Skocz do zawartości
“Wyzwania współczesnej diagnostyki pojazdów - Hybrydy, Motocykle, Tachografy - Cykl Szkoleń 30 lat IT.NORCOM” - POZNAŃ ×

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
:D Podajcie opinie o swoich liniach diagnostycznych, ponieważ przymierzamy się do kupna nowej linii uniwersalnej na SKP. Podpowiedzcie co kupić. Z góry dzięki.
  • Odpowiedzi 197
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • darkdog

    18

  • markes30

    14

  • JANUSZ60

    12

  • danielg539

    11

Napisano

1. Dlaczego w dziale O wszystkim i o niczym ?

2. Dlaczego Ważne Ogłoszenie ?

3. Dlaczego post ma wygasnąć (zostać usuniętym) 16-go ? Czyżby koledzy, którzy są na urlopach nie mieli już brać udziału w dyskusji ?

 

Coś dużo tego dlaczego - proszę najpierw zapoznać się z zasadami panującymi na forum, potem zadawać pytania ...

 

Post przenoszę ze statusem "NORMALNY" do odpowiedniego działu ...

Świat łamie każdego i potem niektórzy są jeszcze mocniejsi w miejscach złamania. Ale takich, co nie chcą się złamać, świat zabija. Zabija w równej mierze najlepszych, najdelikatniejszych i najdzielniejszych. Jeżeli nie jesteś żadnym z nich, możesz być pewien, że zabije cię także, ale bez szczególnego pośpiechu. [Ernest Hemingway, Pożegnanie z bronią (1928)]

Nie pytaj się ludzi co można, a co nie, ale zadaj sobie pytanie czy warto.
Bowiem - można wszystko, ale nie wszystko warto... [NN]

Napisano

Mój ranking "od najlepszej" i wady :

1. Cartec - beznadziejny szarpak

2. Bosch - beznadziejny serwis

3. Maha - drogo .

 

Piotr

Napisano

Proponuję aby przy wyborze linii diagnostycznej zakreślić koło o promieniu 100 km i

wybrać taki sprzęt , który ma gęsto rozsiany serwis i może w razie awarii przyjechać na " gwizdek" jest to bardzo ważne w SKP.

Jest takie powiedzenie" cudze chwalicie swego nie znacie" - uważam, że polskie urządzenia dorównują jakością zachodnim.(moim skromym zdanem)i

Napisano

Mamy DiTec Line SCENCK. Linia dość przyzwoita, ale nie bez wad. Od początku były problemy z szarpakami (wycieki z siłownika). Teraz jest OK. Trochę problemów z komputerem i oprogramowaniem linii (serwis dawał komputer zastępczy na czas naprawy). Jedna poważna awaria - rozsypała sie przekładnia od jednej z rolek. Jak na 5 lat - to chyba nie tak źle. No i serwis mam na miejscu, więc zawsze jest nadzieja, że szybko naprawią.

Najważniejsze - to żeby był dobry i sprawny serwis urządzeń na miejscu lub w pobliżu.

Napisano

Posiadam na skp linię VIDEOline 2000 firmy CARTEC (>3,5t) i jestem zadowolony, przez 3 lata żadnej awarii,

solidna i prosta w obsłudze.

Napisano

"Jeszcze" posiadamy dwie linnie Heka i Unimetal. Heka szybka i bez awari, ale mało dokładna, Unimetal dokładna "w miare", ale powolna i częste awarie ! :o

Napisano

Mamy FUDIM AUTO-LINE do 3,5 T. Z serwisem ogólnie nie ma problemów (trochę tylko daleko), jak trzeba to przyjadą, wiele rzeczy ustalamy przez telefon i jakieś drobiazgi można zrobić samemu bez grożby utraty gwarancji. Obsługa lini jest banalnie prosta. Rolki są dobrze skonstruowane, nawet bardzo niskie auta wchodzą bez problemów. Słabym punktem są blachy trzymające sprężyny w testerze do amorów, jak pękną to troszku dzwoni (tylko nie wiem w którym kościele :)) a w ekstremalnych przypadkach komputer nie chce przerzucać automatycznie programów. Coś w tych urządzeniach jeszcze siedzi, bo co jakiś czas rolka albo amor wyrzuci całą linię bezpieczników (albo mam za małe stopniowanie). Nie zbyt dobrze znoszą wysokie i niskie temperatury (podejrzewam, że jest to poprostu kwestia jednostki sterującej gdyż jest to najzwyklejszy na świecie komp z windą98 ).

"Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs

Napisano

MAHA - Może drogie ,ale nie do zdarcia

Fudim- Polmo - Rolki faktycznie dobre , ale tester amortyzatorów lipa. Jak na nasze

warunki - serwis moim zdaniem drogi.

Napisano

PRACUJĘ NA URZĄDZENIACH 1/ HEKA -ŻADNYCH PROBLEMÓW B.SZYBKI POMIAR

SZARPAK DAMPER -B.SŁABY2/ LINIA UNIMETAL UNIWERSALNA-BEZ ZASTRZEŻEŃ CHOCIAŻ ZNOWU PRZYSŁALI NOWE CENY SERWISU.

Napisano

Mamy dwie scieżki MAHA . Może nie są bez zarzutu ale jestem z nich zadowolony.

Napisano

Od 1994 na urzadzeniach MAHA i do dzisiaj bez problemu,raz w roku serwis MAHY z Gliwic i wszystko OK.

Napisano

Pracowałem długo(8lat) na ścieżce HEKA- regularnie padał czujnik w płycie najazdowej(dość kosztowny )póżniej firma padała nie było kaski na obsługę sami reanimowaliśmy aż w końcu zgniła ze starości ogólnie sprzęt nie najgorszy ale nie polecałbym na stacje kontroli chyba że zdublowana by była przez dobre rolki obok. Teraz pracuje na MAHA i Bosch, Maha drogi serwis aktualnie pada nam napęd lewej rolki, serwis dotychczasowy zaśpiewał 10tyś(dzwoniliśmy do Gliwic 3,5tyś). Na Bosch -u pracuje za krótko.

 

 

 

 

 

 

 

Szarpaki MAHA bez zarzutu chociaż widziałem polskie nie wiem jakiej firmy bardziej funkcjonalne, (sprzedaje "Sosnowski" ale chyba nie produkuje SRS-3,5).

  • 1 year later...
Napisano

Czy ktoś pracuje na ścieżce Nussbaum. Proszę o kilka szczegółów, czy jest dobra, niezawodna jej wady i zalety. Porównanie z MAHĄ.

Z góry dziękuje

Napisano

Ja pracuje na ścieżce Nussbaum uniewrsalnej do i powyżej 3,5T. Odradzam zdecydowanie nie dorasta nawet polskiej lini z UNIMETALU a co dopiero MAHA. Stacja pracuje 6mieś. średnio raz w mieś. serwis, notorycznie rozregulowujący się czujnik płyty zbieżności, problemy z oprogramowaniem, nawet przełączniki i siłowniki szarpaka się zacinają. Bardzo skomplikowana obsługa z pilota ( przy najuboższym zestawie wskażnikowym) .

Napisano

Dzięki markes30 za spostrzeżenia.

Może ktoś ma inne zdanie lub przedstawi swoje uwagi.

  • 3 weeks later...
Napisano

Trochę się zagapiłem i się powtarzam ale to poniedziałek po 13 piątku :piwo Pracowałem na MAHA bardzo dobra , teraz pracuje na BOSCHu ale bardzo krótko ( bardzo głośna płyta do zbierzności) :P

Napisano

My na oskp pracujemy na maha wcześniej na podstawowej też mieliśmy maha nic dodać nic ująć-Rewelacja

Napisano

U nas nie ma linii i większość urządzeń z UNIMETALU. ...niestety drogi serwis i drogo biorą za dojazd, 1,50 netto za kilometr. ....jedynym bezawaryjnym urządzeniem od 1997 roku jest "szarpak" z firmy BEST PRODUCTS J.V. z Poznania. Godny polecenia :!:

Napisano

Do wad lini Nussbaum dodam lecący w h**ja serwis. Przez telefon podalismy im błąd wyświetlany na tablicy wyników (1942) odp. "oni muszą sprawdzić bo tak przez telefon to on nie wie". Przyjechał wymienił bezpiecznik za 10 gr i skasował za serwis! Naciągaja na maxa.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.