duch.michal Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 dzieki bardzo laptop , czyli wysylamy tak samo jak te od wejscia cep2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WuPe Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Po ostatniej aktualizacji działa prawie wszystko Nie można jedynie wysłać badań przed pierwszą rejestracją oraz dodatkowego HAK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rOkO85 Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 dzieki bardzo laptop , czyli wysylamy tak samo jak te od wejscia cep2? Tak, wtedy pojawi Ci sie zielona kropka, przynajmniej powinna:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
laptop Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 czyli wysylamy tak samo jak te od wejscia cep2? Hmm dzisiejsze BT nie muszę wysyłać, po zakończeniu całego procesu odrazu mam zielone czyli pełen automat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r_kubis Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Panowie miał któryś z was może taki błąd i wie jak naprawić? Badania mogę wysłać, ale pobrać danych z CEP już nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rOkO85 Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 czyli wysylamy tak samo jak te od wejscia cep2? Hmm dzisiejsze BT nie muszę wysyłać, po zakończeniu całego procesu odrazu mam zielone czyli pełen automat Zazdroszczę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Młody94 Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Witam, Czy ktoś poradził sobie z tym problemem? ========================================= TEST DOSTĘPNOŚCI SERWERA (https://skp.api.cepik/cepik/ping/aaa): OK BLĄD (ŚRODOWISKO CEPIK NIE JEST DOSTĘPNE): Dokument XML musi mieć element najwyższego poziomu. Line: 0 ========================================= Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdrianL Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Witam. Połączenie z CEPiK przez Cisco jest ok, ale dane nie chcą się pobierać. Gdy chcę wysłać zrobione już badania, wyskakuje błąd "BRAK ODPOWIEDZI ZE SRODOWISKA CEPIK" W czym może być problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ponusiek Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Miałem to samo i tak się złożyło, że miałem możliwość rozmawiania z kolegą u którego działało od początku i zaczęliśmy sprawdzać ustawienia jakie mamy - m.in. certyfikaty, które się ukazały i okazało się, że jeden z certyfikatów (miałem 2 do wyboru), który jest wybrany dawał błąd 0002. Po zmianie na drugi dawał błąd 0007. Po dzisiejszej aktualizacji zaczęło działać. Jak już będziesz w ustawieniach to sprawdź czy masz zaznaczony certyfikat w kolumnie "Issurer" ma : C=PL, O=MSWiA, CN=CCK, Cepik Podsystem dla inst. zew.~~. Jak wspomniałem po zaznaczeniu tego certyfikatu zmieniło się na błąd 0007 i po aktualizacji zaczęło działać. Sprawdź to czy Tobie pomoże. Gdzie to ustawiałeś? Administracja-> stałe systemowe-> CEPIK 2.0 -> "..." tam powinno wyskoczyć okienko z certyfikatami i wszystkie informacje "PK", "Aktywny", "Inssuler". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciejaszek Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Witam, Czy ktoś poradził sobie z tym problemem? ========================================= TEST DOSTĘPNOŚCI SERWERA (https://skp.api.cepik/cepik/ping/aaa): OK BLĄD (ŚRODOWISKO CEPIK NIE JEST DOSTĘPNE): Dokument XML musi mieć element najwyższego poziomu. Line: 0 ========================================= Kolego jeśli masz encarda to zrób odinstaluj wersje, zainstaluj wersje z wytycznych NORCOMU oraz zarejstruj na nowo certyfikat, również link jest w wytycznych. Na koniec restart i powinno działać. Mi za pierwszym razem nie zadziałało, za drugim już jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Miałem to samo i tak się złożyło, że miałem możliwość rozmawiania z kolegą u którego działało od początku i zaczęliśmy sprawdzać ustawienia jakie mamy - m.in. certyfikaty, które się ukazały i okazało się, że jeden z certyfikatów (miałem 2 do wyboru), który jest wybrany dawał błąd 0002. Po zmianie na drugi dawał błąd 0007. Po dzisiejszej aktualizacji zaczęło działać. Jak już będziesz w ustawieniach to sprawdź czy masz zaznaczony certyfikat w kolumnie "Issurer" ma : C=PL, O=MSWiA, CN=CCK, Cepik Podsystem dla inst. zew.~~. Jak wspomniałem po zaznaczeniu tego certyfikatu zmieniło się na błąd 0007 i po aktualizacji zaczęło działać. Sprawdź to czy Tobie pomoże. Gdzie to ustawiałeś? Administracja-> stałe systemowe-> CEPIK 2.0 -> "..." tam powinno wyskoczyć okienko z certyfikatami i wszystkie informacje "PK", "Aktywny", "Inssuler". Dzięki za info ale już z tym walczyłem. Nie pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Młody94 Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Witam, Czy ktoś poradził sobie z tym problemem? ========================================= TEST DOSTĘPNOŚCI SERWERA (https://skp.api.cepik/cepik/ping/aaa): OK BLĄD (ŚRODOWISKO CEPIK NIE JEST DOSTĘPNE): Dokument XML musi mieć element najwyższego poziomu. Line: 0 ========================================= Kolego jeśli masz encarda to zrób odinstaluj wersje, zainstaluj wersje z wytycznych NORCOMU oraz zarejstruj na nowo certyfikat, również link jest w wytycznych. Na koniec restart i powinno działać. Mi za pierwszym razem nie zadziałało, za drugim już jest ok. Mam proCertum. Usunąłem certyfikat, zaktualizowałem aplikację i na nowo wgrałem certyfikat. Nie dało to żadnego efektu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duch.michal Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 wybranego rodzaju badania technicznego pojazdu nie znaleziono w systemie cepik" to bylo dodatkowe badanie no i nie wysyalo sie ? mial ktos cos podobnego? w bazie danych nie znalenziono pojazdu (skp-20032) takie cos przy sprowadzonym? zalegle badania z tamtego tygodnia poszly tylko problem ze sprowadzonymi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alex40 Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 jak jest krótki numer ramy nie wysyła badania do CEP i wyskakuje komunikat: Komunikat od CEPIK: Lista wyników przekracza 50 Pojazdów. Zmień kryteria wyszukiwania ( SKP-20032 ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Ja mam coś takiego oprócz błędu 002,=========================================TEST DOSTĘPNOŚCI SERWERA (https://172.25.254.34/cepik/ping): OK ODPOWIEDZ CEPIK (TEXT): Witaj w CEPiK 2.0 ODPOWIEDZ CEPIK (PONG): TEST ODPOWIEDZ CEPIK (CERT): ========================================= ========================================= TEST DOSTĘPNOŚCI SERWERA (https://172.25.254.34/cepik/ping/aaa): OK BLĄD (ŚRODOWISKO CEPIK NIE JEST DOSTĘPNE): Forbidden (403) - 'https://172.25.254.34/cepik/ping/aaa' ========================================= ========================================= TEST DOSTĘPNOŚCI SERWERA (https://172.25.254.34/cepik/ping/sign): OK BLĄD (ŚRODOWISKO CEPIK NIE JEST DOSTĘPNE): Forbidden (403) - 'https://172.25.254.34/cepik/ping/sign' ========================================= [ Dodano: 15-11-2017, 10:44 ] U mnie jest dalej to co było (karta Unizeto Certum). Nic się nie zmieniło, wczoraj wieczorem chociaż po wyskakujących okienkach próby pobrania danych zaczął w końcu pokazywać okienko z wybraniem trybu awaryjnego, dzisiaj po aktualizacji programu wrócił stan poprzedni, czyli szuka w bazie cepik poczym nic nie wyświetlając zamyka badanie. Przeinstalowanie proCertum CardManager na 32-u bitowy nic zupełnie nie dało...My tutaj jesteśmy diagnostami nie informatykami, a żaden informatyk w Stargardzie po nakreśleniu sytuacji nie chce się podjąć ustawiania tego. Bardzo proszę o to żeby ktoś z firmy Norcom się skontaktował z nami, nr tel: 506847319, SKP nr ZST/018/P Mam tak samo jak u was, dodatkowo błąd 0002. Dodzwoniłem się na helpdesk cepiku i do ministerstwa cyfryzacji i z tych obydwu źródeł skierowano mnie do dostawcy oprogramowania czyli do Norcomu. A do Norcomu nie mogę się dodzwonić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 A do Norcomu nie mogę się dodzwonić... - mnie to nie dziwi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdrianL Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Pan Jezierski napisał mi na e-mail, że za około godzinę będzie dostępna na stronie internetowej nowa wersja instrukcji naprawczej. Tak więc czekamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
selcom Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 oo to dobrze, że chociaż jest jakiś odzew... ciekawe co teraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Czy ktoś z kolegów na forum może potwierdzić, iż działa cepik 2 na kartach CERTUM? działa już trzeci dzień i jak ktoś tu napisał"pełen automat" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LukaszM Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Moje problemy związane z certyfikatami, gdzie dla jednego użytkownika wszystko działało poprawnie a dla drugiego nie, po aktualizacji wczorajszej zniknęły jak ręką odjął. Wszystkie zaległości udało się wysłać. Szkoda tylko, że wczoraj spędziłem cały dzień na walce z certyfikatami (według zaleceń autora), które moim zdaniem były poprawnie zainstalowane i jak słusznie wnioskowałem nie były przyczyną problemów (wszystko mam tak samo jak na początku). No ale cóż, rozumiem, że cały CEPIK2 jest na chwilę obecną "lekko" prowizoryczny i wszyscy działamy w silnej presji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duch.michal Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 skp poznan a sprowadzone albo negatyw robiliscie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yatsek Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Odpowiedź jeżeli chodzi o negatyw z zatrzymaniem dowodu. Wbijając do cepiku weszła mi tylko poprawka (wbijałem dzisiaj z trybu awaryjnego) badania negatywnego nie chciało przyjąć i mówiło iż "należy podać id dowodu rej. ponieważ taki dowód istnieje w bazie danych SKP20027", to nie mój wyróżnik skp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JasiekJ Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 wczoraj cały dzień BLĄD (ŚRODOWISKO CEPIK NIE JEST DOSTĘPNE): Dzisiaj po aktualizacji Stacja.SQL, przeprowadzeniu procedury naprawczej, przepięciu czytnika do innego portu USB i ponownej rejestracji certyfikatu wreszcie jest OK. Mamy dwa stanowiska - działa z ENCARD i CERTUM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 negatyw robiliscie? negatywy przechodzą bez problemu (bez zatrzymania DR) Sprowadzonych nie robiliśmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yeti Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Kiedy dędzie aktualizacja, z aktualnie obowiązującą tabelą usterek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.