Skocz do zawartości

Cennik badan a gratisy. Co Wy na to ?


alex

Rekomendowane odpowiedzi

to że na kasę idziesz to pewne

 

Kasa nie ma nic do rzeczy... a przynajmniej to nie wszystko...

 

poprawiam, szacunek pracodawcy do pracownika .

 

To też możesz włożyć między bajki. Nie będę Ci prawił na ogólnym forum. Przyjedź na spotkanie to sobie posłuchasz...

 

pomidorami w nich rzucają ?czy kamieniami ?

 

Słowa są często gorsze niż kamienie, bo przecież to wina człowieka "z okienka", że :

- brakuje mi jakiegoś dokumentu do rejestracji

- i to jeszcze mam mieć w oryginale?

- jak chcą to niech sobie sami załatwią

- ja tu stoję pół godziny i dłużej czekać nie będę

- jak to idą na przerwę śniadaniową? po co?

- gów..o mnie obchodzi jakie są przepisy, ja chcę i już...

 

Ogólnie jest wiele gorzej pod tym względem niż na skp...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rurek pewnie z tego pokolenia, co jak do Pana Inspektora na pokoje idzie to nogi podkurczone, czapka z głowy, stan ogólnej niepewności.... jak za sanacji :evil:

 

Przyznaję - bywali tacy ludzie...

 

Nie żebym takiego stanu oczekiwał, ale obraz dzisiejszego urzędu wygląda w znakomitej części kraju inaczej. Choć domyślam się, że pewnie w wielu miejscach duch polski międzywojennej wciąż żyje... ;)

 

to że na kasę idziesz to pewne

 

A Ty przepraszam dla idei pracujesz?? No pięknie... Jak bym był na czyimś utrzymaniu pewnie też bym tak robił 8)

Dla mojej rezygnacji z pracy walnie przyczyniła się też moja aktywność zawodowa poza pracą, co nie podobało się dyrekcji jak i jest do dzisiaj solą w oku kilku osób i instytucji 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

Stacja bardzo ładna!!!

 

ale czy "idziemy" w dobrą stronę?

 

Klient pojawi się na stacji.... ale z jakiego powodu? przeglądu technicznego ? czy może z powodu gift-u.

 

a prezent dostaje każdy ? czy tylko ci z wynikiem pozytywnym?

 

a może nie ma badań z wynikiem negatywnym! o zabraniu DR nie wspomnę!

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

~sorry, a o gratisy w którą mańkę chodzi?. U nas na jednej stacji dają klientowi do BT obiad,w drugiej przymykają oko na wszystkie usterki a w mojej każą mi przez cały rok robić bezpłatne przeglądy stanu technicznego auta. CARITAS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.....hhhmmmmmm! F... PATOLOGIA!!!!!! ale to jest nasze polskie piekiełko!

 

proza życia! qrwa mać!

 

sorry! za język na forum.

 

więcej się nie powtórzy.

 

obiecuję!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w mojej każą mi przez cały rok robić bezpłatne przeglądy stanu technicznego auta. CARITAS.

U mnie jest podobnie.

Tyle że nie mam prowizji od przeglądu, tak że dla mnie bez różnicy , co robię.

Jeśli właściciel chce tak przyciągnąć klienta....

Specjalnie się tym nie podniecam, tym bardziej że nie ma tego dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w drugiej przymykają oko na wszystkie usterki

 

Ale przymykanie oka chyba nie zaliczamy do typowych gratisów :shock:

To jest POCZTA :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na poczcie można co najwyżej przymknąć oko na zniszczony DR ,,,

:ok:-D

 

Czyli czy pojazd jest,czy go nie ma ,wsio ryba,ważne że DR -OK! ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zaliczamy do typowych gratisów
to są najlepsze gratisy.Policz ile teraz kosztują części i robocizna -to można zaoszczędzić duże pieniądze .Pieczątka jest ,a że nadmierne luzy i niesprawne hamulce ,nie wymieniając innych usterek to co to kogo obchodzi -jak nie raz słyszę :shock::shock:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pieczątka jest ,a że nadmierne luzy i niesprawne hamulce ,nie wymieniając innych usterek to co to kogo obchodzi -jak nie raz słyszę

Oj tam oj tam Jacku :)

Na poczcie można co najwyżej przymknąć oko na zniszczony DR ,,,
poczty są różne :P jedni oko przymkną a drudzy nie :(

Panowie sens życia według Monty Pythona :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jest taki niż w branży samochodowej to nie wiem co będzie za parę miesięcy

 

Klient pilnie poszukiwany

Opublikował Michał Kuciński dn. 19 Marca 2013r. o godz. 15:03

 

Przyczyny spadku popytu na naprawy samochodów widać gołym okiem. Nie jest to ucieczka klientów z autoryzowanych serwisów na rzecz tańszych warsztatów, czy też własnoręcznych napraw samochodów jak twierdzą niektórzy eksperci.

Ze względu na trudną sytuację finansową wielu gospodarstw domowych właściciele pojazdów poszukują oszczędności. Po pierwsze ograniczają użytkowanie samochodów, co doskonale potwierdza zmniejszony popyt na paliwa. W efekcie w samochodach mniej zużywają się wszystkie części eksploatacyjne.

 

Drugą, przyczyną istotnie wpływającą na mniejszą liczbę klientów, jest opóźnianie przeglądów i napraw samochodów. Od lat w Polsce rosła liczba kierowców dokonujących napraw prewencyjnych swoich samochodów. Pomimo, że w tym zakresie daleko nam do standardów europejskich w roku 2012 tendencja ta uległa zmianie. W ubiegłym roku zaledwie 30% kierowców zamówiło taką usługę, w porównaniu do 35% napraw o charakterze prewencyjnym zleconych w 2011 roku.

 

Najczęstszą reakcją firm na spadek popytu jest obniżanie cen usług i samych części zamiennych. Jak twierdzą właściciele tych firm promocje cenowe są skutecznym sposobem na przyciągnięcie nowych klientów. Ale z każdą taką akcją wiąże się duże ryzyko, iż wzrost sprzedaży wynikający z promocji nie zrekompensuje strat spowodowanych obniżeniem ceny. Często też system wynagradzania sprzedawcy w firmie lub handlowca, uzależniony przede wszystkim od uzyskanych obrotów i ich chęć wykazania się ponad wszystko, może doprowadzić do znacznych strat w firmie, co może się zwielokrotnić przy niestabilnym kursie walut i długich terminach płatności.

 

– „Sytuacja taka może być spowodowana błędami w strategii cenowej przygotowywanej i wdrażanej w firmach” – skomentował Krzysztof Rzepka z firmy B-Partners. Dlatego też warto skorzystać z usług zewnętrznej firmy, która potrafi właściwie wyważyć proporcje pomiędzy potrzeb

 

http://motofocus.pl/nowosci/9932/klient-pilnie-poszukiwany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ostatnim czasie Polska Izba Stacji Kontroli Pojazdów stała się adresatem pisma, w którym poruszono niezwykle istotny i trudny dla naszego środowiska problem dotyczący rozdawnictwa gadżetów i różnego rodzaju promocji. W związku z faktem, iż autor nie pozostawił w liście swoich danych, i że zależy nam, by wszyscy mogli zapoznać się zarówno z treścią pisma, jak i stanowiskiem PISKP, zamieszczamy kopię tegoż pisma i odpowiadamy na nie w formie listu otwartego.

 

Z przykrością zauważamy, że w działalności związanej z badaniami technicznymi pojawia się coraz więcej niewłaściwych, a wręcz niezgodnych z prawem praktyk polegających na proponowaniu klientom dodatków do badania technicznego w postaci np. talonów na paliwo czy na mycie samochodu. Stosowane są zabiegi marketingowe, które o ile mają swoje uzasadnienie w innych rodzajach działalności nie powinny być stosowane w SKP. Przedsiębiorcy walczą między sobą o klientów za pomocą informacji, (często zamieszczanych na stronach internetowych np. o treści: „ Nasza stacja jest wyposażona w nowoczesny sprzęt diagnostyczny zapewniający wiarygodne pomiary na najwyższym poziomie. Miła obsługa i wyrozumiałość sprawi, że odtąd przeglądy przestaną być męczarnią. Posiadamy niski odsetek badań negatywnych i nie szukamy problemów tam, gdzie ich nie ma"), prowadzeniem loterii z nagrodami lub oferowaniem różnego rodzaju gadżetów.

 

Zdajemy sobie sprawę, iż głównym powodem pojawiania się tych praktyk jest zła sytuacja ekonomiczna przedsiębiorców prowadzących stacje kontroli pojazdów spowodowana zbyt dużą ilością stacji oraz cennikiem, który nie był zmieniany od 2004 roku, jednak musimy pamiętać, że badanie techniczne nie jest usługą.

 

Opisana w przesłanym do PISKP liście sytuacja z Pabianic jest jednym z wielu przykładów obrazujących pojawienie się nieuczciwej konkurencji. Nie możemy zgadzać się na stan rzeczy, w którym kierowcy i właściciele pojazdów uważają, że jeżeli muszą wykonać badania techniczne, to muszą to „jakoś załatwić", a w rankingu społecznym najlepiej notowane są te stacje, które w „sposób liberalny" wykonują badania techniczne.

 

Polska Izba Stacji Kontroli Pojazdów walczy o uznanie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia badań technicznych pojazdów za działalność licencjonowaną. Działalność w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego nie może być w pełni działalnością wolnorynkową. Konieczne jest uchylenie art. 83 ust. 2 ustawy, oraz wprowadzenie zapisu, iż działalność związana z prowadzeniem SKP jest działalnością wymagającą uzyskania licencji od Starosty. Obecnie działający przedsiębiorcy otrzymają licencję z mocy prawa. Natomiast otwierający SKP powinni otrzymywać licencję, o ile spełnione będzie kryterium nienasycenia rynku w danym powiecie wg wskaźnika np. uzależnionego od ilości pojazdów zarejestrowanych, w przeliczeniu na działające linie diagnostyczne. Zależy nam na wprowadzeniu zapisów eliminujących proceder przekazywania tzw. ;gadżetów" za wykonanie badania technicznego na danej stacji kontroli pojazdów. Dążymy do wprowadzenia w prawie zapisów, które zlikwidowałyby wszelkie nieuczciwe działania SKP związane z ich promocją. Propozycje Izby zakładają zabronienie przekazywania korzyści majątkowych w dowolnej postaci klientom stacji kontroli pojazdów, co wyeliminowałoby niezdrową konkurencję z obszaru działalności regulowanej.

 

W naszej ocenie trudno pogodzić interes publiczny, jakim jest bezpieczeństwo w ruchu drogowym z koniecznością konkurowania przez przedsiębiorcę z coraz większą nieuczciwą konkurencją na rynku. Uważamy, że w obszarze bezpieczeństwa ruchu drogowego nie można mówić o zasadach wolnorynkowych, gdyż życie ludzkie jest naszym największym dobrem. Konkurencja w obszarze działalności ograniczonej procedurami prawnymi i cenami stałymi określonymi urzędowo przez ministra właściwego do spraw transportu, powinna ograniczać się do jakości i rzetelności wykonywanych czynności. Misja, jaką my mamy do spełnienia w imieniu Państwa, nie może być stymulowana działaniami rynkowymi. My i nasi diagności poniekąd jesteśmy urzędnikami państwowymi i chcemy być tak odbierani przez społeczeństwo.

 

http://www.piskp.pl/aktualnosci-wszystkie/322-konkurencja-wolna-czy-nieuczciwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.