Skocz do zawartości

Jakie linie do diagnostyczne są dobre


mietek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 197
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • darkdog

    18

  • markes30

    14

  • JANUSZ60

    12

  • danielg539

    11

Wniosek z tego, że nie ma metody doskonałej ,,,

 

 

wniosek jest taki że mając linie maha z FWT 1 jest trudność co do oceny sprawności amortyzarorów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trudność co do oceny sprawności amortyzarorów

 

Niestety ale tak :( .

Trzeba kierować sie własnym doświadzczeniem, zwłaszca, że w instrukcji obsługi nic nie ma na temat kryteriów oceny :shock: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 % przy nowych tyłach w UNILINE TUZ-1,,,

 

To tak tylko w jakim samochodzie,bo jak jakieś cinquecento to się nie dziw bo podskakuje jak piłka na płytach i trzeba dwóch ludków z tyłu posadzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, że zależy to od wielu czynników, nawet od profilu opony, nie mniej jednak jeśli mamy decydować Sprawny czy nie to trochę nie w porządku ,,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie diagności czytam wasze dylematy i oczom nie wierze ,wydaje mi się ze sami nie wiecie co mierzycie .Zgodnie z przepisami badacie stopień przylegania kola do podłoża a nie AMORTYZATORA co za tym idzie odrzucacie wynik jeśli: skuteczność przylegania wynosi poniżej 20% lub różnica na osi miedzy kołami wynosi powyżej 20% . Oczywiście przed badaniem należy sprawdzić prawidłowość ciśnienia w kołach .Co do pojazdów lekkich większość z nich należy dociążyć aby wynik tyłu był wiarygodny .Tak wiec same badanie amortyzatora jest możliwe do wykonania tylko i wyłącznie po zdemontowaniu amortyzatora z pojazdu .A jeśli ktoś wam wmawia ze jego urządzenie bada amortyzator zabudowany w pojezdzie jest zwykłym "KŁAMCĄ".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.Zgodnie z przepisami badacie stopień przylegania kola do podłoża a nie AMORTYZATORA co za tym idzie odrzucacie wynik jeśli: skuteczność przylegania wynosi poniżej 20% lub różnica na osi miedzy kołami wynosi powyżej 20%

 

Tak, tylko wtedy mamy uznać za niesprawny amortyzator, nie stopień przylegania , dlatego sposób pomiaru powinien być bardziej wiarygodny ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie diagności czytam wasze dylematy i oczom nie wierze ,wydaje mi się ze sami nie wiecie co mierzycie .

My wiemy co mierzymy, tylko nasze rozważania i skróty myślowe jakimi się posługujemy z boku wyglądają trochę nielogicznie i tu masz rację.

A jeśli ktoś wam wmawia ze jego urządzenie bada amortyzator zabudowany w pojezdzie jest zwykłym "KŁAMCĄ".

Oczywiście, tak jak płyta poślizgu bocznego mierzy zbieżność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skuteczność przylegania

Gdybym był złośliwy to też mógłbym się przyczepić do terminologii. Poza tym ostatnie posty dotyczyły urządzeń funkcjonujących wg metody BOGE więc jakie przyleganie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...
skuteczność przylegania

Gdybym był złośliwy to też mógłbym się przyczepić do terminologii. Poza tym ostatnie posty dotyczyły urządzeń funkcjonujących wg metody BOGE więc jakie przyleganie?

 

 

właśnie mam może ktoś dane max amplitudy dla A4 z 1999r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...
  • 8 months later...

Podczepiam się do tematu,gdyż chciałbym posłuchać opinia i porady jak rozwiązać problem .Zamieszczam skan instrukcji urządzenia rolkowego i zwracam uwagę na zaznaczony punkt .Jak postępować ,aby nie dochodziło do uszkadzania opon ,kiedy wykonać te natychmiastowe zdjęcie nogi z pedału hamulca ,co znaczy natychmiastowe ,jaki jest czas reakcji człowieka i wykonanie czynności.Może osoba która to napisała przyjedzie do mnie i mnie dokładnie przeszkoli i sama pokaże jak to robić aby było dobrze i wiem że to jest tylko mój problem bo wcześniej rozmawiałem z kolegami pracującymi na tym urzadzeniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamieszczam skan instrukcji urządzenia rolkowego i zwracam uwagę na zaznaczony punkt .

 

Widziałem rolki z Certusa - moim zdaniem okropne, właśnie przez te elementy mogące uszkodzić oponę. Jak dla mnie urządzenie nie do przyjęcia a producent udaje greka umieszczając drobny zapis w instrukcji. I oni są teoretycznie czyści... chore...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To te rolki nie mają czujnika zablokowania koła? Bo jeśli mają to nie wyobrażam sobie takiej bezwładności urządzenia, że diagnosta miałby szybciej zareagować niż to urządzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.