Psuj Napisano 4 Marzec 2012 Share Napisano 4 Marzec 2012 No chyba ten o korumpowaniu urzędnika państwowego, którym jakby co, to się okazuje w sądzie, że nimi jesteśmy.... W sądzie jesteśmy funkcjonariuszami publicznymi (a nie urzędnikami), szkoda tylko, że nie mamy prawa do ochrony wynikającej z tego faktu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 4 Marzec 2012 Share Napisano 4 Marzec 2012 W sądzie jesteśmy funkcjonariuszami publicznymi (a nie urzędnikami), szkoda tylko, że nie mamy prawa do ochrony wynikającej z tego faktu... No właśnie, cała odpowiedzialność a żadnych praw... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skpauto Napisano 4 Marzec 2012 Share Napisano 4 Marzec 2012 ja wiem jedno pracuje uczciwie niby jestem urzędnikiem państwowym ,mam na utrzymaniu siebie ,żonę którą zwolnili z powodu likwidacji stanowiska ,skończyło się jej bezrobocie ,no i będziemy szczęśliwymi rodzicami ,więc zostaje moja pensja na długo sama. na razie wystarcza na styk,ale jak przyjdzie dziecko to nie wiem. nawet nie mówię o tym żonie aby nie stresować. czyli reasumując moim marzeniem młodości było zostać diagnostą ba,urzędnikiem państwowym a życie jest jakie jest mam racje ? Od ośmiu lat ukochane ministerstwa mają stacje kontroli pojazdów w poważaniu. Jeżeli nie dostaniemy podwyżki w cenniku za badania, nie widzę szans na poprawę uposażeń diagnostów. Jeżeli nie złączymy sił i nie nakłonimy ministerstwo do rozpatrzenia naszej sytuacji finansowej, to nie widzę innych możliwości. Padł temat, żeby zarzucić ministerstwo zapytaniami o podniesienie cen, ale odzew z waszej strony jest żaden. Nie zwalajcie winy tylko na właścicieli. Problem dotyczy nas wszystkich. Albo pokażemy nasze uzasadnione żądania wszyscy, tak diagności, jak i właściciele, albo nadal, wykorzystując nasze antagonizmy, będą nas mieli za nic. Wysyłajmy faksy z zapytaniem o nowy cennik. Przedstawmy naszą sytuację finansową w realiach. Albo to zrobimy my, albo oni zrobią co zechcą z nami. Pozdrawiam. [ Dodano: 04-03-2012, 23:27 ] MARCYŃ bardzo Ci współczuje, ale może pomożesz mi w zaangażowaniu tego naszego środowiska do działania. Właśnie szykuje się kolejna zmiana rozporządzeń Może to właściwy czas, żeby przycisnąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 5 Marzec 2012 Share Napisano 5 Marzec 2012 Od ośmiu lat ukochane ministerstwa mają stacje kontroli pojazdów w poważaniu. Jeżeli nie dostaniemy podwyżki w cenniku za badania, nie widzę szans na poprawę uposażeń diagnostów. W zasadzie to masz rację, ale może jako właściciel SKP spróbujesz wyjaśnić jakimi kalkulacjami kierują się właściciele SKP, któży za wykonanie OBT daja w gratisie 15 l LPG lub 8 l ON? Jak to jest, że jakoś im sie opłaca? Podobnie nie mogę się nadziwić, że sę takie SKP, które zatrudniając 2 diagonostów rocznie wykonują po 10 000 - 15 000 BT. To też jakoś Panom z MI i TDT nie przeszkadza. Obserwuję, że coraz więcej ludzi opłatę za BT traktuje jak jakiś podatek, który trzeba zapłacić a nie jak opłatę za sprawdzenie stanu technicznego pojazdu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wolf Napisano 5 Marzec 2012 Share Napisano 5 Marzec 2012 ....................................................... Obserwuję, że coraz więcej ludzi opłatę za BT traktuje jak jakiś podatek, który trzeba zapłacić a nie jak opłatę za sprawdzenie stanu technicznego pojazdu. Też to zaobserwowałem i uważają, że jak zapłacą to musi być P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 5 Marzec 2012 Share Napisano 5 Marzec 2012 właściciele SKP, któży za wykonanie OBT daja w gratisie 15 l LPG lub 8 l ON? Jak to jest, że jakoś im sie opłaca?Podobnie nie mogę się nadziwić, że sę takie SKP, które zatrudniając 2 diagonostów rocznie wykonują po 10 000 - 15 000 BT. To też jakoś Panom z MI i TDT nie przeszkadza. Daniel, jeśli tak faktycznie jest, (bo nie znam takich przypadków), to myślę, że właśnie to przeszkadza MI w podjęciu tematu zmiany cen za badania ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zbych1916 Napisano 5 Marzec 2012 Share Napisano 5 Marzec 2012 Daniel, jeśli tak faktycznie jest, (bo nie znam takich przypadków) jest jest niestety,i nawet się z tym nie kryją, było już o tym na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 5 Marzec 2012 Share Napisano 5 Marzec 2012 Daniel, jeśli tak faktycznie jest, (bo nie znam takich przypadków), to myślę, że właśnie to przeszkadza MI w podjęciu tematu zmiany cen za badania Też uważam, że to przeszkoda. Całej winy za obecny stan rzeczy nie ponosi tylko MI, ale też jest to zasługa nieuczciwej konkurencji. uważają, że jak zapłacą to musi być P Dokładnie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skpauto Napisano 5 Marzec 2012 Share Napisano 5 Marzec 2012 Podobnie nie mogę się nadziwić, że sę takie SKP, które zatrudniając 2 diagonostów rocznie wykonują po 10 000 - 15 000 BT. To też jakoś Panom z MI i TDT nie przeszkadza. . Przy ciągle rosnącej ilości SKP coraz więcej będzie takich,gdzie ilość badań rocznie nie przekroczy 2 000. kiedyś na forum przedstawiłem bardzo pobieżną kalkulację i z niej wynika, że są one nierentowne. Problem w tym, że duże firmy transportowe przykładowo stawiają SKP, żeby zejść z kosztów, bo to duży wydatek i mogą sobie pozwolić, żeby ta dodatkowa działalność nie przynosiła dochodu. To chyba kaprys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 6 Marzec 2012 Share Napisano 6 Marzec 2012 Problem w tym, że duże firmy transportowe przykładowo stawiają SKP, żeby zejść z kosztów, bo to duży wydatek i mogą sobie pozwolić, żeby ta dodatkowa działalność nie przynosiła dochodu. To chyba kaprys. Czemu problem? Dopóki grają fair to nie jest to żaden problem. Problematyczne są poczty podbierające klientów uczciwym stacjom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz70 Napisano 6 Marzec 2012 Share Napisano 6 Marzec 2012 Problem w tym, że duże firmy transportowe przykładowo stawiają SKP, żeby zejść z kosztów, bo to duży wydatek i mogą sobie pozwolić, żeby ta dodatkowa działalność nie przynosiła dochodu. To chyba kaprys. Nie zgadzam się z takim podejściem do sprawy, często takie firmy prowadzą również serwis. W obecnych czasach standardem jest że pojazd (najczęściej ciężarowy), po przyjęciu do naprawy, przejeżdża przez stację w celu dokonania oceny stanu technicznego. Jakość usług należy ciągnąć w górę, klient, oprócz usterek które sam zgłosił, dostaje ogólny opis stanu pojazdu z zaznaczeniem usterek jakie dostrzegł serwis i opisem jak groźna jest to usterka. BT są tylko dodatkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 6 Marzec 2012 Share Napisano 6 Marzec 2012 W obecnych czasach standardem jest że pojazd (najczęściej ciężarowy), po przyjęciu do naprawy, przejeżdża przez stację w celu dokonania oceny stanu technicznego. Jakość usług należy ciągnąć w górę, klient, oprócz usterek które sam zgłosił, dostaje ogólny opis stanu pojazdu z zaznaczeniem usterek jakie dostrzegł serwis i opisem jak groźna jest to usterka. BT są tylko dodatkiem. Zgadza się. W takiej firmie pracuje. Serwisy samochodowe aby dostać autoryzacje często muszą posiadać linie diagnostyczną a jak już ja mają to jest juz o krok od otwarcia SKP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skpauto Napisano 6 Marzec 2012 Share Napisano 6 Marzec 2012 W obecnych czasach standardem jest że pojazd (najczęściej ciężarowy), po przyjęciu do naprawy, przejeżdża przez stację w celu dokonania oceny stanu technicznego. Jakość usług należy ciągnąć w górę, klient, oprócz usterek które sam zgłosił, dostaje ogólny opis stanu pojazdu z zaznaczeniem usterek jakie dostrzegł serwis i opisem jak groźna jest to usterka. BT są tylko dodatkiem. Zgadza się. W takiej firmie pracuje. Serwisy samochodowe aby dostać autoryzacje często muszą posiadać linie diagnostyczną a jak już ja mają to jest juz o krok od otwarcia SKP. I w ten, lub podobny sposób wzrasta liczba SKP, klięci jak mrówki rozłażą się po nich i wychodzi na moje, że 2000 przeglądów rocznie, to będzie normalny wynik SKP. Przeżyją więc te, które są częścią większego przedsiębiorstwa, a te samodzielne po prostu padną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 6 Marzec 2012 Share Napisano 6 Marzec 2012 a te samodzielne po prostu padną. skpauto,-no nie tak szybko.Mozna przeciez dodatkowo swiadczyc usługi"pocztowe".Wystarczy tylko dobrze pomyslec i mozna utworzyć większa firmę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 7 Marzec 2012 Share Napisano 7 Marzec 2012 Wystarczy tylko dobrze pomyslec i mozna utworzyć większa firmę... Większą firmę lub zamiejscową filię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skpauto Napisano 7 Marzec 2012 Share Napisano 7 Marzec 2012 Nabijajcie się koledzy, proszę bardzo. Ja poważnie a Wy w żartach. Włożyłem w stacje kawał życia i chciałbym jakoś przetrwać. Usługi pocztowe, mają krótkie nogi, dobrze wiecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 7 Marzec 2012 Share Napisano 7 Marzec 2012 Nabijajcie się koledzy, proszę bardzo. Ja poważnie a Wy w żartach. Moze i troche w zartach a moze i nie.Ja jestem tylko pracownikiem i myślisz ze szlag mnie nie trafia jezeli siedze bezczynie calymi godzinami... Usługi pocztowe, mają krótkie nogi, dobrze wiecie. Nie jest to zadnym rozwiazaniem problemu finansowego twojej SKP jak i tez innych.Niestety ale na dzień dzisiejszy maja się całkiem dobrze i nie zanikaja.Coś na ten temat wiem ale... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 8 Marzec 2012 Share Napisano 8 Marzec 2012 Usługi pocztowe, mają krótkie nogi, dobrze wiecie. Tak, ale co one mają do stacji przy serwisach? Tych nawet i nie rentownych, ale uczciwych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JACEK GUZ Napisano 5 Listopad 2012 Share Napisano 5 Listopad 2012 Odświeżając temat zarobków-na ile obecnie może liczyć diagnosta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 5 Listopad 2012 Share Napisano 5 Listopad 2012 Ze słyszenia wiem,że 2500 netto + - 500zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eborg Napisano 5 Listopad 2012 Share Napisano 5 Listopad 2012 Mirek, a........ z praktyki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 5 Listopad 2012 Share Napisano 5 Listopad 2012 Mirek, a........ z praktyki? Też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eborg Napisano 5 Listopad 2012 Share Napisano 5 Listopad 2012 No to podobnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JACEK GUZ Napisano 5 Listopad 2012 Share Napisano 5 Listopad 2012 Czyli fizycznie w granicach 3000 na rękę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 5 Listopad 2012 Share Napisano 5 Listopad 2012 Czyli fizycznie w granicach 3000 na rękę? Wszystko zależy gdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.