JANUSZ60 Napisano 27 Sierpień 2010 Share Napisano 27 Sierpień 2010 Wniosek z tego, że nie ma metody doskonałej ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piozar11 Napisano 27 Sierpień 2010 Share Napisano 27 Sierpień 2010 Wniosek z tego, że nie ma metody doskonałej ,,, wniosek jest taki że mając linie maha z FWT 1 jest trudność co do oceny sprawności amortyzarorów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 27 Sierpień 2010 Share Napisano 27 Sierpień 2010 20 % przy nowych tyłach w UNILINE TUZ-1,,, Tu często jest również problem ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 27 Sierpień 2010 Share Napisano 27 Sierpień 2010 trudność co do oceny sprawności amortyzarorów Niestety ale tak . Trzeba kierować sie własnym doświadzczeniem, zwłaszca, że w instrukcji obsługi nic nie ma na temat kryteriów oceny . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piozar11 Napisano 27 Sierpień 2010 Share Napisano 27 Sierpień 2010 20 % przy nowych tyłach w UNILINE TUZ-1,,, To tak tylko w jakim samochodzie,bo jak jakieś cinquecento to się nie dziw bo podskakuje jak piłka na płytach i trzeba dwóch ludków z tyłu posadzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 27 Sierpień 2010 Share Napisano 27 Sierpień 2010 Fakt, że zależy to od wielu czynników, nawet od profilu opony, nie mniej jednak jeśli mamy decydować Sprawny czy nie to trochę nie w porządku ,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 27 Sierpień 2010 Share Napisano 27 Sierpień 2010 jeśli mamy decydować Sprawny czy nie to trochę nie w porządku dokładnie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tytuscar Napisano 27 Sierpień 2010 Share Napisano 27 Sierpień 2010 Panowie diagności czytam wasze dylematy i oczom nie wierze ,wydaje mi się ze sami nie wiecie co mierzycie .Zgodnie z przepisami badacie stopień przylegania kola do podłoża a nie AMORTYZATORA co za tym idzie odrzucacie wynik jeśli: skuteczność przylegania wynosi poniżej 20% lub różnica na osi miedzy kołami wynosi powyżej 20% . Oczywiście przed badaniem należy sprawdzić prawidłowość ciśnienia w kołach .Co do pojazdów lekkich większość z nich należy dociążyć aby wynik tyłu był wiarygodny .Tak wiec same badanie amortyzatora jest możliwe do wykonania tylko i wyłącznie po zdemontowaniu amortyzatora z pojazdu .A jeśli ktoś wam wmawia ze jego urządzenie bada amortyzator zabudowany w pojezdzie jest zwykłym "KŁAMCĄ". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 27 Sierpień 2010 Share Napisano 27 Sierpień 2010 .Zgodnie z przepisami badacie stopień przylegania kola do podłoża a nie AMORTYZATORA co za tym idzie odrzucacie wynik jeśli: skuteczność przylegania wynosi poniżej 20% lub różnica na osi miedzy kołami wynosi powyżej 20% Tak, tylko wtedy mamy uznać za niesprawny amortyzator, nie stopień przylegania , dlatego sposób pomiaru powinien być bardziej wiarygodny ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 27 Sierpień 2010 Share Napisano 27 Sierpień 2010 Panowie diagności czytam wasze dylematy i oczom nie wierze ,wydaje mi się ze sami nie wiecie co mierzycie . My wiemy co mierzymy, tylko nasze rozważania i skróty myślowe jakimi się posługujemy z boku wyglądają trochę nielogicznie i tu masz rację. A jeśli ktoś wam wmawia ze jego urządzenie bada amortyzator zabudowany w pojezdzie jest zwykłym "KŁAMCĄ". Oczywiście, tak jak płyta poślizgu bocznego mierzy zbieżność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abcs Napisano 27 Sierpień 2010 Share Napisano 27 Sierpień 2010 skuteczność przylegania Gdybym był złośliwy to też mógłbym się przyczepić do terminologii. Poza tym ostatnie posty dotyczyły urządzeń funkcjonujących wg metody BOGE więc jakie przyleganie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 27 Sierpień 2010 Share Napisano 27 Sierpień 2010 lub różnica na osi miedzy kołami wynosi powyżej 20% 15% - bezwzględna lub 30% względna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piozar11 Napisano 17 Wrzesień 2010 Share Napisano 17 Wrzesień 2010 skuteczność przylegania Gdybym był złośliwy to też mógłbym się przyczepić do terminologii. Poza tym ostatnie posty dotyczyły urządzeń funkcjonujących wg metody BOGE więc jakie przyleganie? właśnie mam może ktoś dane max amplitudy dla A4 z 1999r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jurat Napisano 17 Wrzesień 2010 Share Napisano 17 Wrzesień 2010 Witam serdeczne mam takie pytańko co sądzicie na temat lini Diagnostycznej Saxon? i czy jest lepsza od lini Unimetalu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 17 Wrzesień 2010 Share Napisano 17 Wrzesień 2010 Witam serdeczne mam takie pytańko co sądzicie na temat lini Diagnostycznej Saxon? i czy jest lepsza od lini Unimetalu? Jakie masz ceny obu linii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ponti Napisano 17 Wrzesień 2010 Share Napisano 17 Wrzesień 2010 a do jakiej stacji podstawowej czy okręgówki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 18 Wrzesień 2010 Share Napisano 18 Wrzesień 2010 Zgodnie z przepisami badacie stopień przylegania kola do podłoża a nie AMORTYZATORA Tylko i wyłącznie tak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebalodz Napisano 13 Październik 2010 Share Napisano 13 Październik 2010 a do jakiej stacji podstawowej czy okręgówki? saxon ma tylko do 3,5 t. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 14 Czerwiec 2011 Share Napisano 14 Czerwiec 2011 Podczepiam się do tematu,gdyż chciałbym posłuchać opinia i porady jak rozwiązać problem .Zamieszczam skan instrukcji urządzenia rolkowego i zwracam uwagę na zaznaczony punkt .Jak postępować ,aby nie dochodziło do uszkadzania opon ,kiedy wykonać te natychmiastowe zdjęcie nogi z pedału hamulca ,co znaczy natychmiastowe ,jaki jest czas reakcji człowieka i wykonanie czynności.Może osoba która to napisała przyjedzie do mnie i mnie dokładnie przeszkoli i sama pokaże jak to robić aby było dobrze i wiem że to jest tylko mój problem bo wcześniej rozmawiałem z kolegami pracującymi na tym urzadzeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 14 Czerwiec 2011 Share Napisano 14 Czerwiec 2011 bardzo mondra instrukcja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 14 Czerwiec 2011 Share Napisano 14 Czerwiec 2011 Zamieszczam skan instrukcji urządzenia rolkowego i zwracam uwagę na zaznaczony punkt . Widziałem rolki z Certusa - moim zdaniem okropne, właśnie przez te elementy mogące uszkodzić oponę. Jak dla mnie urządzenie nie do przyjęcia a producent udaje greka umieszczając drobny zapis w instrukcji. I oni są teoretycznie czyści... chore... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 14 Czerwiec 2011 Share Napisano 14 Czerwiec 2011 Widziałem rolki z Certusa - moim zdaniem okropne Chinol i wszystko na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abcs Napisano 15 Czerwiec 2011 Share Napisano 15 Czerwiec 2011 To te rolki nie mają czujnika zablokowania koła? Bo jeśli mają to nie wyobrażam sobie takiej bezwładności urządzenia, że diagnosta miałby szybciej zareagować niż to urządzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 15 Czerwiec 2011 Share Napisano 15 Czerwiec 2011 diagnosta miałby szybciej zareagować niż to urządzenie. i właśnie w tym jest problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 15 Czerwiec 2011 Share Napisano 15 Czerwiec 2011 To te rolki nie mają czujnika zablokowania koła? Mają, ale powierzchnia tych rolek jest taka, że może ryć opony... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.