Skocz do zawartości

Opłata za sprawdzenie mechanizmów na życzenie klienta


macstro

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdź czy nie oślepiasz

szkoda że nie piszą ile na naszym rynku jest żarówek które nie nadają się do pojazdów.

Sprzedawane w marketach i stacjach paliw, chińskie, indyjskie, węgierskie żarówki które potrafią się przepalić już po tygodniu, wytwarzają taką temperaturę że topi się złącze elektryczne i żarówka. I co gorsze na każdej widnieje znak homologacji :( W co drugim pojeździe by ustawić swiatła trzeba najpierw wymienić żarówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 155
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • Regan55

    22

  • jarolud

    18

  • ketiw38

    16

  • macstro

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

W co drugim pojeździe by ustawić swiatła trzeba najpierw wymienić żarówki.

W niektórych przypadkach również z reflektorem, zwłaszcza zamienniki, które posiadając homologację świecą wszędzie i nigdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W co drugim pojeździe by ustawić swiatła trzeba najpierw wymienić żarówki.

W niektórych przypadkach również z reflektorem, zwłaszcza zamienniki, które posiadając homologację świecą wszędzie i nigdzie.

Te zamienniki to rzeczywiście jest dramat. Powinno się zakazać obrotu niektórymi wyrobami "reflektoropodobnymi". W autach po stłuczkach coraz częściej pojawiają się albo oryginalne "londyńskie", albo "nówki" świecące Panu Bogu do piwnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinno się zakazać obrotu niektórymi wyrobami "reflektoropodobnymi"

Mnie to tylko zastanawia kto to nadzoruje? Skoro ktoś posługuje się oznaczeniem homologacyjnym a na gołe oko widać już że reflektor świeci gdzie chce a nie tam gdzie powinien to dlaczego nikt nie wyciąga z tego tytułu konsekwencji i nie odbiera możliwości produkowania bubla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlaczego nikt nie wyciąga z tego tytułu konsekwencji i nie odbiera możliwości produkowania bubla.

w Polsce :?::?:

chyba nie ma takiej organizacji

 

wystarczy porównać skutki programu "Usterka" wersja polska z amerykańską - tam wizyty "fachowców" kończyły się w sądzie

a nasi grubo płacili za felerną usługę

np. pomoc drogowa, sprzątanie mieszkania, tapetowanie ...

http://www.youtube.com/watch?v=cWh5DVRLGBI&NR=1

 

ale i trafili na kilku solidnych - tyle że to wyjątki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Niestety panowie z TDT przyłapali nas jak ustawialiśmy na SKP światła w samochodzie z serwisu..oczywiście wielka afera że niewolno i wogóle. Przyszło pismo z UM aby zaprzestać wykonywać innych czynności niż badania. Napisałem pismo z zapytaniem do MI i otrzymałem jakże jasną odpowiedz z hasłem "nie powinno się:)" dzwoniłem i pytałem cóż to oznacza nie powinno się...usłyszałem że to znaczy że niewolno:)

inna działalość na SKP.doc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety panowie z TDT przyłapali nas jak ustawialiśmy na SKP światła w samochodzie z serwisu..oczywiście wielka afera że niewolno i wogóle. Przyszło pismo z UM aby zaprzestać wykonywać innych czynności niż badania. Napisałem pismo z zapytaniem do MI i otrzymałem jakże jasną odpowiedz z hasłem "nie powinno się:)" dzwoniłem i pytałem cóż to oznacza nie powinno się...usłyszałem że to znaczy że niewolno:)

Poprosimy o skany tych pism :ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo interpretacji uważam że jest aspołeczna i nie ludzka

 

Rodzaje wykładni prawa

 

Ze względu na dokonującego:

 

1. Autentyczna - przez prawodawcę

2. Formalna - przez organy państwa

3. Legalna - przez organ upoważniony przez prawodawcę

4. Operatywna - przez organ stosujący prawo (np. sądy)

5. Doktrynalna - przez przedstawiciela nauk prawniczych

6. Nieoficjalna - przez prawników dla potrzeb różnych podmiotów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam nie ma nic niezgodnego, oni sprawdzają, a ustawiając światła regulujesz, a powinieneś postawić negatyw i do mechanika - niech ustawi światłą :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam nie ma nic niezgodnego, oni sprawdzają, a ustawiając światła regulujesz, a powinieneś postawić negatyw i do mechanika - niech ustawi światłą :evil:

 

Z tego pisma wynika ze i sprawdzać na życzenie np przed kupnem też nie możesz, tylko badania techniczne. A sprawdzanie na stację diagnostyczną a nie na stację kontroli pojazdów 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również pracuję na SKP przy autoryzowanym serwisie i nie wyobrażam sobie sytuacji abym nie mógł spradzać aut przed i po naprawie . Nie wierzę aby którykolwiek z ASO był na tyle bogaty w nadmiar przestrzeni lokalowej i finansowej aby kupować dwa zestawy lini diagnostycznych . Podajcie mi choć jeden przykład tak działającego sewisu . Kupując linię diagnostyczną nasz szef stwierdził ,że dokupi urządzenia niezbędne na SKP i niech ta linia dotakowo jeszcze zarabia na siebie . Jestem przekonany ,że jeżeli wiedziałby o tym ,że nie wolno mu wykorzystywać tych urządeń na stanowisku kontrolnym SKP na porzeby serwisu nie otwierałby wogóle SKP a tym samym ja nie miałbym pracy.... :shock:

Może jestem naiwny oj bardzo naiwny ale mam nadzieję ,że ktoś może wkońcu się opamięta w Mi oraz TDT i przestaną interpretować przepisy w taki ...(kropki celowo aby nie wypowiadać niecezuralnych słów , które tak mocno cisną się na klawiaturę :-D ) sposób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to pismo zobaczę, będę się wypowiadał, a światła dalej będę ustawiał :evil: i do mechaników wysyłał nie BĘDĘ :evil:

 

....ja też nie będę :) Z tymi stacjami diagnostyczna i SKP miałem do czynienia w JW SKP W cywilu nikt się nie czepiał na razie tego. 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rownież pracuje na oskp przy serwisie i mamy 2 linie diagostyczne na cele serwisu do 3,5 t a stacja swoją drogą chociaż wszelakie sprawdzenia i tak odbywają sie na stacji oskp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to pismo zobaczę, będę się wypowiadał, a światła dalej będę ustawiał :evil: i do mechaników wysyłał nie BĘDĘ :evil:

 

Nie obrażając mechaników to bardzo rzadko zdarza mi się nie poprawiać po nich ustawienia świateł.W/g mnie nikt lepiej od diagnosty nie ustawi świateł.Mamy doświadczenie i odpowiednie warunki czytaj równą podłogę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby była jasność my też chcemy sprawdzać samochody na SKP. Obawiamy się że możemy być pod lupą a z panami z TDT ciężko się rozmawia (dlatego to pismo do MI niestety na naszą niekorzyść). Ktoś pisał że niezałączyłem pism (przecież są w doc.) a poniżej pismo z UM.

5ae1a3f49a47f_zUM.thumb.JPG.1f7279f47508998c0b2432d7a64065cb.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

USTAWA z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej

(Dz. U. Nr 173, poz. 1807)

Art. 9.

Wykonując swoje zadania, w szczególności w zakresie nadzoru i kontroli, organy administracji publicznej działają z poszanowaniem uzasadnionych interesów przedsiębiorcy.

 

ciekawe czy to stosują

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego pisma wynika ze i sprawdzać na życzenie np przed kupnem też nie możesz, tylko badania techniczne. A sprawdzanie na stację diagnostyczną a nie na stację kontroli pojazdów 8)

 

i tu się mylisz ,,, cennik poz. 2.4 cena 14 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tu się mylisz ,,, cennik poz. 2.4 cena 14 zł

 

ale ci "Niestety panowie z TDT przyłapali nas jak ustawialiśmy na SKP światła" się już nie mylą ? Powiedz im to na kontroli nie zapomnij pokazać cennika poz 2.4 .... 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego pisma wynika ze i sprawdzać na życzenie np przed kupnem też nie możesz, tylko badania techniczne. A sprawdzanie na stację diagnostyczną a nie na stację kontroli pojazdów 8)

 

Nadal jesteś w błędzie, cennik pozwala na sprawdzenie nie na regulację(czytaj cennik),,,

 

[ Dodano: 23-01-2010, 09:44 ]

Ci Panowie bywają nadgorliwi ale tym razem mieli rację,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ci Panowie bywają nadgorliwi ale tym razem mieli rację,,

 

Sprawa dotyczy też sprawdzania a nie tylko regulacji . Jak to mówią do pierwszego razu. Definiowałem kiedyś co to jest skp a co stacja diagnostyczna. Panowie w czerni chyba się za to wezmą. Skoro podpierasz się cennikiem to wyjaśnij czy rejestrujesz badanie czy nie ? Biorąc opłatę za sprawdzenie podzespołów ustaliliśmy na tym forum ze pobieramy ceny umowne a to już co innego jest . Nie rozmywaj tego. A poza tym życie dalej po swojemu 8)

 

A ja nie twierdzę ze jesteś w błędzie Dopiero to ustalamy. Szanuję Twoje zdanie :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.