Skocz do zawartości

Jakie linie do diagnostyczne są dobre


mietek

Rekomendowane odpowiedzi

Bez podniesienia przedniej osi nie stwierdzisz luzu na sworzniu dolnym wahacza w Sprinterze.

Żaden szarpak tego nie zastąpi.

Dokładnie :ok tak jak i VW LT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 197
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • darkdog

    18

  • markes30

    14

  • JANUSZ60

    12

  • danielg539

    11

pewnie macie racje, ale krokodylki łapia na ta linie ciezarowki i autobusy

 

No właśnie!

Nawet na zdjęciu z linka widzisz że sprawdzają autobus, Sprinter MB :evil:

I bez podniesienia osi, luzu na sworzniu dolnym przedniego wahacza mu nie sprawdzą.... :-?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 months later...
Panowie pomóżcie dokonać wyboru pomiędzy cartec a unimetal , wkrótce muszę kupić linię i właśnie myślę o tych dwóch :)

Jeśli masz tylko taki problem to nie masz problemów-Cartec,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pomóżcie dokonać wyboru pomiędzy cartec a unimetal , wkrótce muszę kupić linię i właśnie myślę o tych dwóch :)

Jaka różnica w cenie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...

mam na lini duzej hydrauliczny, na malej pneumatyczny i mysle ze to jest najlepsze rozwiazanie

 

[ Dodano: 03-09-2012, 16:18 ]

Panowie pomóżcie dokonać wyboru pomiędzy cartec a unimetal , wkrótce muszę kupić linię i właśnie myślę o tych dwóch :)

Jeśli masz tylko taki problem to nie masz problemów-Cartec,,,

 

 

ten wybor nie jest taki oczywisty, bo u jednego masz ceny w zlotowkach a u drugiego w euro. Z serwisem jest tak samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...
A co z samochodami "tull time 4wd" - Subaru, Jeep ???

 

No przecież tez mają różnicówke między kołami danej osi, więc w czym problem? Problemy mogą się zaczynać dopiero przy elektronicznym rozdziale sił napędowych (Honda Legend).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj oj oj - potem słyszę ze diagnosta nie ma pojęcia i mu auto z rolek wyskakuje...

Ta linia bardzo dobrze wykrywa 4X4.

Potrafi się przełączyć w ten tryb już na poziomie pomiaru oporów toczenia jeśli w pojeździe

blokuje któreś z kół mierzonej osi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

Certyfikaty dla urządzeń MAHA, czyli powtórka z rozrywki

Jak bumerang powraca sprawa certyfikatów dla urządzeń MAHA starszych typów (głównie tych sprzed 2000 roku). Temat ponownie odżył za sprawą firmy MAHA Polska, która do starostw powiatowych rozesłała pismo w tej sprawie. Z kolei niektóre urzędy przekazały kopię dokumentu do SKP na swoim terenie. Wywołało to lawinę pytań, wątpliwości i obaw. WSOP Sp. z o.O. – mając na koncie 1500 sprzedanych linii diagnostycznych MAHA – czuje się w obowiązku zabrać głos w tej sprawie. Przypominamy, że istnieje prostsze i tańsze rozwiązanie, niż kosztowna przebudowa urządzenia proponowana przez niemieckiego producenta.

http://www.wsop.pl/certyfikaty-dla-urzadzen-maha-czyli-powtorka-z-rozrywki/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pracuje na BBEISSBARTH szarpaki super działają przód tył i na boki zależnie i nie zależnie,rolki powinny wykrywać 4x4 ale muszę przełaczać, nie zamontowali nam włącznika dla pojedyńczej rolki aby sprawdzić motocykl dlatego dorobiliśmy blokadę mechaniczną ,z płytą pślizgu bocznego były problemy i nadal są -(zasypia) ,dwa komputery na lini z różnym oprogramowaniem czasami się zwieszają , analizator bosch BA 460 porażka a serwis daleko a do tego naprawiać przyjeżdża podwykonawca i nieraz rozkłada ręce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BBEISSBARTH z jednej strony jest OK, bo linia dobrze i solidnie wykonana ale samo oprogramowanie i:

dwa komputery na lini z różnym oprogramowaniem

jest totalną porażką, która w mojej ocenie dyskwalifikuje ten produkt. Innym poważnym problemem jest pilot zdalnego sterowania, który działa na podczerwień i przy większych odległościach od odbiornika (OSKP) przestaje działać przez szybę pojazdu i trzeba otwierać boczną szybę i rękę z pilotem wystawiać na zewnątrz pojazdu.

 

[ Dodano: 03-12-2014, 07:59 ]

Jeśli chodzi o MAHĘ to za największa jej wadę uważam brak hamulca w rolkach, co utrudnia z nich wyjazd.

Szarpaki są bardzo prymitywne, bo wykonują tylko dwa podstawowe ruchy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę polecić Certus Evo 2- znajomy pracuje na tym sprzęcie od jakiegoś czasu i bardzo sobie chwali. No i cena zakupu jest dobra, bo w dużej części to polski produkt. Ja akurat pracuje na sprzęcie MAHA- jest już trochę stary (a właściwie nie trochę...), ale daje radę- jest intensywnie eksploatowany i raczej rzadko się psuje, ale z tego co wiem,to z tą marką to trochę jak z Mercami- dzisiejsze już nie są taki nieździeralne. Ja bym kupił teraz Certusa jakbym miał wybierać.

 

Jeżeli chodzi o analizator, to pracuję na Capelec'u- jest dobry, tani i bezawaryjny. Ma też dobry serwis.

 

W skrócie- warto poszukać sprzętów rodzimych producentów, bo są dobre i mają zdecydowanie lepszą cenę. W razie awarii centra techniczne są w Polsce i łatwiej rozwiązać problemy. Np. w Europie chętnie kupują nasze Solarisy, choć może nie są tak doskonałe jak Volvo i Mercedesy, to koszt zakupu i ew. części zamiennych zdecydowanie rekompensuje ew. lekko wyższą usterkowość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę polecić Certus

Znam takich co ich febra trzęsie na dźwięk tej nazwy.

W razie awarii centra techniczne są
.. nieosiągalne bo klient namolny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gacek napisał/a:

bo w dużej części to polski produkt

znakowane CE :D

Polska to tam była myśl techniczna a produkt to w dużej mierze jest Chiński.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.