Jackow Napisano 17 Listopad 2010 Share Napisano 17 Listopad 2010 My nic nigdzie nie wysyłamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 17 Listopad 2010 Share Napisano 17 Listopad 2010 My nic nigdzie nie wysyłamy Polska to jednak "ciekawa" kraj ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ijm Napisano 18 Listopad 2010 Share Napisano 18 Listopad 2010 Do momentu uruchomienia CEP-a u mnie tez nic nie wysylalem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leniwiec Napisano 19 Listopad 2010 Share Napisano 19 Listopad 2010 No i sprawa się rypła choinki nie bedzie. Podczas próby połączenia wyskoczył komunikat: „połączenie nie zaufane… ktoś może próbować podszyć się pod tą witrynę” no dobra, dzwonimy tam gdzie trzeba. Dowiadujemy się, że „System zablokował pin, proszę zadzwonić pod nr” Dzwonimy… „musi pan zadzwonić pod nr”. Po siedmiu próbach dowiadujemy się, że: „ w tych pokojach trwa remont (w ministerstwie ) i pracownicy są na urlopach, Proszę zadzwonić za dwa dni”. Dzwonimy i dowiadujemy się że trzeba napisać pismo do MSWiA o udostępnienie pinu... Na stwierdzenie, że chyba musimy jakoś wysyłać dane, otrzymaliśmy odpowiedź, że jak nie możemy to nie wysyłamy i możemy się powołać na osobę… nie będę tego komentował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zjc Napisano 19 Listopad 2010 Share Napisano 19 Listopad 2010 nie będę tego komentował A po co komentować przecież wszystko jasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 19 Listopad 2010 Share Napisano 19 Listopad 2010 Dowiadujemy się, że „System zablokował pin, proszę zadzwonić pod nr” Wynika z tego, że udało Ci się coś porządnie spieprzyć ,,, też jakiś sukces, nie każdy potrafi ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 19 Listopad 2010 Share Napisano 19 Listopad 2010 Podczas próby połączenia wyskoczył komunikat:„połączenie nie zaufane… ktoś może próbować podszyć się pod tą witrynę” A moze tak spróbuj? Panowie dzisiaj próbowałem wysłac CEPIK i po połączeniu otrzymałem komunikat " to połączenie jest niezaufane" co robić dalej na razie nie wysyłam??. Dzwoniłem do CEPiK-u w tej sprawie, kazali dodać wyjątek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 19 Listopad 2010 Share Napisano 19 Listopad 2010 Myślę, że u Niego już za późno, skoro pin zablokowany ,,, może ktoś próbował wejść innym pinem i stało się ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 19 Listopad 2010 Share Napisano 19 Listopad 2010 „System zablokował pin, może kartę ... a to przeważnie się dzieje po trzykrotnym wprowadzeniu błędnego PIN-u np. wyłącz telefon i po włączeniu 3 razy wpisz błędny PIN ratunkiem wtedy jest nr PUK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 19 Listopad 2010 Share Napisano 19 Listopad 2010 Psuj ma racje dodaj wyjątek. U wszystkich tak było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nowicjusz Napisano 19 Listopad 2010 Share Napisano 19 Listopad 2010 No i sprawa się rypła choinki nie bedzie.Podczas próby połączenia wyskoczył komunikat: „połączenie nie zaufane… ktoś może próbować podszyć się pod tą witrynę” no dobra, dzwonimy tam gdzie trzeba. Dowiadujemy się, że „System zablokował pin, proszę zadzwonić pod nr” Dzwonimy… „musi pan zadzwonić pod nr”. Po siedmiu próbach dowiadujemy się, że: „ w tych pokojach trwa remont (w ministerstwie ) i pracownicy są na urlopach, Proszę zadzwonić za dwa dni”. Dzwonimy i dowiadujemy się że trzeba napisać pismo do MSWiA o udostępnienie pinu... Na stwierdzenie, że chyba musimy jakoś wysyłać dane, otrzymaliśmy odpowiedź, że jak nie możemy to nie wysyłamy i możemy się powołać na osobę… nie będę tego komentował Choinka będzie Pan Norbert ponoć szykuje prezenty Troszkę namieszaliście, należy zaktualizować oprogramowanie klikając na jeden z dolnych przycisków i tam zaakceptować sam się zaktualizuje i należy wyjść z programu i ponownie wejść i jest OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 19 Listopad 2010 Share Napisano 19 Listopad 2010 tam zaakceptować sam się zaktualizuje Jestes pewien, że w przypadku blokady PIN również ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leniwiec Napisano 19 Listopad 2010 Share Napisano 19 Listopad 2010 To może napiszę od początku. Dzień pierwszy: Kolega twierdzi, że na pewno wprowadził dobry pin. Nie mam powodu by Mu nie wierzyć, jest raczej dokładny i pilnuje się w tych sprawach. Ponadto to On przez około dwa tygodnie przeważnie wysyłał cepiki. Dzień drugi: Ja próbuję i nic, to samo. Dzień trzeci: Przychodzi informatyk. Dodaje wyjątek, łączy się, sprawdza połączenia ustawienia i cóś tam jeszcze. No to mówię, żeby, jak już jest, wysłał pliki. Próbuje się łączyć i du.. I zaczyna dzwonić – patrz post wyżej. CIEKAWOSTKA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 19 Listopad 2010 Share Napisano 19 Listopad 2010 Dzwonimy i dowiadujemy się że trzeba napisać pismo do MSWiA o udostępnienie pinu. To ciekawe u nas po zablokowaniu PIN-u podali bez problemu PIN administratora. Możesz sam sprawdzić czy masz zablokowany PIN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leniwiec Napisano 19 Listopad 2010 Share Napisano 19 Listopad 2010 A jeszcze zapomniałem napisać, że pytali o puk. Szukaliśmy w tych otrzymanych przesyłkach i za cholere nie mogliśmy znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 19 Listopad 2010 Share Napisano 19 Listopad 2010 A jeszcze zapomniałem napisać, że pytali o puk. To Ci zapewne dadzą jak im podasz numer karty,niestety ale musisz te dwa dni poczekać żeby porozmawiać z kompetentną osobą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 19 Listopad 2010 Share Napisano 19 Listopad 2010 To Ci zapewne dadzą jak im podasz numer karty,niestety ale musisz te dwa dni poczekać żeby porozmawiać z kompetentną osobą. Przez ostatnie 2 dni dzwoniąc mieliśmy komunikat "abonent czasowo wyłączony" Też próbowaliśmy dla kogoś odblokować kartę ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ijm Napisano 20 Listopad 2010 Share Napisano 20 Listopad 2010 No to sie wywija, mysle ze tych sytuacji bedzie wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 20 Listopad 2010 Share Napisano 20 Listopad 2010 A może zwolnili pracownika (jedynego słusznego) i teraz zastanawiają się co z tym zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 20 Listopad 2010 Share Napisano 20 Listopad 2010 Troszkę namieszaliście, należy zaktualizować oprogramowanie klikając na jeden z dolnych przycisków i tam zaakceptować sam się zaktualizuje i należy wyjść z programu i ponownie wejść i jest OK Że tak się głupio zapytam - jakie dolne przyciski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrc69 Napisano 20 Listopad 2010 Share Napisano 20 Listopad 2010 - jakie dolne przyciski? "EJECT" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 20 Listopad 2010 Share Napisano 20 Listopad 2010 "EJECT" Ja nic takiego nie mam. No chyba, że katapultę krzesła z upierdliwym klientem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bieła Napisano 20 Listopad 2010 Share Napisano 20 Listopad 2010 Dzwonimy i dowiadujemy się że trzeba napisać pismo do MSWiA o udostępnienie pinu. To ciekawe u nas po zablokowaniu PIN-u podali bez problemu PIN administratora. Możesz sam sprawdzić czy masz zablokowany PIN. U nas było to samo . Telefon , podałem część numeru karty , otrzymałem PIN administratora ( który należy sobie zapisać na przyszłość , gdyby sytuacja się powtórzyła ) odblokowałem kartę i więcej tego typu kłopotów nie miałem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrc69 Napisano 20 Listopad 2010 Share Napisano 20 Listopad 2010 że katapultę krzesła Uprzednio sprawdź pod własną szanowną. Czy kto, co nie zmajstrował Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 20 Listopad 2010 Share Napisano 20 Listopad 2010 Ale tak na serio. O jakie zaktualizowanie oprogramowania chodzi bo nie kumam? W jaki program wchodzicie wysyłając paczki bo ja to robię przez przeglądarkę a nie przez jakiś program. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi