nesiasps Napisano 4 Marzec 2020 Share Napisano 4 Marzec 2020 Przeszły - bo kto się podpisał pod ZK? Raczej nie WK - ale przed emeryturą to jakoś może i inne spojrzenie na życie, pracę i przepisy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 4 Marzec 2020 Share Napisano 4 Marzec 2020 Póki "dyszel" się nie urwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nesiasps Napisano 4 Marzec 2020 Share Napisano 4 Marzec 2020 2 minuty temu, Paprock napisał: wziąłbym na klatę oświadczenia "Jako producent pojazdu ... No to jest opcja;) A najlepiej "jako producent podstawowy pojazdu" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fords Napisano 4 Marzec 2020 Share Napisano 4 Marzec 2020 8 minut temu, Paprock napisał: Moja rada taka: nie pchać się w układy z kierownikiem. Niech zrobi uprawnienia i sam pociska badania na dealerskich papierkach. Nie wiem, czy nie przedobrzyli z tym "ułatwiającym procedury" przepisem, ale w ostateczności wziąłbym na klatę oświadczenia pisane przez Ford Polska. Mało tego, bo zasugerowałbym użycie treści z przepisu, czyli: "Jako producent pojazdu podstawowego oświadczamy..." Majstersztyk, co nie. Eee, w uklady sie nie pcham. Staram sie znaleźć złoty srodek w tym wszystkim, jako 'mlody' też chce wiedzieć co ludziom moge podpowiedzieć w podobnej sprawie bo zapytan sporo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 4 Marzec 2020 Share Napisano 4 Marzec 2020 Tam biblia: https://forum.norcom.pl/index.php?/topic/15128-nowe-warunki-techniczne/&do=findComment&comment=286524 a w niej klasyka, kultowe paragrafy dziewiąte. Polecam! 👍 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 5 Marzec 2020 Share Napisano 5 Marzec 2020 10 godzin temu, fords napisał: Czy pod Polskimi deklaracjami [od dealera], skoro i tak z mocy ustawy odpowiadają jako producenci skoro te samochody sprzedają [importerzy] Gdzie to w ustawie można znaleźć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fords Napisano 5 Marzec 2020 Share Napisano 5 Marzec 2020 12 godzin temu, michal_k napisał: Gdzie to w ustawie można znaleźć? http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20032292275/U/D20032275Lj.pdf Każdy kto wprowadza dany produkt do obrotu i sygnuje go logo producenta- odpowiada jak producent danego produktu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 5 Marzec 2020 Share Napisano 5 Marzec 2020 13 minut temu, fords napisał: Każdy kto wprowadza dany produkt do obrotu i sygnuje go logo producenta- odpowiada jak producent danego produktu. Super. Szkoda tylko, że PORD o tym nie wspomina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrc69 Napisano 29 Sierpień 2020 Share Napisano 29 Sierpień 2020 Przeczytałem temat, jest arcyciekawy. Też mam takiego klienta: E1*2007/46/0339*03 Homologację z ITS widziałem: N1, bez kraty, klient chce osobówką jeździć. Prosić od przedsiębiorcy 45.20Z oświadczenie że zdemontował zaczepy do mocowania ładunku z bagażnika? No jakoś trzeba zmienić to "niezmienialne". Aha... Ilość miejsc: 5. Nic nie trzeba z miejscami zmieniać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 29 Sierpień 2020 Share Napisano 29 Sierpień 2020 (edytowane) 12 minut temu, wrc69 napisał: Nic nie trzeba z miejscami zmieniać. Z ISOFIX-ami też ? Edytowane 29 Sierpień 2020 przez Mecher Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrc69 Napisano 29 Sierpień 2020 Share Napisano 29 Sierpień 2020 Nie widziałem jeszcze pojazdu. Tylko 1 stronę DR. Godzinę temu, Mecher napisał: ISOFIX Jak nic nie zmieniasz w siedzeniach to muszą być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lokiec3 Napisano 2 Wrzesień 2020 Share Napisano 2 Wrzesień 2020 Mi zarzucono takiego kwiatka: toyota scan.pdf Oczywiście w moim mniemaniu tego typu oświadczenie nie jest wystarczającym oświadczeniem wymaganym w rozporządzeniu. Co wy na to? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 2 Wrzesień 2020 Share Napisano 2 Wrzesień 2020 To ja poproszę o powrót do wieku 20 lat. Nic po za upływem wieku u mnie nie zmieniono. Żadnych operacji plastycznych, przeszczepów. Więc można mi przywrócić poprzednia ilość lat. A na poważnie w skanie jest wyrażnie napisane przedstawiciel a nie producent pojazdu podstawowego jak wymagane w rozporządzeniu W dniu 29.08.2020 o 15:01, wrc69 napisał: Jak nic nie zmieniasz w siedzeniach to muszą być? Zmieniasz rodzaj pojazdu, który jest zmianą konstrukcyjną (było, nie było) a wymagania zmian na dzień ich dokonania. Więc uważam, iż ISOFIX-y powinny być, lub jak kto woli wymagania co do nich powinny być spełnione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 2 Wrzesień 2020 Share Napisano 2 Wrzesień 2020 W załączonym przez Ciebie dokumencie są ( duże nieścisłości ), a mianowicie : - w procesie przebudowy zostały zdemontowane : - tylna kanapa, pasy bezpieczeństwa przynależne do tylnej kanapy. Podejrzałem to " ciężarowe homo " a w nim ilość miejsc siedzących 4 ( cztery ) i za pioruna nie mogę sobie wyobrazić gdzie te dwa miejsca do siedzenia są w tym pojeździe - skoro zdemontowano tylną kanapę ? 7 minut temu, Mecher napisał: Więc uważam, iż ISOFIX-y powinny być, lub jak kto woli wymagania co do nich powinny być spełnione. Moje zdanie jest takie samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej3 Napisano 2 Wrzesień 2020 Share Napisano 2 Wrzesień 2020 W dniu 29.08.2020 o 15:01, wrc69 napisał: Jak nic nie zmieniasz w siedzeniach to muszą być? A ja uważam, że jeżeli nie zmieniasz liczby siedzeń, ich położenia, czy jakiegoś mocowania, to ten paragraf "9f" nie ma zastosowania w takim przypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rewers Napisano 2 Wrzesień 2020 Share Napisano 2 Wrzesień 2020 1 godzinę temu, lokiec3 napisał: Mi zarzucono takiego kwiatka: A gdyby tak zrobić to dwuetapowo. Najpierw z ciężarowego na osobowy bez zmiany ilości miejsc, a później jak będzie zarejestrowany jako osobowy zmienić ilość miejsc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lokiec3 Napisano 2 Wrzesień 2020 Share Napisano 2 Wrzesień 2020 3 minuty temu, rewers napisał: A gdyby tak zrobić to dwuetapowo. Najpierw z ciężarowego na osobowy bez zmiany ilości miejsc, a później jak będzie zarejestrowany jako osobowy zmienić ilość miejsc. Niech sami na to wpadną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrc69 Napisano 2 Wrzesień 2020 Share Napisano 2 Wrzesień 2020 @Mecher, @leski66 rozumiem wasz punkt widzenia i go nie odrzucam. Zadam pytanie o te ISOFIX-y właścicielowi pojazdu. 8 minut temu, rewers napisał: dwuetapowo. Polak potrafi. @lokiec3 dostaniesz burę (nie chciałem pisać: zjebkę) (o kurcze, napisałem) od administracji za cytowanie całego poprzedzającego posta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 2 Wrzesień 2020 Share Napisano 2 Wrzesień 2020 3 godziny temu, lokiec3 napisał: Mi zarzucono takiego kwiatka: I wcale się nie dziwię, przecież w piśmie Toyoty jak byk stoi: "W związku z powyższym potwierdzam, iż technicznie można przywrócić....." TECHNICZNIE, ale słówkiem tam nie ma żeby PRAWNIE, oraz można, a to z kolei to domniemanie o możliwościach. Dla mnie to są tylko przypuszczenia na zasadzie "jakby babcia miała wąsy to......" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 2 Wrzesień 2020 Share Napisano 2 Wrzesień 2020 To, że można, to my wiemy. Producent ma potwierdzić, że to nastąpiło, a nie że można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gofer Napisano 9 Listopad 2020 Share Napisano 9 Listopad 2020 (edytowane) Przyjechał do mnie klient R-Megane kombi. W DR ma M1 i 4 miejsca siedzące, samochód ciężarowy. W karcie pojazdu 5 osób. Chce zmienić na osobowy i 5 miejsc. Kratkę zdemontował w serwisie. Sprawdziłem w homologacji, że wyprodukowany jako 5 osobowy. Czy potrzebuję od niego zaświadczenie z pimotu? Miał ktoś taki przypadek? Edytowane 9 Listopad 2020 przez Gofer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojteczek Napisano 9 Listopad 2020 Share Napisano 9 Listopad 2020 Klient niech wyjaśni w WK ile faktycznie miejsc siedzących miał ten pojazd, potem będziesz mógł podjąć decyzję jakie dokumenty są wymagane aby przeprowadzić badanie po zmianach konstrukcyjnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 9 Listopad 2020 Share Napisano 9 Listopad 2020 (edytowane) Założony wcześniej temat zamkneli. Chociaż poczytałeś inne watki, czy z lenistwa się nie chciało ? Edytowane 9 Listopad 2020 przez Mecher Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 9 Listopad 2020 Share Napisano 9 Listopad 2020 10 godzin temu, Gofer napisał: W DR ma M1 i 4 miejsca siedzące, samochód ciężarowy. To się kupy nie trzyma. Jaki podrodzaj pojazdu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gofer Napisano 9 Listopad 2020 Share Napisano 9 Listopad 2020 No właśnie dziwne, że jest M1 i ciężarowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.