darkdog Napisano 29 Listopad 2011 Share Napisano 29 Listopad 2011 Bez podniesienia przedniej osi nie stwierdzisz luzu na sworzniu dolnym wahacza w Sprinterze. Żaden szarpak tego nie zastąpi. Dokładnie tak jak i VW LT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ashutek Napisano 29 Listopad 2011 Share Napisano 29 Listopad 2011 pewnie macie racje, ale krokodylki łapia na ta linie ciezarowki i autobusy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 30 Listopad 2011 Share Napisano 30 Listopad 2011 pewnie macie racje, ale krokodylki łapia na ta linie ciezarowki i autobusy No właśnie! Nawet na zdjęciu z linka widzisz że sprawdzają autobus, Sprinter MB I bez podniesienia osi, luzu na sworzniu dolnym przedniego wahacza mu nie sprawdzą.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ankus4 Napisano 1 Czerwiec 2012 Share Napisano 1 Czerwiec 2012 Panowie pomóżcie dokonać wyboru pomiędzy cartec a unimetal , wkrótce muszę kupić linię i właśnie myślę o tych dwóch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 1 Czerwiec 2012 Share Napisano 1 Czerwiec 2012 Wybrałbym CARTECa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 1 Czerwiec 2012 Share Napisano 1 Czerwiec 2012 Panowie pomóżcie dokonać wyboru pomiędzy cartec a unimetal , wkrótce muszę kupić linię i właśnie myślę o tych dwóch Jeśli masz tylko taki problem to nie masz problemów-Cartec,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 3 Czerwiec 2012 Share Napisano 3 Czerwiec 2012 Panowie pomóżcie dokonać wyboru pomiędzy cartec a unimetal , wkrótce muszę kupić linię i właśnie myślę o tych dwóch Jaka różnica w cenie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ankus4 Napisano 4 Czerwiec 2012 Share Napisano 4 Czerwiec 2012 Cena na podobnym poziomie , obydwie firmy w wycenie podają szarpak pneumatyczny, jednak myślę ,że lepszy byłby hydrauliczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ashutek Napisano 3 Wrzesień 2012 Share Napisano 3 Wrzesień 2012 mam na lini duzej hydrauliczny, na malej pneumatyczny i mysle ze to jest najlepsze rozwiazanie [ Dodano: 03-09-2012, 16:18 ] Panowie pomóżcie dokonać wyboru pomiędzy cartec a unimetal , wkrótce muszę kupić linię i właśnie myślę o tych dwóch Jeśli masz tylko taki problem to nie masz problemów-Cartec,,, ten wybor nie jest taki oczywisty, bo u jednego masz ceny w zlotowkach a u drugiego w euro. Z serwisem jest tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tytus Napisano 26 Listopad 2013 Share Napisano 26 Listopad 2013 Wracając do tematu Certusa EVO 2 - są jakieś nowe spostrzeżenia, działa to - nie psuje się ??? Da się nowe 4x4 robić ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmiodzio Napisano 26 Listopad 2013 Share Napisano 26 Listopad 2013 Nie nie psuje się , wykrywa napęd 4x4 , można dać klijentowi wydruk ze ścieżki co oczywiście ich dziwi. Jak na razie nie jest żle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tytus Napisano 27 Listopad 2013 Share Napisano 27 Listopad 2013 A co z samochodami "tull time 4wd" - Subaru, Jeep ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 27 Listopad 2013 Share Napisano 27 Listopad 2013 A co z samochodami "tull time 4wd" - Subaru, Jeep ??? No przecież tez mają różnicówke między kołami danej osi, więc w czym problem? Problemy mogą się zaczynać dopiero przy elektronicznym rozdziale sił napędowych (Honda Legend). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tytus Napisano 27 Listopad 2013 Share Napisano 27 Listopad 2013 oj oj oj - potem słyszę ze diagnosta nie ma pojęcia i mu auto z rolek wyskakuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 27 Listopad 2013 Share Napisano 27 Listopad 2013 oj oj oj - potem słyszę ze diagnosta nie ma pojęcia i mu auto z rolek wyskakuje... Ta linia bardzo dobrze wykrywa 4X4. Potrafi się przełączyć w ten tryb już na poziomie pomiaru oporów toczenia jeśli w pojeździe blokuje któreś z kół mierzonej osi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 1 Grudzień 2014 Share Napisano 1 Grudzień 2014 Certyfikaty dla urządzeń MAHA, czyli powtórka z rozrywki Jak bumerang powraca sprawa certyfikatów dla urządzeń MAHA starszych typów (głównie tych sprzed 2000 roku). Temat ponownie odżył za sprawą firmy MAHA Polska, która do starostw powiatowych rozesłała pismo w tej sprawie. Z kolei niektóre urzędy przekazały kopię dokumentu do SKP na swoim terenie. Wywołało to lawinę pytań, wątpliwości i obaw. WSOP Sp. z . – mając na koncie 1500 sprzedanych linii diagnostycznych MAHA – czuje się w obowiązku zabrać głos w tej sprawie. Przypominamy, że istnieje prostsze i tańsze rozwiązanie, niż kosztowna przebudowa urządzenia proponowana przez niemieckiego producenta. http://www.wsop.pl/certyfikaty-dla-urzadzen-maha-czyli-powtorka-z-rozrywki/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGDANKAR Napisano 2 Grudzień 2014 Share Napisano 2 Grudzień 2014 Ja pracuje na BBEISSBARTH szarpaki super działają przód tył i na boki zależnie i nie zależnie,rolki powinny wykrywać 4x4 ale muszę przełaczać, nie zamontowali nam włącznika dla pojedyńczej rolki aby sprawdzić motocykl dlatego dorobiliśmy blokadę mechaniczną ,z płytą pślizgu bocznego były problemy i nadal są -(zasypia) ,dwa komputery na lini z różnym oprogramowaniem czasami się zwieszają , analizator bosch BA 460 porażka a serwis daleko a do tego naprawiać przyjeżdża podwykonawca i nieraz rozkłada ręce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 3 Grudzień 2014 Share Napisano 3 Grudzień 2014 BBEISSBARTH z jednej strony jest OK, bo linia dobrze i solidnie wykonana ale samo oprogramowanie i: dwa komputery na lini z różnym oprogramowaniem jest totalną porażką, która w mojej ocenie dyskwalifikuje ten produkt. Innym poważnym problemem jest pilot zdalnego sterowania, który działa na podczerwień i przy większych odległościach od odbiornika (OSKP) przestaje działać przez szybę pojazdu i trzeba otwierać boczną szybę i rękę z pilotem wystawiać na zewnątrz pojazdu. [ Dodano: 03-12-2014, 07:59 ] Jeśli chodzi o MAHĘ to za największa jej wadę uważam brak hamulca w rolkach, co utrudnia z nich wyjazd. Szarpaki są bardzo prymitywne, bo wykonują tylko dwa podstawowe ruchy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gacek Napisano 3 Grudzień 2014 Share Napisano 3 Grudzień 2014 Mogę polecić Certus Evo 2- znajomy pracuje na tym sprzęcie od jakiegoś czasu i bardzo sobie chwali. No i cena zakupu jest dobra, bo w dużej części to polski produkt. Ja akurat pracuje na sprzęcie MAHA- jest już trochę stary (a właściwie nie trochę...), ale daje radę- jest intensywnie eksploatowany i raczej rzadko się psuje, ale z tego co wiem,to z tą marką to trochę jak z Mercami- dzisiejsze już nie są taki nieździeralne. Ja bym kupił teraz Certusa jakbym miał wybierać. Jeżeli chodzi o analizator, to pracuję na Capelec'u- jest dobry, tani i bezawaryjny. Ma też dobry serwis. W skrócie- warto poszukać sprzętów rodzimych producentów, bo są dobre i mają zdecydowanie lepszą cenę. W razie awarii centra techniczne są w Polsce i łatwiej rozwiązać problemy. Np. w Europie chętnie kupują nasze Solarisy, choć może nie są tak doskonałe jak Volvo i Mercedesy, to koszt zakupu i ew. części zamiennych zdecydowanie rekompensuje ew. lekko wyższą usterkowość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 3 Grudzień 2014 Share Napisano 3 Grudzień 2014 Mogę polecić Certus Znam takich co ich febra trzęsie na dźwięk tej nazwy. W razie awarii centra techniczne są.. nieosiągalne bo klient namolny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 3 Grudzień 2014 Share Napisano 3 Grudzień 2014 bo w dużej części to polski produkt znakowane CE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 3 Grudzień 2014 Share Napisano 3 Grudzień 2014 Gacek napisał/a: bo w dużej części to polski produkt znakowane CE Polska to tam była myśl techniczna a produkt to w dużej mierze jest Chiński. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jast Napisano 3 Grudzień 2014 Share Napisano 3 Grudzień 2014 Czyli China Export. A nie certyfikat europejski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.