radekd2 Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Czy ktoś z kolegów na forum może potwierdzić, iż działa cepik 2 na kartach CERTUM? działa już trzeci dzień i jak ktoś tu napisał"pełen automat" U mnie, i nie tylko u mnie, kompletna lipa. Wszystkie procedury naprawcze wielokrotnie przerobione. Stacja SQL zassała nową aktualizację. I nic. Miałem zdalne połączenie z COI, sprawdzili mojego kompa, wg nich wszystkie certyfikaty i VPN w jak najlepszym porządku. Odesłali do producenta oprogramowania. Wstępnie wg rozmowy z Asseco (Cetrum) wskazują, iż z certyfikatem mam wszystko OK. W Norcom telefon albo zajęty albo nikt nie odbiera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Ja mam coś takiego oprócz błędu 002,=========================================TEST DOSTĘPNOŚCI SERWERA (https://172.25.254.34/cepik/ping): OK ODPOWIEDZ CEPIK (TEXT): Witaj w CEPiK 2.0 ODPOWIEDZ CEPIK (PONG): TEST ODPOWIEDZ CEPIK (CERT): ========================================= ========================================= TEST DOSTĘPNOŚCI SERWERA (https://172.25.254.34/cepik/ping/aaa): OK BLĄD (ŚRODOWISKO CEPIK NIE JEST DOSTĘPNE): Forbidden (403) - 'https://172.25.254.34/cepik/ping/aaa' ========================================= ========================================= TEST DOSTĘPNOŚCI SERWERA (https://172.25.254.34/cepik/ping/sign): OK BLĄD (ŚRODOWISKO CEPIK NIE JEST DOSTĘPNE): Forbidden (403) - 'https://172.25.254.34/cepik/ping/sign' ========================================= Na 99% karta ma certyfikat, który nie został przez MC dodany jako uprawniony do dostępu do środowiska CEP. Trzeba to zgłosić przez stronę CEPiKu, przygotowujmy instrukcję ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JACEK GUZ Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Witam Zgodnie z rozmową przesyłam, zgłoszenie błędu dostępu do CEPIK2 Błąd przetwarzania XML: nie znaleziono elementu Obszar: https://hello.skp.cepik/ Numer wiersza: 1, kolumna 1: zrzut z karty CN = LLE/005 SERIALNUMBER = REGON: 430173147 OU = M.Oleszek, A.Oleszek OU = MILEROL Spółka Jawna OU = Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe O = Stacja Kontroli Pojazdów C = PL zrzut z ceryfikatu CN = LLE/005 SERIALNUMBER = REGON: 430173147 OU = A.Oleszek OU = Przedsiebiorstwo Handlowo-Uslugowe MILEROL Sp.J. M.Oleszek, OU = DICT077_SKP OU = Stacja Kontroli Pojazdow OU = VPN O = CEPIK C = PL Wysłane do portal@coi.gov.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Jestem całkowicie zaskoczony - mimo braku zgłoszenia z mojej strony help zadzwonił do mnie i sprawdzili mi prawidłowość ustawień CEPiK-u i vpn - pełen szacun - jak bym mógł postawił bym piwko - dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 czy mogę np,swój samochód sprawdzić w cepiku? czyli zassać dane? Czy wiąże to się z rozpoczęciem bt i nie ma odwrotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Możesz. Dla mnie rozpoczęcie badania jest po opłacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
berecik Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 A czy ktoś po niektórych badaniach ma żółte kółka ? Ręcznie drugi raz i robią się zieloe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrc69 Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 W PATRONACIE jak wpiszesz podstawowe dane i klikniesz SZUKAJ POJAZDU W CEP to dostajesz jasną informację zwrotną w małym okienku BADANIE W CEP WYSTARTOWAŁO (jakoś tak). Więc moim zdaniem jak sprawdzisz swój pojazd to złotówka z ciebie "leci" i musisz jakoś zakończyć badanie które zacząłeś. Może wynik: BEZ OCENY i w uwagach KLIENT UCIEKŁ, ZNIKNĄŁ ZA HORYZONTEM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
laptop Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 czy mogę np,swój samochód sprawdzić w cepiku? A co zrobisz jak niezgodności wykryjesz? wrc69: BEZ OCENY i w uwagach KLIENT UCIEKŁ, ZNIKNĄŁ ZA HORYZONTEM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zwyklymajster Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Udało mi się dodzwonić do cepiku. Bardo miły pan wszystko posprawdzał i z ich strony wszystko powinno być ok. Zalecił kontaktować się z twórcą programu. Niestety nie ma takiej możliwosci, telefony zajęte. Nie mam już pomysłów, caly czas bład inicjalizacji Certyfikat ..... W instrukcji napisane jest ze dwa pola aktywny i pk powinny byc zaznaczone, ja mam jedno. Czy tak jest ok? a jak nie jest to jak zmienic? pozdrawiam... i POMOCY! https://ibb.co/k0rDv6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 A czy ktoś po niektórych badaniach ma żółte kółka ? Ręcznie drugi raz i robią się zieloe ? Też tak mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Też tak mam W porównaniu do kolegów piszących wcześniej - to pikuś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Żółte kółka - badanie po modyfikacji, do wysłania do cepa Nie wiem czemu, ale czasem się tak pojawia. Negatywy przechodzą, zwykłe okresowe też. Problem pojawił się przy okresowym i zmianach Zrobiłem screena, ale mi się cuś nie zapisał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jan.W Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Witam. Tak do potwierdzenia badanie dodatkowe pojazdu skierowanego przez OKRD przechodzą do CEPiKa. Tylko nie wiem czy nie musiał by być zmodyfikowany rodzaj dokumentu do identyfikacji na "pokwitowanie + dane z cepik" ale to już tak na boku pytanie do Pana Norberta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yatsek Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 W SQL-u wchodzisz na rekord wysłanego badania w rejestrze badań i klikasz prawym przyciskiem myszy i wybierasz opcje potwierdzenie do cepik. Właśnie wtedy otwiera ci się to potwierdzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Efendi Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 U mnie pojawiły się żółte kropki przy wyniku negatywnym nic nie modyfikowałem tylko usterki (jedyna zmiana z domyślych UD na UI) oraz przy wystawianiu zaświadczenia do WK z adnotacją "brak mijsca w ....." w uwagach ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
selcom Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 jest już ta kolejna wersja instrukcji naprawczej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Czytam Wasze uwagi, wezmę je pod uwagę podczas prac nad kolejnymi wersjami --> bardzo dziękuję za zgłoszenia. Nadal preferowanym sposobem przesłania zgłoszenia jest mail na adres n.jezierski@norcom.pl. Sytuacja zdaje się z lekka stabilizować, na szczęście. Wszystkich tych, którzy nie mogą się do nas dodzwonić a mają problem - proszę o PWz numerem telefonu i opisem problemu, postaram się pomóc. Nadal mamy problemy z telefonami - tak dużo osób do nas dzwoni (bardzo często w błahych sprawach, niestety), że siada nam centralka telefoniczna ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Micz Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Udało mi się dodzwonić do cepiku. Bardo miły pan wszystko posprawdzał i z ich strony wszystko powinno być ok. Zalecił kontaktować się z twórcą programu. Niestety nie ma takiej możliwosci, telefony zajęte. Nie mam już pomysłów, caly czas bład inicjalizacji Certyfikat ..... W instrukcji napisane jest ze dwa pola aktywny i pk powinny byc zaznaczone, ja mam jedno. Czy tak jest ok? a jak nie jest to jak zmienic? pozdrawiam... i POMOCY!https://ibb.co/k0rDv6 Wygląda na to, że certyfikat z karty nie jest wykrywany przez system, sprawdź czy czytnik kart jest zainstalowany i czy można odczytać dane certyfikatu w oprogramowaniu do obsługi kart: karta Certum -> proCertum Manager karta Encard -> Encard Zarządca kart PS. U nas działają wszystkie 6 stanowisk na kartach Certum i encard bez problemów, nie wysyłają się tylko prerejestracje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 jest już ta kolejna wersja instrukcji naprawczej ? Jaki macie dokładnie problem ? Jest częsty błąd dot. nieprawidłowo wydanych certyfikatów, wówczas instrukcja naprawcza zawodzi ... Pracuje nad nową wersją, będzie w ciągu godziny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Pojazd z zagranicy na PC po wpisaniu znajduje go w CEP a po daniu zamknij jest błąd: " The Update statement conflicted with The foregin Key constraint "FK_PojazdZmiany_TypyDowodowRej". The conflict in database "Stacja", table" dbo. TypyDowodowRej".column'TypyDowodowRej|D' i nic się nie dzieje nie można wpisać do rejestru bo nie wyskakują żadne okienka potem koniec. Ktoś coś pomoże ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdrianL Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Połączenie z CEPiK przez Cisco jest ok, ale dane nie chcą się pobierać. Gdy chcę wysłać zrobione już badania, wyskakuje błąd "BRAK ODPOWIEDZI ZE SRODOWISKA CEPIK"W czym może być problem? Jeżeli ktoś ma taki sam problem to pomogła procedura naprawcza ze strony Norcom. (ta w przeglądarce internet explorer) Czekamy jeszcze na możliwość przesyłania badań przed pierwszą rejestracją, ale to już chyba tylko kwestia aktualizacji programu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
idzpiotr Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Witam czytam i nie mogę znaleźć info. Pierwsza rejestracja w kraju pojawia się info czy chce prerejetrowac wybieram tak kończę badanie i kółko jest czerwone ponowna próba wysłania nic nie zmienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Pojazd z zagranicy na PC po wpisaniu znajduje go w CEP a po daniu zamknij jest błąd: " The Update statement conflicted with The foregin Key constraint "FK_PojazdZmiany_TypyDowodowRej". The conflict in database "Stacja", table" dbo. TypyDowodowRej".column'TypyDowodowRej|D' i nic się nie dzieje nie można wpisać do rejestru bo nie wyskakują żadne okienka potem koniec. Ktoś coś pomoże ? Przełącz się na tryb awaryjny na czas tego jednego badania, zgłosiłem problem programistom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MPower Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 U nas też wysyłka działa po zaleceniach (link z góry strony)... jedynie HAK i Przed 1rej. nie, ale to kwestia czasu z informacji Pana Norberta zespół NORCOMu wie co robi:)będzie dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.