Paprock Napisano 5 Listopad 2015 Share Napisano 5 Listopad 2015 Wiesz... Nie wiem czy tak samo było na egzaminie, ale szanowna komisja mogła nie bardzo przyjąć do wiadomości "badanie podstawowe i dodatkowe dla LPG". Do badania podstawiony jest pojazd sprowadzony z zagranicy przystosowany do zasilania LPG. Po mojemu należało zastosować ustawową nazwę tego badania, a więc okresowe oraz na podstawie działu V wykonać szczegółowy sposób sprawdzania prawidłowości przystosowania pojazdu do zasilania gazem podczas przeprowadzania okresowego badania technicznego pojazdu. Dawno, dawno, kiedyś tam było zwane podobnie badanie "dodatkowe na LPG". Na dziś się zmyło i wątpię aby ośrodki szkolące, żeby nie siać fermentu, wspominały o "dodatkowym na gaz" cokolwiek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lok Napisano 5 Listopad 2015 Share Napisano 5 Listopad 2015 prawdziwe życie dopiero przed Tobą tia, ale najpierw egzamin praktyczny właśnie ,jeszcze praktyczny i tylko pół roku na zaliczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 5 Listopad 2015 Share Napisano 5 Listopad 2015 Ty masz napisać czego wymagasz do badania i jeśli te dokumenty są, to opisujesz przebieg badania. Moja odpowiedź: 1. Weryfikacja dokumentów ze stanem fakytycznym w tym TDT na zbiornik. 2. Przebieg badania podstawowego i dodatkowego dla LPG (chyba wszyscy znają) 3. Określenie dodatkowych parametrów do DIP 4. Papierologia w postaci zaświadczenia z wynikiem pozytywnym i adnotacją w uwagach odnośnie dokumentów TDT dla zbiornika oraz DIP 5. Pobranie opłaty za badanie bez opłaty ewidencyjnej. W pytaniu nie było nic o opłacie - chciałeś błysnąć - nie udało się. W pytaniu - Jakie dokumenty - nie napisałeś Protokół i Decyzja (dokument to nazwa potoczna ale nie używana na egzaminie) W pytaniu co wystawia - nie ma nic o wyniku badania Odpowiada się w pierwszej kolejności na pytania zadane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gura10 Napisano 18 Listopad 2015 Share Napisano 18 Listopad 2015 witam. pytanie opisowe w poznaniu 18.11.2015 8.30 brzmiało: opisz szczegółowo jak dokonasz pomiaru ustawienia świateł pojazdu samochodowego. Pojazd jest wyposażony w mechanizm regulacji świateł, ponadto dwa światła zawierają światła mijania i drogowe, a dwa światła zawierają tylko światła drogowe. Co należy sprawdzić przed sprawdzeniem ustawienia świateł? Jak rozpoznać reflektor przystosowany do ruchu lewostronnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 18 Listopad 2015 Share Napisano 18 Listopad 2015 Takie trochę dziwne to pytanie. Badanie świateł jako szczegółowy element jakiegoś ogólnego badania - tak? No bo kompletnie nie wiem co autor miał na myśli pisząc "Co należy sprawdzić przed sprawdzeniem ustawienia świateł?" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 18 Listopad 2015 Share Napisano 18 Listopad 2015 Co należy sprawdzić przed sprawdzeniem ustawienia świateł?" Np.ciśnienie w ogumieniu I dalej: np.płaska ,pozioma powierzchnia, "korektory" świateł na "zero"...a jeszcze -przeczyścic reflektory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 18 Listopad 2015 Share Napisano 18 Listopad 2015 "Co należy sprawdzić przed sprawdzeniem ustawienia świateł?" czy w ogóle światła są i świecą np. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 18 Listopad 2015 Share Napisano 18 Listopad 2015 I dalej: O sprawdzeniu procentowego obniżenia strumienia świateł nikt nie pamięta ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 18 Listopad 2015 Share Napisano 18 Listopad 2015 O sprawdzeniu procentowego obniżenia strumienia świateł a jak nie ma na reflektorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 18 Listopad 2015 Share Napisano 18 Listopad 2015 Katalogi, dane producenta, rzeczoznawca a na końcu improwizacja ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 18 Listopad 2015 Share Napisano 18 Listopad 2015 a na końcu improwizacja ,,, i tej wersji się trzymajmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 18 Listopad 2015 Share Napisano 18 Listopad 2015 Tu nie ma co improwizować bo temat łatwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 18 Listopad 2015 Share Napisano 18 Listopad 2015 bo temat łatwy. Chyba żartujesz, opisówka łatwa ? może tylko dla egzaminatora ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 18 Listopad 2015 Share Napisano 18 Listopad 2015 No nie przesadzaj JANUSZ60, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 18 Listopad 2015 Share Napisano 18 Listopad 2015 Katalogi, dane producenta, rzeczoznawca a na końcu improwizacja ,,, Wystarczy dz.u "Uwaga: W przypadku braku danych jako wartość nominalną należy przyjąć zmianę min. 10 cm/10 m." P.s-tabelka 4.1.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 18 Listopad 2015 Share Napisano 18 Listopad 2015 Jak rozpoznać reflektor przystosowany do ruchu lewostronnego? - a takie przykłady mam jak niżej: Oznaczenie reflektora: DCR → strzałka w prawo = reflektor do ruchu lewostronnego. DCR ↔ strzałka w obie strony = reflektor do ruchu lewostronnego i prawostronnego. DC/HR - brak strzałki = reflektor do ruchu prawostronnego. Podwójne oznaczenie reflektora: HC/R → strzałka w prawo = reflektor do ruchu lewostronnego. HC/R – niżej brak strzałki = reflektor dopuszczony także do ruchu prawostronnego. To podwójne oznakowanie tak mniej więcej jak w załączniku może wyglądać na podobnej lampie: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasz0417 Napisano 18 Listopad 2015 Share Napisano 18 Listopad 2015 Katalogi, dane producenta, rzeczoznawca a na końcu improwizacja ,,, Lub TZ w niektórych przypadkach np BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 19 Listopad 2015 Share Napisano 19 Listopad 2015 improwizować od razu uczycie chłopaka jak będzie wykonywał badania ......... po zdaniu egzaminu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 19 Listopad 2015 Share Napisano 19 Listopad 2015 od razu uczycie chłopaka A może przejrzy na oczy w co się pakuje i, cytując, niestety nieżyjącego, klasyka "... pójdzie do spółdzielni niedźwiadek, miśki trocinami napychać...", to będzie miał sen spokojny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysztofk89 Napisano 20 Listopad 2015 Share Napisano 20 Listopad 2015 Chciał bym ponownie poruszyć temat ADR po wypadku. Może mi ktoś jasno i przejrzyście napisać TYLKO zakres badania pojazdu (naczepy) cysterny i przyczepy cysterny po wypadku skierowanej przez OKRD ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 20 Listopad 2015 Share Napisano 20 Listopad 2015 Załącznik 2, dział I, pkt 1, tam jest cały zakres podany w 4 podpunktach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysztofk89 Napisano 20 Listopad 2015 Share Napisano 20 Listopad 2015 776? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 20 Listopad 2015 Share Napisano 20 Listopad 2015 Oczywiście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysztofk89 Napisano 20 Listopad 2015 Share Napisano 20 Listopad 2015 Dziękuję. Mam jeszcze jedno pytanie o różnicę w przeprowadzaniu geometrii kół dla przyczepy a naczepy przy powypadkowym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 20 Listopad 2015 Share Napisano 20 Listopad 2015 Tu musisz sięgnąć do przyrządu na jakim będziesz pracował. Generalnie w przyczepie robisz jak w samochodzie, a w naczepie względem osi sworznia królewskiego, który powinien być symetryczny względem osi poprzecznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.