Skocz do zawartości

Wynagrodzenie diagnostwów !!!!!


monmar

Rekomendowane odpowiedzi

No chyba ten o korumpowaniu urzędnika państwowego, którym jakby co, to się okazuje w sądzie, że nimi jesteśmy....

 

W sądzie jesteśmy funkcjonariuszami publicznymi (a nie urzędnikami), szkoda tylko, że nie mamy prawa do ochrony wynikającej z tego faktu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 492
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • Regan55

    31

  • skpauto

    28

  • blakop

    26

  • Psuj

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

W sądzie jesteśmy funkcjonariuszami publicznymi (a nie urzędnikami), szkoda tylko, że nie mamy prawa do ochrony wynikającej z tego faktu...

No właśnie, cała odpowiedzialność a żadnych praw...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wiem jedno pracuje uczciwie niby jestem urzędnikiem państwowym ,mam na utrzymaniu

siebie ,żonę którą zwolnili z powodu likwidacji stanowiska ,skończyło się jej bezrobocie ,no

i będziemy szczęśliwymi rodzicami ,więc zostaje moja pensja na długo sama.

na razie wystarcza na styk,ale jak przyjdzie dziecko to nie wiem.

nawet nie mówię o tym żonie aby nie stresować.

czyli reasumując moim marzeniem młodości było zostać diagnostą ba,urzędnikiem państwowym a życie jest jakie jest mam racje ?

 

Od ośmiu lat ukochane ministerstwa mają stacje kontroli pojazdów w poważaniu. Jeżeli nie dostaniemy podwyżki w cenniku za badania, nie widzę szans na poprawę uposażeń diagnostów. Jeżeli nie złączymy sił i nie nakłonimy ministerstwo do rozpatrzenia naszej sytuacji finansowej, to nie widzę innych możliwości. Padł temat, żeby zarzucić ministerstwo zapytaniami o podniesienie cen, ale odzew z waszej strony jest żaden. Nie zwalajcie winy tylko na właścicieli. Problem dotyczy nas wszystkich. Albo pokażemy nasze uzasadnione żądania wszyscy, tak diagności, jak i właściciele, albo nadal, wykorzystując nasze antagonizmy, będą nas mieli za nic.

Wysyłajmy faksy z zapytaniem o nowy cennik. Przedstawmy naszą sytuację finansową w realiach.

Albo to zrobimy my, albo oni zrobią co zechcą z nami.

Pozdrawiam.

 

[ Dodano: 04-03-2012, 23:27 ]

MARCYŃ bardzo Ci współczuje, ale może pomożesz mi w zaangażowaniu tego naszego środowiska do działania. Właśnie szykuje się kolejna zmiana rozporządzeń Może to właściwy czas, żeby przycisnąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od ośmiu lat ukochane ministerstwa mają stacje kontroli pojazdów w poważaniu. Jeżeli nie dostaniemy podwyżki w cenniku za badania, nie widzę szans na poprawę uposażeń diagnostów.

W zasadzie to masz rację, ale może jako właściciel SKP spróbujesz wyjaśnić jakimi kalkulacjami kierują się właściciele SKP, któży za wykonanie OBT daja w gratisie 15 l LPG lub 8 l ON? Jak to jest, że jakoś im sie opłaca?

Podobnie nie mogę się nadziwić, że sę takie SKP, które zatrudniając 2 diagonostów rocznie wykonują po 10 000 - 15 000 BT. To też jakoś Panom z MI i TDT nie przeszkadza.

Obserwuję, że coraz więcej ludzi opłatę za BT traktuje jak jakiś podatek, który trzeba zapłacić a nie jak opłatę za sprawdzenie stanu technicznego pojazdu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

.......................................................

Obserwuję, że coraz więcej ludzi opłatę za BT traktuje jak jakiś podatek, który trzeba zapłacić a nie jak opłatę za sprawdzenie stanu technicznego pojazdu.

 

Też to zaobserwowałem i uważają, że jak zapłacą to musi być P :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właściciele SKP, któży za wykonanie OBT daja w gratisie 15 l LPG lub 8 l ON? Jak to jest, że jakoś im sie opłaca?

Podobnie nie mogę się nadziwić, że sę takie SKP, które zatrudniając 2 diagonostów rocznie wykonują po 10 000 - 15 000 BT. To też jakoś Panom z MI i TDT nie przeszkadza.

Daniel, jeśli tak faktycznie jest, (bo nie znam takich przypadków), to myślę, że właśnie to przeszkadza MI w podjęciu tematu zmiany cen za badania ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daniel, jeśli tak faktycznie jest, (bo nie znam takich przypadków)

 

jest jest niestety,i nawet się z tym nie kryją, było już o tym na forum :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daniel, jeśli tak faktycznie jest, (bo nie znam takich przypadków), to myślę, że właśnie to przeszkadza MI w podjęciu tematu zmiany cen za badania

 

Też uważam, że to przeszkoda. Całej winy za obecny stan rzeczy nie ponosi tylko MI, ale też jest to zasługa nieuczciwej konkurencji.

uważają, że jak zapłacą to musi być P

Dokładnie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Podobnie nie mogę się nadziwić, że sę takie SKP, które zatrudniając 2 diagonostów rocznie wykonują po 10 000 - 15 000 BT. To też jakoś Panom z MI i TDT nie przeszkadza.

.

 

Przy ciągle rosnącej ilości SKP coraz więcej będzie takich,gdzie ilość badań rocznie nie przekroczy 2 000. kiedyś na forum przedstawiłem bardzo pobieżną kalkulację i z niej wynika, że są one nierentowne. Problem w tym, że duże firmy transportowe przykładowo stawiają SKP, żeby zejść z kosztów, bo to duży wydatek i mogą sobie pozwolić, żeby ta dodatkowa działalność nie przynosiła dochodu. To chyba kaprys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, że duże firmy transportowe przykładowo stawiają SKP, żeby zejść z kosztów, bo to duży wydatek i mogą sobie pozwolić, żeby ta dodatkowa działalność nie przynosiła dochodu. To chyba kaprys.

 

Czemu problem? Dopóki grają fair to nie jest to żaden problem. Problematyczne są poczty podbierające klientów uczciwym stacjom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, że duże firmy transportowe przykładowo stawiają SKP, żeby zejść z kosztów, bo to duży wydatek i mogą sobie pozwolić, żeby ta dodatkowa działalność nie przynosiła dochodu. To chyba kaprys.

Nie zgadzam się z takim podejściem do sprawy, często takie firmy prowadzą również serwis. W obecnych czasach standardem jest że pojazd (najczęściej ciężarowy), po przyjęciu do naprawy, przejeżdża przez stację w celu dokonania oceny stanu technicznego. Jakość usług należy ciągnąć w górę, klient, oprócz usterek które sam zgłosił, dostaje ogólny opis stanu pojazdu z zaznaczeniem usterek jakie dostrzegł serwis i opisem jak groźna jest to usterka. BT są tylko dodatkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W obecnych czasach standardem jest że pojazd (najczęściej ciężarowy), po przyjęciu do naprawy, przejeżdża przez stację w celu dokonania oceny stanu technicznego. Jakość usług należy ciągnąć w górę, klient, oprócz usterek które sam zgłosił, dostaje ogólny opis stanu pojazdu z zaznaczeniem usterek jakie dostrzegł serwis i opisem jak groźna jest to usterka. BT są tylko dodatkiem.

Zgadza się. W takiej firmie pracuje. Serwisy samochodowe aby dostać autoryzacje często muszą posiadać linie diagnostyczną a jak już ja mają to jest juz o krok od otwarcia SKP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W obecnych czasach standardem jest że pojazd (najczęściej ciężarowy), po przyjęciu do naprawy, przejeżdża przez stację w celu dokonania oceny stanu technicznego. Jakość usług należy ciągnąć w górę, klient, oprócz usterek które sam zgłosił, dostaje ogólny opis stanu pojazdu z zaznaczeniem usterek jakie dostrzegł serwis i opisem jak groźna jest to usterka. BT są tylko dodatkiem.

Zgadza się. W takiej firmie pracuje. Serwisy samochodowe aby dostać autoryzacje często muszą posiadać linie diagnostyczną a jak już ja mają to jest juz o krok od otwarcia SKP.

I w ten, lub podobny sposób wzrasta liczba SKP, klięci jak mrówki rozłażą się po nich i wychodzi na moje, że 2000 przeglądów rocznie, to będzie normalny wynik SKP. Przeżyją więc te, które są częścią większego przedsiębiorstwa, a te samodzielne po prostu padną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a te samodzielne po prostu padną.

skpauto,-no nie tak szybko.Mozna przeciez dodatkowo swiadczyc usługi"pocztowe".Wystarczy tylko dobrze pomyslec i mozna utworzyć większa firmę... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nabijajcie się koledzy, proszę bardzo. Ja poważnie a Wy w żartach.

Włożyłem w stacje kawał życia i chciałbym jakoś przetrwać.

Usługi pocztowe, mają krótkie nogi, dobrze wiecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nabijajcie się koledzy, proszę bardzo. Ja poważnie a Wy w żartach.

Moze i troche w zartach a moze i nie.Ja jestem tylko pracownikiem i myślisz ze szlag mnie nie trafia jezeli siedze bezczynie calymi godzinami... :evil:

Usługi pocztowe, mają krótkie nogi, dobrze wiecie.

Nie jest to zadnym rozwiazaniem problemu finansowego twojej SKP jak i tez innych.Niestety ale na dzień dzisiejszy maja się całkiem dobrze i nie zanikaja.Coś na ten temat wiem ale... :x:x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Usługi pocztowe, mają krótkie nogi, dobrze wiecie.

 

Tak, ale co one mają do stacji przy serwisach? Tych nawet i nie rentownych, ale uczciwych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 months later...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.