adam1501 Napisano 10 Wrzesień 2015 Share Napisano 10 Wrzesień 2015 Wystarczy napisać że taki pojazd wg. klasyfikacji nie może być "specjalny" tylko powinien być ciężarowy/pojemnik/asenizacyjny? i dalszą część pytania opisywać? Trzeba zajrzeć kiedy zmieniła się klasyfikacja, ponieważ wcześniej był to pojazd specjalny i jeżeli był taki to w dalszym ciągu nim pozostaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrekr Napisano 11 Wrzesień 2015 Share Napisano 11 Wrzesień 2015 A może chodzi min o świadectwo ADR i wpis: "pojazd-cysterna napełniana podciśnieniowo do przewozu odpadów" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 11 Wrzesień 2015 Share Napisano 11 Wrzesień 2015 Trzeba zajrzeć kiedy zmieniła się klasyfikacja, ponieważ wcześniej był to pojazd specjalny Rok produkcji 2007. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 11 Wrzesień 2015 Share Napisano 11 Wrzesień 2015 Klasyfikacja weszła w życie bodajże 26-27 marca 2001 roku. Zatem podana w pytaniu, jeśli istotnie tak brzmiała, jest błędna. Wynik badania N niezależnie od metodologii samego badania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 11 Wrzesień 2015 Share Napisano 11 Wrzesień 2015 ... Jakie dokumenty potrzebne? Jaki rodzaj badania? Opisz szczegółowo zakres badania? Jakie dokumenty wystawi diagnosta? A gdzie w pytaniu (ach) coś o wyniku badania ? nie ma pytania, nie ma odpowiedzi (takie moje rozważania) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gatun0 Napisano 11 Wrzesień 2015 Share Napisano 11 Wrzesień 2015 A może chodzi min o świadectwo ADR i wpis: "pojazd-cysterna napełniana podciśnieniowo do przewozu odpadów" ADR przy Asenizacyjnym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysztofk89 Napisano 14 Październik 2015 Share Napisano 14 Październik 2015 Dziś w Krakowie na porannym samochód z instalacją LPG sprowadzony z zagranicy. ok. 50 osób-całości nikt nie zaliczył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 14 Październik 2015 Share Napisano 14 Październik 2015 całości nikt nie zaliczył. Trzeba troszkę przyhamować bo na praktycznym wielki tłok i tam rozładować zastój..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
archive15 Napisano 16 Październik 2015 Share Napisano 16 Październik 2015 To samo pytanie 14.10 po południu. Połowa zdała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysztofk89 Napisano 21 Październik 2015 Share Napisano 21 Październik 2015 Kraków-21.09. Na stację obsługi przyjechał pojazd z obniżonym zawieszeniem i ospojlerowany. podaj w jaki sposób dokonasz pomiaru wyprzedzenia sworznia zwrotnicy. jakoś tak to mój pierwszy egzamin, i poległem na opisówce, gdyż zapomniałem napisać o przedłużaczach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 21 Październik 2015 Share Napisano 21 Październik 2015 Po jakiemu dzieli się te pytania, na terminy, na tematy, czy na miasta? Z godzinę temu napisano, że w Poznaniu takie samo: http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=243791#243791 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 21 Październik 2015 Share Napisano 21 Październik 2015 Na stację obsługi przyjechał pojazd I kto powiedział,że diagnosta pracuje tylko na SKP? Ja bym odpowiedział,że diagnosta w tym czasie siedzi ,pije kawę na SKP i czeka na pojazd skierowany na dodatkowe badanie techniczne: "który uczestniczył w wypadku drogowym, w którym zostały uszkodzone zasadnicze elementy nośne konstrukcji nadwozia, podwozia lub ramy, z zastrzeżeniem pkt 4, lub noszącego ślady uszkodzeń albo którego stan techniczny wskazuje na naruszenie elementów nośnych konstrukcji pojazdu, mogące stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasz0417 Napisano 21 Październik 2015 Share Napisano 21 Październik 2015 zapomniałem napisać o przedłużaczach Przedłużacze nie zawsze są potrzebne, w zależności jaki posiadamy przyrząd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawcio81 Napisano 4 Listopad 2015 Share Napisano 4 Listopad 2015 witam 4.11.15 - warszawa - egzamin o 13:30. pytanie opisowe: pojazd cysterna - naczepa po wypadku, uszkodzone elementy ramy jakie dokumenty powinien sprawdzić diagnosta jak sprawdzić zbierzność jakie elementy poinno się sprawdzić jakie to bedzie badanie i jakie dokumenty wystawi diagnosta jakoś tak.... no i opisowka w plecy opisalem dowód rej. lub jesli zostal zabrany to zaświadczenie od policji dok od tdt na cysterne zbierznosc sprawdza sie na płycie najazdowej bedzie to badanie dodatkowe powypadkowe sprawdzane będą elementy które zostały uszkodzone podczas wypadku. sprawdzić wyrywkowo kluczem dynametrycznym łączenia śrubowe diagnosta wystawia zaś. o badaniu dodatkowym powypadkowym. i już... myślałem że dobrze. ma ktoś jakiś pomysł na odp?? [ Dodano: 04-11-2015, 18:18 ] a rano o 8:00 04.05.15 w Warszawie na badanie przyjechał samochód sprowadzony z instalacja lpg, pierwszy przegląd na terytorium RP jak bedzie wyglądało badanie. jakie dok. co sprawdza co wystawia diagnosta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 4 Listopad 2015 Share Napisano 4 Listopad 2015 Może to trochę skrótowo opisałeś, ale jak dla mnie to rzeczywiście trochę mało i skrótowo właśnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hawk Napisano 4 Listopad 2015 Share Napisano 4 Listopad 2015 a rano o 8:00 04.05.15 w Warszawie Na badanie okresowe przed pierwszą rejestracją w kraju, przyjechał z Holandii samochód osobowy wyposażony w instalację LPG. Opisz przebieg badania i wykonane czynności. Na trzydzieści osób zdało trzy w całości, sporo oblało tylko moduł opisowy (wśród nich moja skromna osoba), dużo osób z dwoma modułami do poprawki i raptem ze trzy, które "oblały" moduł podstawowy. A wystarczyło napisać, że badania nie przeprowadza się ze wzgl. na brak dokumentów TDT na zbiornik A tak na poważnie to jakieś sugestie? WIDZIAŁEM to badanie n-razy i wydawało mi się że po opisaniu badania dla LPG + identyfikacja danych do DIP oprócz podstawowej identyfikacji i weryfikacji z kwitami wystarczy a jednak się pomyliłem a TDT nie jest tak uprzejmy aby od ręki skorygować moją wiedzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 4 Listopad 2015 Share Napisano 4 Listopad 2015 ma ktoś jakiś pomysł na odp?? - tam są opisówki do pobrania, może i odpowiedź będzie: http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=140313#140313Ode mnie tak na szybko to w przypadku tego badania leci się po zakresie dosłownie wszystko plus powypadkowego zakres. Z pierwszych zonków rzuca się "zbieżność na płycie" i że "będą sprawdzone elementy uszkodzone podczas wypadku". Tylko te, a co z całą resztą cysterny/pojazdu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 4 Listopad 2015 Share Napisano 4 Listopad 2015 A wystarczyło napisać, że badania nie przeprowadza się ze wzgl. na brak dokumentów TDT na zbiornik Za daleko idące twierdzenie....Z treści pytania to nie wynika: Na badanie okresowe przed pierwszą rejestracją w kraju, przyjechał z Holandii samochód osobowy wyposażony w instalację LPG. Podobnie można napisać-badania nie przeprowadza się ze względu na stwierdzenie nieszczelności instalacji LPG........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hawk Napisano 4 Listopad 2015 Share Napisano 4 Listopad 2015 Z treści pytania to nie wynika: Podobnie można napisać-badania nie przeprowadza się ze względu na stwierdzenie nieszczelności instalacji LPG........ To też nie wynika z treści pytania ale również nie wynika że tak nie jest. Nieprecyzyjne pytanie daje szeroki wachlarz możliwych odpowiedzi. Wracając do tematu, jakieś podpowiedzi do odpowiedzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 4 Listopad 2015 Share Napisano 4 Listopad 2015 Wracając do tematu, jakieś podpowiedzi do odpowiedzi? Napisz w miarę dokładnie jak napisałeś,to bedziemy w stanie coś pomóc.Bo na razie jest jak sam napisałeś szeroki wachlarz możliwych odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 5 Listopad 2015 Share Napisano 5 Listopad 2015 dok od tdt na cysterne Dokument z badania doraźnego z datą po wypadkuzbierznosc sprawdza sie na płycie najazdowej Procedura kontroli zbieżności jest opisana na forum. I nie chodzi o płytę szybkiej zbieżności. To chyba dwa podstawowe błędy w Twojej odpowiedzi. Nie podałeś konkretów więc nie ma się jak odnieść do reszty.To też nie wynika z treści pytania ale również nie wynika że tak nie jest. Nieprecyzyjne pytanie daje szeroki wachlarz możliwych odpowiedzi.Ty masz napisać czego wymagasz do badania i jeśli te dokumenty są, to opisujesz przebieg badania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lok Napisano 5 Listopad 2015 Share Napisano 5 Listopad 2015 W-wa 04.11 13.30 Podaj procedurę postępowania i zakres badania dodatkowego ,dla autobusu M3 ,masa18000kg zarejestrowany w 2002r.Autobus zasilany CNG. Podaj kryteria stanu technicznego niezadowalające.Tak zapamiętałem pytanie . Napisałem,jakie dokumenty są potrzebne,wyposażenie, Rozporządzenie - warunki techniczne dział 3 rozdział 6 Kryteria ,dodatkowe badanie ,załącznik nr 2 tabela pozycja nr8 Pragnę podziękować wszystkim którzy mieli chęci i pomogli mi na tym forum. Nareszcie się udało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 5 Listopad 2015 Share Napisano 5 Listopad 2015 Gratulacje, ale nie ciesz się za bardzo, prawdziwe życie dopiero przed Tobą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 5 Listopad 2015 Share Napisano 5 Listopad 2015 prawdziwe życie dopiero przed Tobą tia, ale najpierw egzamin praktyczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hawk Napisano 5 Listopad 2015 Share Napisano 5 Listopad 2015 Ty masz napisać czego wymagasz do badania i jeśli te dokumenty są, to opisujesz przebieg badania. Moja odpowiedź: 1. Weryfikacja dokumentów ze stanem fakytycznym w tym TDT na zbiornik. 2. Przebieg badania podstawowego i dodatkowego dla LPG (chyba wszyscy znają) 3. Określenie dodatkowych parametrów do DIP 4. Papierologia w postaci zaświadczenia z wynikiem pozytywnym i adnotacją w uwagach odnośnie dokumentów TDT dla zbiornika oraz DIP 5. Pobranie opłaty za badanie bez opłaty ewidencyjnej. Na pewno popełniłem błąd w kwocie za badanie bo zamiast 161 PLN, napisałem 98. Pytanie czy jeszcze coś spieprzyłem? Już nawet nie dla mnie, dla potomnych ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.