Skocz do zawartości

CEPIK


Diagnose

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 455
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • JANUSZ60

    64

  • Psuj

    37

  • ijm

    31

  • DARIO64

    28

Top Posters In This Topic

Posted Images

No i sprawa się rypła choinki nie bedzie.

Podczas próby połączenia wyskoczył komunikat:

„połączenie nie zaufane… ktoś może próbować podszyć się pod tą witrynę” :shock::razz:

 

no dobra, dzwonimy tam gdzie trzeba.

Dowiadujemy się, że „System zablokował pin, proszę zadzwonić pod nr” :shock:

 

Dzwonimy… „musi pan zadzwonić pod nr”. Po siedmiu próbach dowiadujemy się, że:

„ w tych pokojach trwa remont (w ministerstwie ) i pracownicy są na urlopach,

Proszę zadzwonić za dwa dni”. :lol:

Dzwonimy i dowiadujemy się że trzeba napisać pismo do MSWiA o udostępnienie pinu... :evil:

Na stwierdzenie, że chyba musimy jakoś wysyłać dane, otrzymaliśmy odpowiedź, że jak nie możemy to nie wysyłamy i możemy się powołać na osobę… :viva:

nie będę tego komentował ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dowiadujemy się, że „System zablokował pin, proszę zadzwonić pod nr”

 

Wynika z tego, że udało Ci się coś porządnie spieprzyć ,,,

też jakiś sukces, nie każdy potrafi ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas próby połączenia wyskoczył komunikat:

„połączenie nie zaufane… ktoś może próbować podszyć się pod tą witrynę”

 

 

A moze tak spróbuj?

Panowie dzisiaj próbowałem wysłac CEPIK i po połączeniu otrzymałem komunikat " to połączenie jest niezaufane" co robić dalej na razie nie wysyłam??.

 

Dzwoniłem do CEPiK-u w tej sprawie, kazali dodać wyjątek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że u Niego już za późno, skoro pin zablokowany ,,,

może ktoś próbował wejść innym pinem i stało się ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

„System zablokował pin,

może kartę ...

a to przeważnie się dzieje po trzykrotnym wprowadzeniu błędnego PIN-u

 

np. wyłącz telefon i po włączeniu 3 razy wpisz błędny PIN :x

 

ratunkiem wtedy jest nr PUK

:cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i sprawa się rypła choinki nie bedzie.

Podczas próby połączenia wyskoczył komunikat:

„połączenie nie zaufane… ktoś może próbować podszyć się pod tą witrynę” :shock::razz:

 

no dobra, dzwonimy tam gdzie trzeba.

Dowiadujemy się, że „System zablokował pin, proszę zadzwonić pod nr” :shock:

 

Dzwonimy… „musi pan zadzwonić pod nr”. Po siedmiu próbach dowiadujemy się, że:

„ w tych pokojach trwa remont (w ministerstwie ) i pracownicy są na urlopach,

Proszę zadzwonić za dwa dni”. :lol:

Dzwonimy i dowiadujemy się że trzeba napisać pismo do MSWiA o udostępnienie pinu... :evil:

Na stwierdzenie, że chyba musimy jakoś wysyłać dane, otrzymaliśmy odpowiedź, że jak nie możemy to nie wysyłamy i możemy się powołać na osobę… :viva:

nie będę tego komentował ;D

 

Choinka będzie :D Pan Norbert ponoć szykuje prezenty :)

 

Troszkę namieszaliście, należy zaktualizować oprogramowanie klikając na jeden z dolnych przycisków i tam zaakceptować sam się zaktualizuje i należy wyjść z programu i ponownie wejść i jest OK :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może napiszę od początku.

Dzień pierwszy:

Kolega twierdzi, że na pewno wprowadził dobry pin. Nie mam powodu by Mu nie wierzyć, jest raczej dokładny i pilnuje się w tych sprawach.

Ponadto to On przez około dwa tygodnie przeważnie wysyłał cepiki.

Dzień drugi:

Ja próbuję i nic, to samo.

Dzień trzeci:

Przychodzi informatyk. Dodaje wyjątek, łączy się, sprawdza połączenia ustawienia i cóś tam jeszcze. No to mówię, żeby, jak już jest, wysłał pliki. Próbuje się łączyć i du.. :P

I zaczyna dzwonić – patrz post wyżej.

 

CIEKAWOSTKA

:faint:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonimy i dowiadujemy się że trzeba napisać pismo do MSWiA o udostępnienie pinu.

To ciekawe u nas po zablokowaniu PIN-u podali bez problemu PIN administratora.

Możesz sam sprawdzić czy masz zablokowany PIN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze zapomniałem napisać, że pytali o puk.

Szukaliśmy w tych otrzymanych przesyłkach i za cholere nie mogliśmy znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze zapomniałem napisać, że pytali o puk.

To Ci zapewne dadzą jak im podasz numer karty,niestety ale musisz te dwa dni poczekać żeby porozmawiać z kompetentną osobą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To Ci zapewne dadzą jak im podasz numer karty,niestety ale musisz te dwa dni poczekać żeby porozmawiać z kompetentną osobą.

Przez ostatnie 2 dni dzwoniąc mieliśmy komunikat "abonent czasowo wyłączony" :)

Też próbowaliśmy dla kogoś odblokować kartę ... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszkę namieszaliście, należy zaktualizować oprogramowanie klikając na jeden z dolnych przycisków i tam zaakceptować sam się zaktualizuje i należy wyjść z programu i ponownie wejść i jest OK

 

Że tak się głupio zapytam - jakie dolne przyciski?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonimy i dowiadujemy się że trzeba napisać pismo do MSWiA o udostępnienie pinu.

To ciekawe u nas po zablokowaniu PIN-u podali bez problemu PIN administratora.

Możesz sam sprawdzić czy masz zablokowany PIN.

U nas było to samo . Telefon , podałem część numeru karty , otrzymałem PIN administratora ( który należy sobie zapisać na przyszłość , gdyby sytuacja się powtórzyła ) odblokowałem kartę i więcej tego typu kłopotów nie miałem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tak na serio. O jakie zaktualizowanie oprogramowania chodzi bo nie kumam? W jaki program wchodzicie wysyłając paczki bo ja to robię przez przeglądarkę a nie przez jakiś program.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.