Skocz do zawartości

Stacja SQL - Cepik 2.0


WojtekC

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 910
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • Norbert Jezierski

    86

  • Psuj

    37

  • laptop

    34

  • IVVO

    32

Top Posters In This Topic

Posted Images

czyli wysylamy tak samo jak te od wejscia cep2?

 

Hmm dzisiejsze BT nie muszę wysyłać, po zakończeniu całego procesu odrazu mam zielone :D czyli pełen automat :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli wysylamy tak samo jak te od wejscia cep2?

 

Hmm dzisiejsze BT nie muszę wysyłać, po zakończeniu całego procesu odrazu mam zielone :D czyli pełen automat :lol:

 

Zazdroszczę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Połączenie z CEPiK przez Cisco jest ok, ale dane nie chcą się pobierać. Gdy chcę wysłać zrobione już badania, wyskakuje błąd "BRAK ODPOWIEDZI ZE SRODOWISKA CEPIK"

W czym może być problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Miałem to samo i tak się złożyło, że miałem możliwość rozmawiania z kolegą u którego działało od początku i zaczęliśmy sprawdzać ustawienia jakie mamy - m.in. certyfikaty, które się ukazały i okazało się, że jeden z certyfikatów (miałem 2 do wyboru), który jest wybrany dawał błąd 0002. Po zmianie na drugi dawał błąd 0007. Po dzisiejszej aktualizacji zaczęło działać.

Jak już będziesz w ustawieniach to sprawdź czy masz zaznaczony certyfikat w kolumnie "Issurer" ma : C=PL, O=MSWiA, CN=CCK, Cepik Podsystem dla inst. zew.~~.

Jak wspomniałem po zaznaczeniu tego certyfikatu zmieniło się na błąd 0007 i po aktualizacji zaczęło działać. Sprawdź to czy Tobie pomoże.

 

Gdzie to ustawiałeś?

Administracja-> stałe systemowe-> CEPIK 2.0 -> "..."

tam powinno wyskoczyć okienko z certyfikatami i wszystkie informacje "PK", "Aktywny", "Inssuler".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Czy ktoś poradził sobie z tym problemem?

 

=========================================

TEST DOSTĘPNOŚCI SERWERA (https://skp.api.cepik/cepik/ping/aaa): OK

BLĄD (ŚRODOWISKO CEPIK NIE JEST DOSTĘPNE):

Dokument XML musi mieć element najwyższego poziomu.

 

Line: 0

 

=========================================

Kolego jeśli masz encarda to zrób odinstaluj wersje, zainstaluj wersje z wytycznych NORCOMU oraz zarejstruj na nowo certyfikat, również link jest w wytycznych. Na koniec restart i powinno działać. Mi za pierwszym razem nie zadziałało, za drugim już jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Miałem to samo i tak się złożyło, że miałem możliwość rozmawiania z kolegą u którego działało od początku i zaczęliśmy sprawdzać ustawienia jakie mamy - m.in. certyfikaty, które się ukazały i okazało się, że jeden z certyfikatów (miałem 2 do wyboru), który jest wybrany dawał błąd 0002. Po zmianie na drugi dawał błąd 0007. Po dzisiejszej aktualizacji zaczęło działać.

Jak już będziesz w ustawieniach to sprawdź czy masz zaznaczony certyfikat w kolumnie "Issurer" ma : C=PL, O=MSWiA, CN=CCK, Cepik Podsystem dla inst. zew.~~.

Jak wspomniałem po zaznaczeniu tego certyfikatu zmieniło się na błąd 0007 i po aktualizacji zaczęło działać. Sprawdź to czy Tobie pomoże.

 

Gdzie to ustawiałeś?

Administracja-> stałe systemowe-> CEPIK 2.0 -> "..."

tam powinno wyskoczyć okienko z certyfikatami i wszystkie informacje "PK", "Aktywny", "Inssuler".

 

Dzięki za info ale już z tym walczyłem. Nie pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Czy ktoś poradził sobie z tym problemem?

 

=========================================

TEST DOSTĘPNOŚCI SERWERA (https://skp.api.cepik/cepik/ping/aaa): OK

BLĄD (ŚRODOWISKO CEPIK NIE JEST DOSTĘPNE):

Dokument XML musi mieć element najwyższego poziomu.

 

Line: 0

 

=========================================

Kolego jeśli masz encarda to zrób odinstaluj wersje, zainstaluj wersje z wytycznych NORCOMU oraz zarejstruj na nowo certyfikat, również link jest w wytycznych. Na koniec restart i powinno działać. Mi za pierwszym razem nie zadziałało, za drugim już jest ok.

 

Mam proCertum. Usunąłem certyfikat, zaktualizowałem aplikację i na nowo wgrałem certyfikat.

Nie dało to żadnego efektu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wybranego rodzaju badania technicznego pojazdu nie znaleziono w systemie cepik" to bylo dodatkowe badanie no i nie wysyalo sie ? mial ktos cos podobnego?

 

w bazie danych nie znalenziono pojazdu (skp-20032) takie cos przy sprowadzonym?

 

zalegle badania z tamtego tygodnia poszly tylko problem ze sprowadzonymi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak jest krótki numer ramy nie wysyła badania do CEP i wyskakuje komunikat:

Komunikat od CEPIK:

Lista wyników przekracza 50 Pojazdów. Zmień kryteria wyszukiwania ( SKP-20032 ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam coś takiego oprócz błędu 002,=========================================

TEST DOSTĘPNOŚCI SERWERA (https://172.25.254.34/cepik/ping): OK

ODPOWIEDZ CEPIK (TEXT): Witaj w CEPiK 2.0

ODPOWIEDZ CEPIK (PONG): TEST

ODPOWIEDZ CEPIK (CERT):

=========================================

=========================================

TEST DOSTĘPNOŚCI SERWERA (https://172.25.254.34/cepik/ping/aaa): OK

BLĄD (ŚRODOWISKO CEPIK NIE JEST DOSTĘPNE):

Forbidden (403) - 'https://172.25.254.34/cepik/ping/aaa'

=========================================

=========================================

TEST DOSTĘPNOŚCI SERWERA (https://172.25.254.34/cepik/ping/sign): OK

BLĄD (ŚRODOWISKO CEPIK NIE JEST DOSTĘPNE):

Forbidden (403) - 'https://172.25.254.34/cepik/ping/sign'

=========================================

 

[ Dodano: 15-11-2017, 10:44 ]

U mnie jest dalej to co było (karta Unizeto Certum). Nic się nie zmieniło, wczoraj wieczorem chociaż po wyskakujących okienkach próby pobrania danych zaczął w końcu pokazywać okienko z wybraniem trybu awaryjnego, dzisiaj po aktualizacji programu wrócił stan poprzedni, czyli szuka w bazie cepik poczym nic nie wyświetlając zamyka badanie. Przeinstalowanie proCertum CardManager na 32-u bitowy nic zupełnie nie dało...

My tutaj jesteśmy diagnostami nie informatykami, a żaden informatyk w Stargardzie po nakreśleniu sytuacji nie chce się podjąć ustawiania tego. Bardzo proszę o to żeby ktoś z firmy Norcom się skontaktował z nami, nr tel: 506847319, SKP nr ZST/018/P

 

Mam tak samo jak u was, dodatkowo błąd 0002.

Dodzwoniłem się na helpdesk cepiku i do ministerstwa cyfryzacji i z tych obydwu źródeł skierowano mnie do dostawcy oprogramowania czyli do Norcomu.

A do Norcomu nie mogę się dodzwonić... :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pan Jezierski napisał mi na e-mail, że za około godzinę będzie dostępna na stronie internetowej nowa wersja instrukcji naprawczej.

Tak więc czekamy :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z kolegów na forum może potwierdzić, iż działa cepik 2 na kartach CERTUM?

 

 

działa już trzeci dzień :) i jak ktoś tu napisał"pełen automat" :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje problemy związane z certyfikatami, gdzie dla jednego użytkownika wszystko działało poprawnie a dla drugiego nie, po aktualizacji wczorajszej zniknęły jak ręką odjął. Wszystkie zaległości udało się wysłać.

 

Szkoda tylko, że wczoraj spędziłem cały dzień na walce z certyfikatami (według zaleceń autora), które moim zdaniem były poprawnie zainstalowane i jak słusznie wnioskowałem nie były przyczyną problemów (wszystko mam tak samo jak na początku). No ale cóż, rozumiem, że cały CEPIK2 jest na chwilę obecną "lekko" prowizoryczny i wszyscy działamy w silnej presji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź jeżeli chodzi o negatyw z zatrzymaniem dowodu. Wbijając do cepiku weszła mi tylko poprawka (wbijałem dzisiaj z trybu awaryjnego) badania negatywnego nie chciało przyjąć i mówiło iż "należy podać id dowodu rej. ponieważ taki dowód istnieje w bazie danych SKP20027", to nie mój wyróżnik skp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj cały dzień BLĄD (ŚRODOWISKO CEPIK NIE JEST DOSTĘPNE):

 

Dzisiaj po aktualizacji Stacja.SQL, przeprowadzeniu procedury naprawczej, przepięciu czytnika do innego portu USB i ponownej rejestracji certyfikatu wreszcie jest OK.

Mamy dwa stanowiska - działa z ENCARD i CERTUM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.