adam1501 Napisano 23 Listopad 2015 Share Napisano 23 Listopad 2015 Dlatego cytuję przepis. Masz tam napisane dotyczących zespołów i układów. Ponieważ w załączniku 1 są wyszczególnione "wszystkie" usterki i metody ich weryfikacji, dlatego tak brzmi zapis. Masz zweryfikować, w sposób tam podany, te usterki, na które pojazd został skierowany oraz wykonać załącznik nr 2 pkt 1. Zwróć uwagę na pkt powyżej (§ 3 ust 1 pkt 1), tam również masz napisane w identyczny sposób. Jak przyjedzie do Ciebie z "nie maniem opon", to wykonasz tylko identyfikację i 5.2.3, a nie cały załącznik 0-10. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysztofk89 Napisano 23 Listopad 2015 Share Napisano 23 Listopad 2015 Rozumiem. W tym wypadku jest wyszczególnione "uszkodzona rama". A gdy jest skierowanie z policji "po wypadku" ? Wtedy z załącznika nr 1 wykonuje całość ? ( 0-10 ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 23 Listopad 2015 Share Napisano 23 Listopad 2015 Wówczas tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysztofk89 Napisano 24 Listopad 2015 Share Napisano 24 Listopad 2015 A gdy naczepa nie posiada układu kierowniczego ten pkt jest aktualny ? 1.3.1. Pomiar geometrii ustawienia kół przednich: – pomiar kąta pochylenia koła lewego i prawego, – pomiar kąta wyprzedzenia osi zwrotnicy kół lewego i prawego, – pomiar zbieżności kół, – pomiar śladowości kół, – pomiar nierównoległości osi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 24 Listopad 2015 Share Napisano 24 Listopad 2015 Zerknij na moje posty, o trzy wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysztofk89 Napisano 24 Listopad 2015 Share Napisano 24 Listopad 2015 Wiem wiem. Rozumiem, że mówiąc o pomijaniu układu kierowniczego miałeś na myśli punkt 1.1.3. (działanie mechanizmu wspomagającego układ kierowniczy) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 24 Listopad 2015 Share Napisano 24 Listopad 2015 Dokładnie, jak pojazd czegoś nie ma to trudno to weryfikować lub sprawdzać, lub nie daj Boże wystawiać wynik. Tak jak mówiłeś o zaświadczeniu z samym zapisem "po kolizji" dla naczepy. Nie będziesz badał światłości świateł drogowych, bo ona po prostu ich nie ma, więc to pominiesz, itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysztofk89 Napisano 13 Styczeń 2016 Share Napisano 13 Styczeń 2016 13 stycznie w krakowie rano wyprzedzenie sworznia zwrotnicy. po poludniu ustawienie swiatel mijania, pomiar swiatlosci swiatel drogowych i dostosowanie do ruchu lewostronnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 13 Styczeń 2016 Share Napisano 13 Styczeń 2016 Jak Ci poszło i ilu zdało ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysztofk89 Napisano 14 Styczeń 2016 Share Napisano 14 Styczeń 2016 Zdalo ok 8 osob. Niestety mi sie nie udalo. Temat bardzo prosty i generalnie nie wiem co moglem napisac zle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 14 Styczeń 2016 Share Napisano 14 Styczeń 2016 ... i dostosowanie do ruchu lewostronnego Może prawostronnego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysztofk89 Napisano 2 Marzec 2016 Share Napisano 2 Marzec 2016 Ktoś się orientuje jakie tematy były w dniu 02.03 na egzaminie w Krakowie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 2 Marzec 2016 Share Napisano 2 Marzec 2016 Witam tematy dzisiaj Poznań 8.30 Pojazd N3 badanie hamulców , owalizacja , opory toczenia.13.30 Pojazd z Holandii z gazem badanie okresowe przed pierwszą rejestracją . Wszystko w skrócie ale na gorąco więcej nie pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysztofk89 Napisano 3 Marzec 2016 Share Napisano 3 Marzec 2016 Ok dzięki. Czy przy pojeździe N3 trzeba było opisać budowę układu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 3 Marzec 2016 Share Napisano 3 Marzec 2016 Nie tylko badanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysztofk89 Napisano 3 Marzec 2016 Share Napisano 3 Marzec 2016 Wrzucisz swoja opisówkę ? Jak Ci poszło ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 3 Marzec 2016 Share Napisano 3 Marzec 2016 Nie tylko badanie Możesz doprecyzować? Nie tylko badanie. czy Nie, tylko badanie. Bo to wielka różnica... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysztofk89 Napisano 3 Marzec 2016 Share Napisano 3 Marzec 2016 Myślę, że na 100% chodzi o to drugie Ciśnienie w układzie, ciśnienie w oponach, podłączenie miernika i później wg. działu nr 2 Dz. U. 776 czyli Szczegółowy sposób badania skuteczności i równomierności działania hamulców podczas przeprowadzania badania technicznego pojazdu. Tak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 3 Marzec 2016 Share Napisano 3 Marzec 2016 A mnie ciekawi co pisaliście o owalizacji ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysztofk89 Napisano 3 Marzec 2016 Share Napisano 3 Marzec 2016 Ja jeszcze nie pisałem ale gdyby, to napisał bym, że owalizację sprawdzamy na urządzeniu rolkowym w trakcie obracania się kół naciskając na pedał hamulca z siła ok. 1 KN i sprawdzając ich wahania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crackers Napisano 3 Marzec 2016 Share Napisano 3 Marzec 2016 trochę ta siła duża Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ijm Napisano 4 Marzec 2016 Share Napisano 4 Marzec 2016 ta siła dużaSprawdzam przód mniej więcej taką wartością i wydaje mi się ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 4 Marzec 2016 Share Napisano 4 Marzec 2016 naciskając na pedał hamulca z siła ok. 1 KN Sprawdzam przód mniej więcej taką wartością 3) pomiar sił hamowania powinien być dokonany na granicy blokady któregokolwiek koła, przy czym nacisk na pedał (dźwignię) hamulca nie możeprzekraczać poniżej wskazanych parametrów określonych w daN: Samochód osobowy 50 Pomyliła wam się siła wywierana na pedał z tym co jest na zegarach . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysztofk89 Napisano 4 Marzec 2016 Share Napisano 4 Marzec 2016 Z tym, że tu chodzi o owalizację [ Dodano: 04-03-2016, 13:46 ] Mam jeszcze pytanie o samochód sprowadzony z zagranicy. Badanie okresowe przed pierwszą rejestracją w kraju. Dokumenty potrzebne to : dowód rejetracyjny lub : pozwolecie czasowe, karta pojazdu, pokwitowanie. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 4 Marzec 2016 Share Napisano 4 Marzec 2016 Dokumenty potrzebne to : DR od pojazdu. Ewentualnie PC.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.