Psuj Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Żółte kółka - badanie po modyfikacji, do wysłania do cepa Dla przypomnienia Problem pojawił się przy okresowym i zmianach Same zmiany konstrukcyjne też generuja błąd. W załączniku: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Same zmiany konstrukcyjne też generuja błąd. W załączniku: Podobny komunikat przy ustaleniu danych dla zarejestrowanej przyczepki lekkiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fredek Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 U mnie wszystko działa lecz kilka badań z błędem SKP- 20032 oraz DICT_124 skp-20907 . I co dalej z tym zrobić , a miało być tak pięknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Efendi Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Cytat: Żółte kółka - badanie po modyfikacji, do wysłania do cepa Psuj oświeć mnie. Co mam modyfikować w N ? Nawet dostałem potwierdzenie z Cepa o wysyłce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Żółte kółka Kolego jeszcze coś nie funguje - więc zaznacz badanie i jeszcze raz wyślij - mimo komunikatu zwrotnego - będzie zielona kropka - co któreś się tak zdarza a dla pewności nie zaszkodzi poświęcić 5 sekund Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Pojazd z zagranicy na PC po wpisaniu znajduje go w CEP a po daniu zamknij jest błąd: " The Update statement conflicted with The foregin Key constraint "FK_PojazdZmiany_TypyDowodowRej". The conflict in database "Stacja", table" dbo. TypyDowodowRej".column'TypyDowodowRej|D' i nic się nie dzieje nie można wpisać do rejestru bo nie wyskakują żadne okienka potem koniec. Ktoś coś pomoże ? Przełącz się na tryb awaryjny na czas tego jednego badania, zgłosiłem problem programistom. Szybka podpowiedź gdzie bo dopiero miesiąc pracuję na SQL'u. Nie łączyć Cepik'u na zielono ? czy jak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maly10444 Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 witam mam problem z programem wyskakuje mi cały czas komunikat błąd inicjalizacji certyfikatu czy ktoś może pomóc w tej kwestii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zyklon Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Informatycy z Norcom pomogli szybko i skutecznie. Wszystko działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diagnose Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 U mnie połączył się z Cepem ale jak wpisuje numer rejestracyjny pojazdu wyskakuje komunikat "W bazie danych nie znaleziono pojazdu.Nie można wyszukiwać danych na datę z przyszłości [sKP-20032/].Ktoś miał podobny problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzio69 Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Panowie wszystko działa do momentu zmiany logowania na drugiego diagnostę . Potem wyskakuje błąd 0007. nie wiem czy mam os..e ręce [/fade] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r_kubis Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 U mnie połączył się z Cepem ale jak wpisuje numer rejestracyjny pojazdu wyskakuje komunikat "W bazie danych nie znaleziono pojazdu.Nie można wyszukiwać danych na datę z przyszłości [sKP-20032/].Ktoś miał podobny problem? U mnie się taki wyświetla. Napisałem do P. Norberta. Czekam na odpowiedź. Dodam, iż posiadam czytnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Powiem tak - warto zaopatrzyć sie w czytnik - nie mam najmniejszego problemu z wpisaniem danych - program szybko zasysa dane z CEPA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 radekd2 proszę zatem jutro skontaktować się z producentem karty https://www.certum.pl/pl/cert_kontakt_dane_teleadresowe/ jaką ma on procedurę naprawczą bo na jego stronie nie znalazłem takiej instrukcji Skontaktowałem się dzisiaj rano. Wymiana emaili wraz ze zrzutami ekranu z mojego komputera. Podsumowane ze strony Asseco Data Systems S.A. (CERTUM): Szanowny Panie, czyli ma Pan certyfikat prawidłowo skonfigurowany. [...] Reasumując na chwilę obecną problem nie jest związany z certyfikatem i należy kontaktować się z administratorem systemu. Czekam, aż wyjdzie najnowsza instrukcja od pana Norberta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diagnose Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Powiem tak - warto zaopatrzyć sie w czytnik - nie mam najmniejszego problemu z wpisaniem danych - program szybko zasysa dane z CEPA Mam czytnik i z czytnikiem jest dokładnie ten sam błąd.Wyskakuje mi opcja pre rejestracji i nie wiem czy mam z niej korzystać wypisując badanie, czy nie robić badania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek.W12 Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Oddzwonili do nas z Norcomu, dziękuję Panie Norbercie. Podobno wina tkwi w różnicy certyfikatów. Czekam na odpowiedź z MC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 czy mogę np,swój samochód sprawdzić w cepiku? A co zrobisz jak niezgodności wykryjesz? Usterka drobna zassałem dane ,sprawdziłem ,wyszedłem z programu i ok . taką mam nadzieję. Do Norcomu-czy te dane które porównujemy z DR z cepem mogą być zaznaczone grubszą czcionką.(modyfikacja w przyszłości,bo teraz są wazniejsze tematy) Od tych cyferek oczy bolą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej65 Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Cepik działa od dzisiaj już normalnie, jedynie przy jednym pierwszym mi nie wysyła ale o dziwo inne OBT przed 1-rej poszło bez problemu. Kiedy ukaże się nowa aktualizacja z usterkami zgodnie z rozporządzeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LimonQ Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Mam pytanko odnośnie wysyłania badan do CEP, bo kolega z WK twierdzi ze nie mogą zrobić większości operacji w ich systemie z uwagi na to iż nie ma wprowadzonych aktualnych badan w CEP (nawet tych przed 13.11). Czy jest możliwe ze większość BT mogło nie zostać wysłanych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Czy jest możliwe ze większość BT mogło nie zostać wysłanych? - możliwe, że stacje badania wysyłąją, tylko pytanie gdzie one trafiają, jak w ogóle gdzieś trafiają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LimonQ Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Czyli możliwe ze zbudowali program do rejestracji, który wyłapuje "lewe" badania, bo nawet same zaświadczenia nic nie dają... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 większość BT mogło nie zostać wysłanych? tak to wygląda na stronie MC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Cytat:Żółte kółka - badanie po modyfikacji, do wysłania do cepa Psuj oświeć mnie. Co mam modyfikować w N ? Nawet dostałem potwierdzenie z Cepa o wysyłce. Nie masz modyfikować, tylko masz je jeszcze raz wysłać do cepa. Badanie poprawkowe po okresowym i zmianach błąd w screenie. Ale tu moze być coś na rzeczy bo jeszcze negatyw tez nie wysłany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Efendi Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Ok. Poprawka wysłania zakończyła się zieloną kropeczką. Zbiło mnie z tropu to, że wczoraj N-ki szły jako zielone a dziś nie. Globalnie jst spoko. Dzięki za podpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 witam mam problem z programem wyskakuje mi cały czas komunikat błąd inicjalizacji certyfikatu czy ktoś może pomóc w tej kwestii. Instrukcja naprawcza jest u góry forum. Panowie wszystko działa do momentu zmiany logowania na drugiego diagnostę .Potem wyskakuje błąd 0007. nie wiem czy mam os..e ręce [/fade] Wczytałeś certyfikat dla diagnosty, a nie dla STACJI. Rozwiązanie u góry forum, ostatni plik (link powielam poniżej) http://norcom.com.pl/download/cepik/IT.NORCOM_Stacja.SQL_BladInicjalizacjiCertyfikatu.pdf U mnie połączył się z Cepem ale jak wpisuje numer rejestracyjny pojazdu wyskakuje komunikat "W bazie danych nie znaleziono pojazdu.Nie można wyszukiwać danych na datę z przyszłości [sKP-20032/].Ktoś miał podobny problem? Nieprawidłowy czas w komputerze ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
laptop Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 czy te dane które porównujemy z DR z cepem mogą być zaznaczone grubszą czcionką. Od tych cyferek oczy bolą Czyli jest nas przynajmniej dwóch. Zerknij do Tematy do 13/11/2017 r. tam pozwoliłem sobie szepnąć na ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.