta_procertum_cardmanager/ pobrać najnowszą wersję oprogramowania proCertum w wersji 32 bitowej

7. zainstalować pobrane oprogramowanie i włożyć kartę do czytnika (certyfikat po chwili automatycznie powinien dodać się certyfikatów użytkownika)

8. jeśli nie zaimportował się automatycznie, otworzyć program proCertum, przejść na zakładkę "profil zwykły" i nacisnąć przycisk na dole po prawej stronie "rejestruj certyfikaty"

9. zalecany restart komputera

 

Niestety ale nie dało żadnych efektów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi ciągle wyskakuje błąd "Brak odpowiedzi ze środowiska Cepik.Spróbuj ponownie pózniej".Czy ktoś wie jak rozwiązać problem z tym komunikatem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do Pana Norberta.

 

Czy jeśli wszystkie testy w programie przechodzą prawidłowo, przy badaniu pobiera dane z cepik-u ale już wysyłka generuje osławiony błąd agenta 007 to z certyfikatami jest wszystko ok, czy należy dalej grzebać przy nich? Dodam, że udało się wysłać rano badania z dnia poprzedniego, dwa przeglądy udało się zrobić od a do z ale już od południa błąd przy kończeniu każdego przeglądu lub próbie wysyłki badań.

Wszystko jest dobrze, czekacie tylko na nowe wersje.

Kolejną wypuściliśmy przed chwilą, poprawia błąd 0007 :-)

Można też już wysyłać zaległe BTP (z piątku/czwartku itp. - każdy wybiera sobie badania do wysłania wg własnego uznania, być może kiedyś to zablokujemy (nie późniejsze niż ...).

 

Ale dalej nie dostałem informacji do naprawy certyfikatów do karty CERTUM tylko nagminnie powtarzane są problemy z ENKARTEM!!!!!!!!!!!!!

Info w górnej części forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

radekd2 proszę zatem jutro skontaktować się z producentem karty https://www.certum.pl/pl/cert_kontakt_dane_teleadresowe/ jaką ma on procedurę naprawczą bo na jego stronie nie znalazłem takiej instrukcji

 

Ale czego procedury naprawczej? Pytam się bez ironii.

Ten certyfikat w CEPiK 1 wszystko podpisywał prawidłowo (nie było żadnych problemów z wysyłaniem). Dzisiaj miałem podłączonego (zdalny dostęp) informatyka z COI, który stwierdził, iż wszystkie certyfikaty i VPN zainstalowane są OK.

?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek - jeszcze trzeba będzie popracować nad drugim certyfikatem, ale to myślę później, jak bedzie stabilniej z tym co jest. I pamiętaj, że po przejściu na druga kartę/certyfikat trzeba je pozmieniać tez w koncie admina i userów w sql-u.

 

A teraz wysyłaj zaległości... :P:P:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek - jeszcze trzeba będzie popracować nad drugim certyfikatem, ale to myślę później, jak bedzie stabilniej z tym co jest. I pamiętaj, że po przejściu na druga kartę/certyfikat trzeba je pozmieniać tez w koncie admina i userów w sql-u.

 

A teraz wysyłaj zaległości... :P :P :P

 

Diagnostów nie tykamy, ustawiamy certyfikaty na KOMPUTER (środkowa ikona) !.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diagnostów nie tykamy,

 

Nawet dla drugiego certyfikatu?

 

Tomek ma dwa na stacji. Uruchomiliśmy cepik na jednym. I jak zmienia na ten "zapasowy" to gdzie ma zmienić w sql-u?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.