Mecher Napisano 28 Listopad 2020 Share Napisano 28 Listopad 2020 A to, to do czego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 30 Listopad 2020 Share Napisano 30 Listopad 2020 W dniu 28.11.2020 o 10:50, smaug napisał: Końcówka drążka kierowniczego W dniu 28.11.2020 o 14:58, Mecher napisał: A to, to do czego ? Pewnie do pytania zadanego na poprzedniej stronie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czolgista Napisano 2 Grudzień 2020 Share Napisano 2 Grudzień 2020 (edytowane) Ostatnie 2 tygodnie Więc tak: SP Tarnów i ich własny kalendarz: Klient dopiero co kupił, samochód i przyjechał na montaż LPG, ale najpierw chciał, żeby "po taniości" zrobić mu OBT jeszcze bez gazu + wszystko co wyjdzie po drodze. Wsiadam a tu takie coś: W toku dalszych czynności wyszło, że nie ma katalizatora (choć o dziwo spaliny były w normie) i ktoś usunął z licznika kontrolkę MIL. Do tego brak TZ i taki skromy kwiatuszek: Patrzę w CEP i HP, a tam ostatnie kilka badań w jednej z większych poczt w okolicy, chodzę pod auto widzę takie coś: W podobnym stanie 2/3 podłogi, tylna lewa podłużnica (która nawiasem dostała solidnego strzała) i prawy próg - ten właściwie nie istniał. Pozostałe kwiatuszki już na szczęście nie z SKP, a z warsztatu: Przewód LPG poprowadzony po wahaczu: Klient przyjechał na zbieżność, przy okazji delikatnie zapytaliśmy się, czy nie myślał o wymianie tarcz? "Ale po co skoro dobrze hamuje". Przewód zasilający "jedyne" 3 cm od kolektora wydechowego... Widać katalizator musiał "pytkać". Edytowane 2 Grudzień 2020 przez Czolgista Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej89 Napisano 2 Grudzień 2020 Share Napisano 2 Grudzień 2020 3 minuty temu, Czolgista napisał: Ale po co skoro dobrze hamuje To ja miałem podobnie ale tarcze zużyte z materiału (cienkie + ogromne ranty) Poszło N i zaczął się dym bo hamuje to jest ok a ty się czepiasz i masz to cofnąć i podbić bo ci naślę kontrolę ITD (jakby ona coś miała z nami wspólnego). Suma sumarum zrobił sobie w innym miejscu. U mnie na wsi takie coś to wręcz chleb codzienny i trzeba mieć fest zdrowie aby to ogarniać. Swoją drogą powinniśmy mieć już emeryturę po 15 latach pracy bo z człowieka wrak zostanie jak tak będzie dalej 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 2 Grudzień 2020 Share Napisano 2 Grudzień 2020 Ale końcówkę drążka ma nówkę ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czolgista Napisano 3 Grudzień 2020 Share Napisano 3 Grudzień 2020 W końcu przyjechał na zbieżność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebeklca Napisano 18 Grudzień 2020 Share Napisano 18 Grudzień 2020 https://www.dostawczakiem.pl/ponad-7-ton-na-nowym-iveco-daily-tak-wyglada-transport-garazy/ Wytłumaczy mi ktoś łopatologicznie, jak to jest możliwe, że tak świeży temat który widać z daleka, że jest 75C został zarejestrowany jako 35C? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 18 Grudzień 2020 Share Napisano 18 Grudzień 2020 Producent wydał papiery na 3,5 tony, na TZ 3500, więc "po legalu" Czego tu nie rozumiesz ? A że ładowność to trzy/cztery worki kartofli, przecież styropian ma wozić. A nowe Matery, czy inne, przy okazji zabudowy II etapowej, dostające poduchy powietrzne przy zawieszeniu, to niby po co ? Przecież nie dla tuningu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nikita_Bennet Napisano 18 Grudzień 2020 Share Napisano 18 Grudzień 2020 ale kiedyś też tak było, weźcie popatrzcie na przyczepy kamazowskie marki SZAP/GKB - miały ładowność 8 i 10 ton. Tylko mało która 8 tonówka wozi tyle ile ma w papierach bo na każdą jedną rolnik w fabrycznych burtach włoży po 11-12ton a rekordziści ponad 16ton przy wyższej zabudowie (na 10tkę) i resory nie są ugięte w drugą stronę. Papiery jedno a życie drugie no i te przyczepy trochę wytrzymują, poza tym myślę że podobnie jest z polskim autosankami D83/D616/p4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebeklca Napisano 18 Grudzień 2020 Share Napisano 18 Grudzień 2020 2 godziny temu, Mecher napisał: Producent wydał papiery na 3,5 tony, na TZ 3500, więc "po legalu Tak, to to ja wiem. Wiem też, że taka plandeka plus winda potrafi już na pusto być przeładowana. Z tym, że ta specyfikacja to typowe 75C i wątpię (oczywiście mogę się mylić), żeby producent wypuścił to jako 35C Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 18 Grudzień 2020 Share Napisano 18 Grudzień 2020 Jeśli producent tak nie wypuścił, to na podstawie czego WK wklepał na 3,5 t ? No przecież nie dla samej idei (sportu ?), czy jak kto woli z gwiazd, skoro zauważasz sam, że świeży temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 18 Grudzień 2020 Share Napisano 18 Grudzień 2020 Teraz "kierowca - druciarz" Cytat Kontrola drogowa. 32-tonowy, stalowy drwal na autostradzie A1 Data publikacji: 2020-12-15 10:34 Policjanci z Wydziału Ruchu Drogowego KMP w Łodzi w trakcie patrolowania odcinka autostrady A1 zwrócili uwagę na ogromną maszynę wjeżdżającą na MOP Wiśniowa Góra. Podczas kontroli okazało się, że był to kombajn leśny, tak zwany rębak. Maszyna marki Albach Diamant 2000 jest jedną z najskuteczniejszych w swojej branży. Służy do przemysłowego przetwarzania pni i korzeni na zrębki. Mimo ogromnej masy 32 ton, 700-konny silnik jest w stanie rozpędzić tego kolosa do 70 km/h, co teoretycznie pozwala mu na wjazd na autostrady. Niestety w tym przypadku okazało się, że pojazd nie był zarejestrowany, a więc nie był dopuszczony do ruchu po drogach publicznych. Ponadto 38-letni mieszkaniec Częstochowy kierujący tym pojazdem nie posiadał uprawnień do kierowania nim. Mężczyzna był trzeźwy. Oświadczył, że pracował przy wycince drzew na budowie trasy S-14 i wracał właśnie do bazy. 38-latek został ukarany mandatami na łączną kwotę 300zł i otrzymał zakaz dalszej jazdy tą maszyną. Do dalszego przetransportowania tego pojazdu musiano wezwać lawetę. https://www.motofakty.pl/artykul/kontrola-drogowa-32-tonowy-stalowy-drwal-na-autostradzie-a1.html?248-123853&zdjecie=1#galeria a 2 lata wcześniej ... (2018 08 17) Cytat Rębak na ekspresówce Rębak, czyli maszyna do rozdrabniania kawałków drewna i gałęzi, poruszał się po drodze S8. Wolnobieżny pojazd nie powinien poruszać się drogą ekspresową. Inspektor ITD zakazała dalszej jazdy. Rębak o masie własnej 32 000 kg został zatrzymany do kontroli przez inspektorów z Biura Elektronicznego Poboru Opłat GITD. Powodem zatrzymania było nieuiszczenie opłaty elektronicznej oraz poruszanie się po drodze publicznej pojazdem niedopuszczonym do ruchu. Rębak został zatrzymany na drodze ekspresowej S8. Inspektorzy wydali zakaz dalszej jazdy. Kierowca dostał 200 złotych mandatu i 1 punkt karny. Właściciela pojazdu czeka postępowanie z tytułu nieuiszczenia opłaty elektronicznej. Źródło: GITD https://4trucks.pl/aktualnosci/12677/slimak-na-autostradzie i rok wcześniej Cytat Rębak pędził autostradą. Bez rejestracji Aktualizacja: 01-08-2017,14:55 https://www.agropolska.pl/aktualnosci/polska/rebak-pedzil-autostrada-bez-rejestracji,3922.html . Przy nowoczesnych maszynach ich właściciele muszą już mieć się na baczności. Rębaki, takie jak zatrzymany na A4 mogą rozpędzać się bez problemu do 70 km/h. Warto jeszcze dodać, że wolnobieżne pojazdy w ogóle nie mogą wjeżdżać na autostrady bowiem jest to droga przeznaczona tylko do ruchu pojazdów samochodowych, które na równej, poziomej jezdni mogą rozwinąć prędkość co najmniej 40 km/h. nacisk 32 tony na 2 osie = 8 t na koło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 24 Grudzień 2020 Share Napisano 24 Grudzień 2020 Słabo widać, bo zdjęcie zrobione przez szybę podczas deszczu. Zabezpieczeniem drzwi przed otwarciem jest betonowa kostka oparta o hak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 26 Grudzień 2020 Share Napisano 26 Grudzień 2020 Daje radę , olej nie leci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysieknowak Napisano 28 Grudzień 2020 Share Napisano 28 Grudzień 2020 Ale,w sumie pomysł ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej89 Napisano 29 Grudzień 2020 Share Napisano 29 Grudzień 2020 Taki tam standard który pewnie każdy miał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czolgista Napisano 29 Grudzień 2020 Share Napisano 29 Grudzień 2020 Ja dziś miałem klienta, któremu "śpec, fachowiec-zlota rączka" zakonserwował całe podwozie, łącznie z tabliczką znamionową zbiornika LPG... Na każdym kroku wychodzi "poziom" BT w tym kraju, jakby każdy UDS sprawdzał numery zbiorników to nawet największe tumany miałyby zakodowane, że "to ważne" i musi być widoczne. A tak tylko niepotrzebne nerwy, bo "Pan się czepiasz pierdołów, których nikt nie sprawdza". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 29 Grudzień 2020 Share Napisano 29 Grudzień 2020 Nie dziś oczywiście, ale miałem klienta, któremu fachowiec przed malowaniem, wypiaskował vin, całkowicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sad_madman Napisano 29 Grudzień 2020 Share Napisano 29 Grudzień 2020 1 godzinę temu, Czolgista napisał: Ja dziś miałem klienta, któremu "śpec, fachowiec-zlota rączka" zakonserwował całe podwozie, łącznie z tabliczką A tak tylko niepotrzebne nerwy, bo "Pan się czepiasz pierdołów, których nikt nie sprawdza". Przyznam, że różne "rzeźby" wyprawiali diagności podczas badań ale numer butli zawsze porównywali z kwitami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czolgista Napisano 30 Grudzień 2020 Share Napisano 30 Grudzień 2020 9 godzin temu, sad_madman napisał: ale numer butli zawsze porównywali z kwitami. No to winszuje trafiania na stacje przynajmniej pozorujące właściwe podejście do sprawy. Chyba, że kolega na każdej stacji był pierwszy raz, wtedy można zrozumieć, że chciało się im sprawdzić te nr-y. U mnie w okolicy często jest tak, że jak samochód już był na danej SKP to następny "sprawdzający" ma w d... numery, tabliczki itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sad_madman Napisano 30 Grudzień 2020 Share Napisano 30 Grudzień 2020 Przyznam, że nie jestem związany z żadną stacją diagnostyczną i wjeżdżam akurat tam gdzie mam po drodze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heaven Napisano 30 Grudzień 2020 Share Napisano 30 Grudzień 2020 Grubość tarczy ~2mm. Zewnętrzna część pękniętej tarczy zaciśnięta przez zapieczone klocki hamulcowe stała w miejscu. Wyglądało to komicznie Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 30 Grudzień 2020 Share Napisano 30 Grudzień 2020 Dodatkowo skrzywiona felga i opona, której data prod. to pewnie lata prezydentury "Olka" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej89 Napisano 30 Grudzień 2020 Share Napisano 30 Grudzień 2020 i brak klocka hamulcowego, a na upartego i jakaś nadmierna korozja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vaandee Napisano 11 Styczeń 2021 Share Napisano 11 Styczeń 2021 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.