radekd2 Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 Pan Norbert w instrukcji napisał: Procedura sprawdzenia i naprawy błędów połączenia z CEPIK 2.01. Szybka weryfikacja poprawności konfiguracji i dostępu do CEPIK 2.0 a) Uruchamiamy przeglądarkę Internet Explorer i uruchamiamy stronę https://skp.api.cepik/cepik/api/skp?wsdl lub https://172.25.254.34/cepik/api/skp?wsdl Strona powinna zapytać nas o wybranie certyfikatu karty SSL, którą to kartę możemy wybrać np. po: znanej nam dacie ważności (jak ustalić datę czytaj niżej, czerwona ramka) typu wydawcy certyfikatu – zawsze „CCK CEPiK Podsystem…” b) Jeśli po podaniu PIN-u do karty strona się wyświetli, poniższa część instrukcji nie dotyczy już Państwa stacji, certyfikaty są prawidłowo zainstalowane w systemie. Co na tej stronie ma się wyświetlić? U mnie wyświetal się to: <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> - - . . [...] ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Motogoldap Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 Po całym dniu prób dodzwonienia się (może z 200-300 razy): właśnie się udało 4-ty, 2-gi w kolejce, następnie sygnał nieodbieranego telefonu.... i połączenie trwa zbyt długo,, spróbuj później Panie Norbercie jest sens dzwonić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dannyboy Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 OSKPM, Dzięki wielkie - pomogło i wszystko śmiga ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 spróbuj później - a to występuje codziennie czy tylko w przypadku szczególnych okoliczności? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 Którą opcję zaznaczacie I czy to ma jakieś znaczenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 U mnie było i jest to bez znaczenia, który organ dokument wystawił. Rejestr Badań też tego nie zbiera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heaven Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 Mam pytanie do Pana Norberta. Czy jeśli wszystkie testy w programie przechodzą prawidłowo, przy badaniu pobiera dane z cepik-u ale już wysyłka generuje osławiony błąd agenta 007 to z certyfikatami jest wszystko ok, czy należy dalej grzebać przy nich? Dodam, że udało się wysłać rano badania z dnia poprzedniego, dwa przeglądy udało się zrobić od a do z ale już od południa błąd przy kończeniu każdego przeglądu lub próbie wysyłki badań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 który organ dokument wystawił nie chodzi o organ, tylko które dane zaznaczamy: z cepa,z DR,z poprzedniego bt(kółeczka po lewej ) bez zaznaczenia nie przechodzimy do następnego levela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 No ale tam oprócz organu nic się nie zmienia, albo dopadła mnie ślepota. Czyli bez znaczenia co się kliknie, aby się 'klikło' w któreś kółeczko. No! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alex40 Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 Ale dalej nie dostałem informacji do naprawy certyfikatów do karty CERTUM tylko nagminnie powtarzane są problemy z ENKARTEM!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 A jest taki przymus, szczególnie przez forum? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 Ktoś z Norcom'u pomoże jak ogarnąć błędy certyfikatów (chyba?) na kartach Certum? Procedura naprawy certyfikatów nie pomaga. PS. Dlaczego TE SAME certyfikaty były OK jeszcze w piątek, a już teraz są złe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 Ale dalej nie dostałem informacji do naprawy certyfikatów do karty CERTUM tylko nagminnie powtarzane są problemy z ENKARTEM!!!!!!!!!!!!! proszę wykonać poniższe kroki: 1. wejść do certyfikatów osobistych użytkownika start/uruchom/certmgr.msc 2. wybrać folder osobiste 3. zaznaczyć aktualny certyfikat z symbolem SKP (dane takie same jak w "profil zwykły" procertum) i wybrać usuń 4. wyciągnąć kartę i odinstalować oprogramowanie proCertum 5. zalecany restart komputera 6. ze strony producenta unizeto https://www.certum.pl/pl/wsparcie/cert_oferta_procertum_cardmanager/ pobrać najnowszą wersję oprogramowania proCertum w wersji 32 bitowej 7. zainstalować pobrane oprogramowanie i włożyć kartę do czytnika (certyfikat po chwili automatycznie powinien dodać się certyfikatów użytkownika) 8. jeśli nie zaimportował się automatycznie, otworzyć program proCertum, przejść na zakładkę "profil zwykły" i nacisnąć przycisk na dole po prawej stronie "rejestruj certyfikaty" 9. zalecany restart komputera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 Zacząłem instalować ENCARD 4 i teraz mam coś takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 Tomek D Jeśli test z ostatniej strony procedury naprawczej karty ENCARDA (dodałem załącznik bo strona leży) działa to powinno być wszystko ok, jeśli nie to trzeba wykonać opisaną tam procedurę 2017 Powtórna rejestracja certyfikatu w systemie Windows.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 Ale dalej nie dostałem informacji do naprawy certyfikatów do karty CERTUM tylko nagminnie powtarzane są problemy z ENKARTEM!!!!!!!!!!!!! proszę wykonać poniższe kroki: 1. wejść do certyfikatów osobistych użytkownika start/uruchom/certmgr.msc 2. wybrać folder osobiste 3. zaznaczyć aktualny certyfikat z symbolem SKP (dane takie same jak w "profil zwykły" procertum) i wybrać usuń 4. wyciągnąć kartę i odinstalować oprogramowanie proCertum 5. zalecany restart komputera 6. ze strony producenta unizeto https://www.certum.pl/pl/wsparcie/cert_oferta_procertum_cardmanager/ pobrać najnowszą wersję oprogramowania proCertum w wersji 32 bitowej 7. zainstalować pobrane oprogramowanie i włożyć kartę do czytnika (certyfikat po chwili automatycznie powinien dodać się certyfikatów użytkownika) 8. jeśli nie zaimportował się automatycznie, otworzyć program proCertum, przejść na zakładkę "profil zwykły" i nacisnąć przycisk na dole po prawej stronie "rejestruj certyfikaty" 9. zalecany restart komputera Niestety ale nie dało żadnych efektów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 radekd2 proszę zatem jutro skontaktować się z producentem karty https://www.certum.pl/pl/cert_kontakt_dane_teleadresowe/ jaką ma on procedurę naprawczą bo na jego stronie nie znalazłem takiej instrukcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diagnose Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 Mi ciągle wyskakuje błąd "Brak odpowiedzi ze środowiska Cepik.Spróbuj ponownie pózniej".Czy ktoś wie jak rozwiązać problem z tym komunikatem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 Mój wybawca Psuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 Mam pytanie do Pana Norberta. Czy jeśli wszystkie testy w programie przechodzą prawidłowo, przy badaniu pobiera dane z cepik-u ale już wysyłka generuje osławiony błąd agenta 007 to z certyfikatami jest wszystko ok, czy należy dalej grzebać przy nich? Dodam, że udało się wysłać rano badania z dnia poprzedniego, dwa przeglądy udało się zrobić od a do z ale już od południa błąd przy kończeniu każdego przeglądu lub próbie wysyłki badań. Wszystko jest dobrze, czekacie tylko na nowe wersje. Kolejną wypuściliśmy przed chwilą, poprawia błąd 0007 Można też już wysyłać zaległe BTP (z piątku/czwartku itp. - każdy wybiera sobie badania do wysłania wg własnego uznania, być może kiedyś to zablokujemy (nie późniejsze niż ...). Ale dalej nie dostałem informacji do naprawy certyfikatów do karty CERTUM tylko nagminnie powtarzane są problemy z ENKARTEM!!!!!!!!!!!!! Info w górnej części forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 radekd2 proszę zatem jutro skontaktować się z producentem karty https://www.certum.pl/pl/cert_kontakt_dane_teleadresowe/ jaką ma on procedurę naprawczą bo na jego stronie nie znalazłem takiej instrukcji Ale czego procedury naprawczej? Pytam się bez ironii. Ten certyfikat w CEPiK 1 wszystko podpisywał prawidłowo (nie było żadnych problemów z wysyłaniem). Dzisiaj miałem podłączonego (zdalny dostęp) informatyka z COI, który stwierdził, iż wszystkie certyfikaty i VPN zainstalowane są OK. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 Tomek - jeszcze trzeba będzie popracować nad drugim certyfikatem, ale to myślę później, jak bedzie stabilniej z tym co jest. I pamiętaj, że po przejściu na druga kartę/certyfikat trzeba je pozmieniać tez w koncie admina i userów w sql-u. A teraz wysyłaj zaległości... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 Tomek - jeszcze trzeba będzie popracować nad drugim certyfikatem, ale to myślę później, jak bedzie stabilniej z tym co jest. I pamiętaj, że po przejściu na druga kartę/certyfikat trzeba je pozmieniać tez w koncie admina i userów w sql-u. A teraz wysyłaj zaległości... :P Diagnostów nie tykamy, ustawiamy certyfikaty na KOMPUTER (środkowa ikona) !. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 Diagnostów nie tykamy, Nawet dla drugiego certyfikatu? Tomek ma dwa na stacji. Uruchomiliśmy cepik na jednym. I jak zmienia na ten "zapasowy" to gdzie ma zmienić w sql-u? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 Diagnostów nie tykamy - to nie diagnosta ma swój własny certyfikat SSL, a KOMPUTER. Więc ikonka KOMPUTER. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.