bajerski Napisano 17 Listopad 2017 Share Napisano 17 Listopad 2017 Witam Panie Norbercie, nie moglem coś wysłać wiadomości do Pana przez PW, mój numer tel 75 722 25 45, pobiera dane aut z cepiku ale nie wysyła i błąd 20901, proszę o tel. podam numer z Team Viewera, dziękuję za wiadomość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzio69 Napisano 17 Listopad 2017 Share Napisano 17 Listopad 2017 Panowie prośba nie wiem czy to było (nie umiem znaleźć) mam taki kom.z CEP : Nie można wysłać danych na datę z przyszłości SKP 20032 Nie zgadza się godz. między programem a cep . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skobel Napisano 17 Listopad 2017 Share Napisano 17 Listopad 2017 Jak na razie żadnych problemów nie mam, nawet pre-rejestracja wysłana bez problemu i ikonka na zielono Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej65 Napisano 17 Listopad 2017 Share Napisano 17 Listopad 2017 Przy pierwszym Miałem podobnie, usunąłem wersje pojazdu zostawiając tylko markę i model i poszło bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
laptop Napisano 17 Listopad 2017 Share Napisano 17 Listopad 2017 Panowie prośba nie wiem czy to było (nie umiem znaleźć)mam taki kom.z CEP : Nie można wysłać danych na datę z przyszłości SKP 20032 Nie zgadza się godz. między programem a cep . Eeee, coś ściemniacie obywatelu: http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=20024&postdays=0&postorder=asc&start=480 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 17 Listopad 2017 Share Napisano 17 Listopad 2017 w którym miejscu pytałem pierwszy raz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 17 Listopad 2017 Share Napisano 17 Listopad 2017 mam taki kom.z CEP : Nie można wysłać danych na datę z przyszłości SKP 20032 Było z 15 razy popraw godzinę w komputerze... CZYTAJCIE POPRZEDNIE POSTY - WIĘKSZOŚĆ WASZYCH PROBLEMÓW JUŻ ZOSTAŁA ROZWIĄZANA !!! A jak sobie sami nie radzicie (nie każdy potrafi) to zgłosić szefowi i niech przyśle informatyka. To stacja (właściciel) ma się dostosować do cepa a nie diagnosta !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alex40 Napisano 17 Listopad 2017 Share Napisano 17 Listopad 2017 biurocepik2.0 [mailto:biurocepik2.0@mc.gov.pl] Sent: Friday, November 17, 2017 9:08 AM To: undisclosed-recipients: Subject: FW: Komunikat dot. pracy SKP Szanowni Państwo, uprzejmie przekazuję komunikat dotyczący pracy Stacji Kontroli Pojazdów: Proponujemy, by w sytuacji gdy SKP nadal nie uzyskała możliwości przekazywania danych do nowej CEP w trybie on-line, realizacja badań technicznych nie była zawieszana. Wyniki kontroli pojazdów muszą być w takim przypadku przekazane do CEP niezwłocznie po uzyskaniu dostępu. Będzie to możliwe techniczne. SKP powinien każdorazowo odnotować fakt badania w trybie awaryjnym poprzez adnotację na zaświadczeniu potwierdzającym jego wykonanie. Pozwoli to zminimalizować ewentualne komplikacje np. podczas kontroli drogowej czy likwidacji szkody. W ten sposób organ uprawniony do sprawdzania ważności badań technicznych będzie miał dostęp do tradycyjnego dokumentu potwierdzającego odbyte badanie i wyjaśniającego dlaczego badań nie ma w systemie elektronicznym. Ostateczna decyzja w tej sprawie należy do organu nadzorczego SKP jakim jest Starosta Powiatowy. Ministerstwo Cyfryzacji Z poważaniem, Karolina Obydź Biuro Programu CEPiK 2.0 Departament Rozwoju Systemów Ministerstwo Cyfryzacji tel: +48 22 245 58 43 tel: +48 22 245 59 02 tel. +48 22 245 57 77 tel. +48 22 556 84 49 tel: +48 22 245 55 91 fax +48 22 829 48 62 biurocepik2.0@mc.gov.pl Chcesz się dowiedzieć jak załatwić sprawę urzędową – wejdź na www.obywatel.gov.pl lub zadzwoń 222 500 115 (infolinia centralna), 222 500 110 (infolinia MC) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzio69 Napisano 17 Listopad 2017 Share Napisano 17 Listopad 2017 Ok poprawiłem o 10min i d-pa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 17 Listopad 2017 Share Napisano 17 Listopad 2017 U mnie od wtorku wszystko hula - tylko dzisiaj rano pobierając dane z Cep miałem taki troszkę dziwny komunikat - Nie znaleziono pojazdu w bazie - Znaleziono pojazd o nr podobnym [ Dodano: 17-11-2017, 15:03 ] I jeszcze jedno - pre-rejestracja przyczepki lekkiej - ustalenie danych - okazało się iż o tym samym nr -7 cyfrowym- widnieje Jelcz - i odrzuciło - powtórzyłem przez opcję zagraniczny nr + data I z zagranicą i przeszło ale na czerwono status - zaległo I z zagranicy wszystkie zassało [ Dodano: 17-11-2017, 15:06 ] Ok poprawiłem o 10min i d-pa Ustaw na automatyczną aktualizacje czasu- może pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mr.kajak Napisano 17 Listopad 2017 Share Napisano 17 Listopad 2017 Czy ktoś ma taki błąd komunikat: Komunikat od cepik: Nie znaleziono SKP w bazie danych (nr podmiotu w ewidencji....) [skp-20017] Nie mogę wysłać żadnego badania. W momencie wysyłki w/w komunikat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
laptop Napisano 17 Listopad 2017 Share Napisano 17 Listopad 2017 Nie znaleziono SKP w bazie danych (nr podmiotu w ewidencji....) [skp-20017] Czy problem dotyczy programu SKP PRO ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JACEK GUZ Napisano 17 Listopad 2017 Share Napisano 17 Listopad 2017 Po rozmowie z panem z MC odnośnie błędu 403 mamy czekać bo technicy nad tym pracują i może w poniedziałek coś drgnie w tym temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mr.kajak Napisano 17 Listopad 2017 Share Napisano 17 Listopad 2017 Nie znaleziono SKP w bazie danych (nr podmiotu w ewidencji....) [skp-20017] Czy problem dotyczy programu SKP PRO ? Stacja SQL ktos zna rozwiazanie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
laptop Napisano 17 Listopad 2017 Share Napisano 17 Listopad 2017 Błąd okazuje się na tyle poważny, że nikt nie zna rozwiązania na chwilę obecną. Help Desk dwa razy sprawdzał i twierdzą, że po ich stronie wszystko OK, producent oprogramowania twierdzi to samo. A problem jak był, tak jest.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 17 Listopad 2017 Share Napisano 17 Listopad 2017 Czy ktoś ma taki błąd komunikat: Komunikat od cepik: Nie znaleziono SKP w bazie danych (nr podmiotu w ewidencji....) [skp-20017] Nie mogę wysłać żadnego badania. W momencie wysyłki w/w komunikat. Błąd po stronie MC. Zgłosić wszystko wg schematu opisanego tutaj (analogicznie jak błąd 403): http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=286391#286391 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator Napisano 17 Listopad 2017 Share Napisano 17 Listopad 2017 Witam wszystkich, czy jest już rozwiązanie problemu KEY_ERROR_0007, KEY_ERROR_0002? ========================================= TEST DOSTĘPNOŚCI SERWERA (https://skp.api.cepik/cepik/ping/sign): OK BLĄD (ŚRODOWISKO CEPIK NIE JEST DOSTĘPNE): KEY_ERROR_0007: Error: Request has been rejected. ========================================= Inne testy przechodzi bez problemu. Czytnik ENCARD, Windows 7. Z góry dzięki za odpowiedź. Proszę spokojnie przeklikać instrukcję z góry strony o nazwie INSTRUKCJA - dotyczy komunikatu Błąd Inicjalizacji Certyfikatu w STACJA.SQL: raz jeszcze. Prawdopodobnie jest zaznaczona opcja "Użyj NorcomConnector" lub wskazano więcej niż raz certyfikat z którego ma program korzystać. Ustaw tylko 1 certyfikat z konta administratora StacjiSQL, a będąc na diagnoście nie wskazuj certyfikatu z zakładki "Diagnosta/Użytkownik" - musi być ono puste. Warto też zwrócić uwagę na adresy stron cepiku w stałych systemowych, muszą być dokładnie takie same jak w w/w instrukcji. Warto też zwrócić uwagę na to jaki certyfikat wskazujemy, musi być on dokładnie taki sam jak na karcie ENCARD (data ważności, pomoże to namierzyć i oczywiście ma mieć 2 ptaszki zaznaczone) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matimen88 Napisano 17 Listopad 2017 Share Napisano 17 Listopad 2017 Witajcie, czy ko muś pojawił się taki komunikat po wykonaniu badania? "Komunikat od CEPIK: Nie znaleziono badania technicznego (nr badania). [sKP-20004]" Przed badaniem dane pobrane bez problemu, dowód rejestracyjny zeskanowany, badanie przeprowadzone ( i to w obecności panów ze starostwa i TDT) i po badaniu wyskoczył taki błąd. Wszystkie pozostałe badania od 13.11 są oznaczone na zielono tylko to jedno na żółto i nie da się go wysłać. Widnieje tak od wczoraj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aledar Napisano 17 Listopad 2017 Share Napisano 17 Listopad 2017 Robiłem dzisiaj VAT-1 ;pre-rejestrację ciągnika siodłowego i CEP zassał a pre-rejestracja okresowego przed gaz wisi od wczoraj błąd[sKP-20032] ;korekta na okresowe przed pierwszą rejestracją próba wysłania i [skp-20032] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 18 Listopad 2017 Share Napisano 18 Listopad 2017 Mam wersję 11.0.0.7016 Dalej nie przechodzi HAK i cały czas zalega jeden okresowy zarejestrowany, wyświetla komunikat brak pojazdu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 18 Listopad 2017 Share Napisano 18 Listopad 2017 Co do HAKA, to tam najświeższe info: http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=287122#287122 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benoo Napisano 18 Listopad 2017 Share Napisano 18 Listopad 2017 Witam,jak pojazdu nie można znależć w cepie a jest zarejestrowany to robicie -pre-rejestracje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 18 Listopad 2017 Share Napisano 18 Listopad 2017 błąd 403 znaczy, że macie zły certyfikat i jesteście odcięci od CEP-a. Komuś udało się rozwiązać ten błąd ??? Zgłoszone do help desk i nadal nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skobel Napisano 18 Listopad 2017 Share Napisano 18 Listopad 2017 Witam,jak pojazdu nie można znależć w cepie a jest zarejestrowany to robicie -pre-rejestracje? Jak jest zarejestrowany w RP, to pre-rejestracji nie robisz. Sprawdź dokładnie czy nie pomyliłeś się przy wpisywaniu danych, ewentualnie poszukaj pojazdu w systemie na kilka sposobów które masz do wyboru, przy wyszukiwaniu pojazdu z CEP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nowicjusz Napisano 18 Listopad 2017 Share Napisano 18 Listopad 2017 --------------------------- Informacja --------------------------- Komunikat od CEPIK: Lista wyników przekracza 50 pojazdów. Zmień kryteria wyszukiwania. [sKP-20032] --------------------------- OK --------------------------- Może ktoś doradzi co z tym zrobić jak zadziałać by z czerwonej kartki dostać zieloną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.