Skocz do zawartości

Wynagrodzenie diagnostwów !!!!!


monmar

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 492
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • Regan55

    31

  • skpauto

    28

  • blakop

    26

  • Psuj

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja pracuję u prywatnego,stacja jest dodatkowym źródłem dochodu więc w ogóle nie wnika w moją pracę, a ze mamy około 200 na okregówce to jest zadowolony. Wolę robić więcej godzin niz szukac drugiego etatu. I ZUS i podatki normalnie a nie od minimum.Będzie w miarę emerytura/jak dożyje, a 20 lat zostało/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 7-lat stawka za przegląd prawie się nie zmieniła. Najbardziej zachwycają mnie stacje, które są dodatkiem, ozdobnikiem, do normalnej działalności. A co z właścicielami, którzy żyją tylko z działania stacji? Przeglądy okresowe, wymiana sprzętu co kilka lat, inspektorzy pracy, telefony ogrzewanie, wasze ZUS-y, energia elektryczna i setki innych wydatków. A 100 złotych (w zaokrągleniu) siedem lat temu , a teraz? I jeszcze - 80 złotych na pierwszy badaniu? Jeżeli coś się z tym nie zrobi, to pozostaną na rynku tylko stacje ozdobniki do innej działalności gospodarczej.

Nie narzekajcie na płace, tylko pomóżcie właścicielom zarobić na to wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakiej pomocy oczekujesz od pracowników ? Bo chyba nie tego żeby skp zamienili w urząd pocztowy i klepali wszystko co na biurko wleci. W dzisiejszych czasach diagnosta swoją pracą musi zadowolić szefa, klienta i jeszcze przy tym nie stracić uprawnień :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dzisiejszych czasach diagnosta swoją pracą musi zadowolić szefa, klienta i jeszcze przy tym nie stracić uprawnień

Dodatkowo musi jszcze chcieć pracować na warunkach i z wynagrodzeniem ustalonym przez pracodawcę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie narzekajcie na płace, tylko pomóżcie właścicielom zarobić na to wszystko.

Jezeli masz na to jakąś receptę to śmiało zapodaj.Z chęcią ją zastosuję...

Dodatkowo musi jszcze chcieć pracować na warunkach i z wynagrodzeniem ustalonym przez pracodawcę.
:ok:ok:ok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego pracodawca nie zadowoli sam siebie :) .Jak jest nieudolny i nie potrafi prowadzić biznesu, czyli myśli że pracownik na niego zarobi to niestety nie nadaje się na biznesmena ale raczej na pracownika. Rynek to takie coś gdzie trzeba cały czas się rozwijać a nie stać w miejscu, szukać innych możliwości a nie liczyć na to , że pracownik będzie myślał jak zwiększyć obroty a wielmożny pracodawca w skórzanym bujanym fotelu na Haiti będzie palił faję. No niestety kasa sama nie przyleci każdy musi zapracować na swoją pensję. Każdy tylko narzeka na tych diagnostów i ich obwinia za nieudolność swoją w prowadzeniu firmy, jak się nie podoba to faktycznie niech idzie na pocztę, stempel i heja.. :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie narzekajcie na płace, tylko pomóżcie właścicielom zarobić na to wszystko

 

Chętnie bym pomógł ale najczęściej interes właściciela stacji nie idzie w parze z interesem diagnosty niestety :?

 

A swoją drogą co do ceny badań racja, koszty utrzymania SKP od opublikowania obecnego cennika poszły na pewno nieźle do góry, dlatego cennik powinien ulec zmianie, ale rząd ma to gdzieś bo skoro nikt nie domaga się podwyżek lub się domaga ale mało skutecznie :razz: A gdzie jest IZBA przedstawiciel właścicieli stacji i inne tego typu instytucje czyżby też to miały głęboko w poważaniu, więc po co im płaćić haracz jak i tak nie reprezentują interesów właścicieli SKP :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cennik powinien ulec zmianie, ale rząd ma to gdzieś bo skoro nikt nie domaga się podwyżek lub się domaga ale mało skutecznie

Znaczna część SKP chyba jest zadowolona z cennika, śmiem twierdzić nawet, że dla niektórych cena za BT jest zbyt wysoka i z litości nad kientem dają mu rekompensaty w postaci gratisów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodziło mi o to żebyśmy (jestem diagnostą i normalnie pracuję razem z moimi pracownikami) stacje zamienili w okienka pocztowe.

Mówiąc o pomocy myślałem o włączeniu się do walki o podniesienie ceny za badania adekwatnie do wzrostu kosztów. Ile diagności zarabiali w 2004 r, a ile teraz? Ile kosztowała energia elektryczna, gaz , paliwo itp? A od 2004 r. koszty badania praktycznie się nie podniosły, a wręcz obcięto nam część dochodów. Chcecie dostawać więcej pieniędzy za dobrze wykonaną pracę, pomóżcie w tej walce.

Ogłaszam konkurs. Pomysł na to co mogą zrobić diagności, żeby ministerstwo przestało lekceważyć naszą pracę w zakresie opłat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbojkotować przeglądy wozów państwowych, głównie MTIGM, niech chodzą piechotą albo tramwajami się poruszają. Albo tak jak górnicy przed Kancelarią premiera pod....y opony. :x Może usłyszą ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówiąc o pomocy myślałem o włączeniu się do walki o podniesienie ceny za badania adekwatnie do wzrostu kosztów.

 

Ja uważam, że przede wszystkim trzeba podnieść jakość BT. Dla laików (dla ludzi z MI pewnie też) BT jest drogie, bo diagnosta przejedzie tylko przez linie i sprawdzi światła, często nawet nie zaglądając pod samochód i za te 5 minut trzeba zapłacić 100 PLN.

skpauto, dobrym sposobem na podniesienie opłacalności BT jest częste wystawianie N i za badanie poprawkowe zawsze będzie można coś zarobić, ciekawe tylko, dlaczego sa SKP, które robia 10000 BT rocznie i żadne z nich nie zakończyło sie N?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe tylko, dlaczego sa SKP, które robia 10000 BT rocznie i żadne z nich nie zakończyło sie N?

 

No jak to dlaczego 8)

Bo te te najbardziej zepsute odesłali do konkurencji i dlatego konkurencja ma N a oni nie :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały czujniczek do rolek hamulcowych linii MAHA kosztuje 2000,00 wymiana 500. Serwisantowi zajęło to nawet nie pół godziny. Moduł sterujący do amorków 3500,00, montaż 600, cza pracy 15 min. Linia diagnostyczna OSKP 320 000,00 w wersji podstawowej. Z bajerami, można dojechać do 400 000. Postawienie nowej stacji bez bajerów 1,5-2 mln. Czy zbadanie pojazdu 20-30 minut przez diagnostę za 100 zł. to za drogo?

Wymiana szczęk hamulcowych na podnośniku za 12 000,00 w podobnym czasie w garażu wartym 20 000 kosztuje 60 - 100 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak rozpoczynałem pracę w 97 r w samym tylko m.s Warszawa było ok 25 skp na chwilę obecną jest ponad 80. Wyrastały jak grzyby po deszczu od chwili ustalenia ceny urzędowej za bt 69,54 zł pamiętacie ;-) Niestety moim zdaniem skp jest za dużo i dlatego spada jakość usług, utrzymanie stacji to są duże koszta ale tak jak napisali koledzy, jak ktoś robi 10000 bt w roku to napewno nie dokłada do interesu, tylko żeby mieć tylu klientów to trzeba wielu lat albo nie mieć negatywów.A jak ktoś włoży ze 2 miliony na otwarcie skp to chce żeby się szybko zwróciło, może sie mylę ale takie jest moje zdania

A swoją drogą jaka usługa w Polsce nie podrożała od 7 lat ? Chyba tylko bt ale środowisko diagnostów i właścicieli ma za mała siłę przebicia a jest nas parę ładnych tysięcy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na chwilę obecną jest ponad 80

Biorąc pod uwagę liczbę mieszkańców to i tak macie luksus . Chociaż myślałem że w Wa-wie jest grubo ponad 100.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś był taki program na tvn i jakiś pan profesor od finansów powiedział, że gdyby wszyscy ludzie pracujący w Warszawie rozliczali tutaj PITy to za tą dodatkową kasę można by co roku postawić most przez Wisłę, z badaniami jest podobnie w tym sensie że znikomy procent tych ludzi robi bt w Warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogłaszam konkurs. Pomysł na to co mogą zrobić diagności, żeby ministerstwo przestało lekceważyć naszą pracę w zakresie opłat.

strajk włoski ... :x

 

 

... ale

zawsze można pomarzyć :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbojkotować przeglądy wozów państwowych, głównie MTIGM, niech chodzą piechotą albo tramwajami się poruszają. Albo tak jak górnicy przed Kancelarią premiera pod....y opony. :x Może usłyszą ???

 

Może nie tak ostro. Ale gdyby każdemu parlamentarzyście wlepić dobrej treści ulotkę i zdobyć podpis na nocie protestacyjnej (przecież oni wszyscy jeżdżą samochodami) to przedstawienie takiej kartki w ministerstwie mogło by zrobić wrażenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jestem w trakcie budowy skp, jakieś dwa miesiące temu handlowiec jednej z czołowych firm przekonywał mnie , że wkrótce cena badania będzie się miała zakres 150-500, nie wiem skąd takie info, chyba że chwyt marketingowy ;-)

 

[ Dodano: 20-01-2012, 23:23 ]

oczywiście chodzi o handlowca z branży wyposażenie SKP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego nie daj się nabrać.

MI ma nas tam, gzie ma. :x

Jeżeli środowisko czegoś poważnego nie zrobi, to przez kolejne lata nie ma co liczyć na podwyżkę.

W marcu 2011 udało mi się uruchomić OSKP.

Jeżeli potrzebujesz jakiejś pomocy, to pytaj.

Życzę powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.