Skocz do zawartości

CEPIK 2.0


Paprock

Rekomendowane odpowiedzi

W ADMINISTRACJE WCHODZIMY I POBIERAMY NOWĄ WERSJE 18 TAK GRZEGORZ PRZEKAZAŁ I NIE MAMY WYDZWANIAĆ DO JARKA TYLKO NA MEILA MU WYSYŁAĆ MÓWIE O SKP-PRO POZDRAWIAM WSZYSTKIE UWAGI NA MIEILA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zrobiłem pierwsze badanie na patronecie, dane z cep zaciagnał ale później się nie dało wysłać badania do CEPIK, więc poszło w trybie awaryjnym. Po chwili wysłałem z trybu awaryjnego ale od tej pory widnieje jako dwie pozycje w rejestrze badań. I kontrolka w czytniku raz świeci, a raz mryga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co panowie robicie z niezgodnościami?

Jesteśmy uprawnieni do jakichkolwiek zmian? Bo ze szkolenia według poz. 1260 Prawa o Ruchu Drogowym art.80bd to dotyczy SKP i chodzi o (naciski, DMC i np miejsca w pojeździe), ale mam informacje od innego producenta oprogramowania, że niby nie mamy takich uprawnień i wszystko trzeba wysyłać drukiem.

Teraz jeśli drukiem, to w zaświadczeniu z badania również ujmujemy te niezgodności?

Co np w przypadku, gdy DMC nie zgadza się z dowodem i danymi z Cepiku? Negatyw?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ADMINISTRACJE WCHODZIMY I POBIERAMY NOWĄ WERSJE 18 TAK GRZEGORZ PRZEKAZAŁ I NIE MAMY WYDZWANIAĆ DO JARKA TYLKO NA MEILA MU WYSYŁAĆ MÓWIE O SKP-PRO POZDRAWIAM WSZYSTKIE UWAGI NA MIEILA

Tylko że klika się aktualizacje czy chce ściągnąć ze strony to jest tylko wersja 17 (SKP PRO). Ale to chyba norma że każdą ściągać nowszą wersję której jeszcze przez kilkadziesiąt minut nie udostępnili do pobrania.
Ja zrobiłem pierwsze badanie na patronecie, dane z cep zaciagnał ale później się nie dało wysłać badania do CEPIK, więc poszło w trybie awaryjnym.
Znajomy ma podobnie na patronacie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak w patronacie zanzaczyć badanie okresowe pojazdu z gazem?? są wszystkie rodzaje badań a najczestszego nie ma -.- ??? zrobiłem na razie jako zwykłe okresowe ale warto byłoby to sprowstować i tak samo z paliwem teraz LPG+P = ?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja pracuje na programie SKP PRO, w sumie wszystko ładnie aktualizacja ok, VPN połączony, program uruchomiony, połączenie z certyfikatem OK a podczas badania przy wyszukiwaniu pojazdu w CEPIK wyskakuje błąd, nie można połączyć z CEPIK 2 i przełącza w tryb awaryjny.

 

Dodatkowo po wykonaniu badania w trybie awaryjnym w Historii badanie wyświetla się w 2 pozycjach ale obydwie są z jednym numerem badania

Mam to samo. Zaktualizowałem program Encard do 4.0 i nie pomogło. Ktoś rozwiązał ten problem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I pierwszy negat poszedł :)

Wszystko działa. W patronacie wybieram okresowe badanie, paliwo P a w uwagach gaz i to wszystko.

A WK stoją, kartka wywieszona i po kilka osób przy komputerze studiują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma czegoś takiego jak okresowe z gazem, masz po prostu okresowe.

 

a paliwo? LPG wystarczy?

 

Ja dopiero co miałem z gazem i jako paliwo wybrałem P a w uwagach dopisałem paliwo dodatkowe LPG. Zerknij sobie w nowinki w Patronacie

 

Uwaga! W nowej wersji nie można wpisać paliwa typu P\LPG - paliwa są ściśle zesłownikowane. PALIWO DODATKOWE ZAPISUJEMY W UWAGACH.

 

Nie ma też pojęcia 'badań łączonych'. Za każde badanie pobieramy OE i jest to osobny wpis do rejestru i CEP (z wyj. tzw. resortowych...).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wysłaniu badania i odznaczeniu wpisu do DR w patronacie po negacie, w bazie/zestawienia klikając w badanie jest jednak że był wpis do DR... I korektę robiłem, choć odznaczałem. Nic to nie dało, haczyk dalej widnieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie drugi przegląd i to samo. Zaciąga dane z CEP, a przy zapisywaniu cały czas się ładuje jak poniżej. Coś tam trzeba uzupełnić w tym pilk PEM certyfikatu CA??

5ae1a80ae2f0a_cepscan.thumb.png.cd1e735c5b370c8e4686935c5ab945b4.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w patronacie po
prz wysyłce badania wyskakuje błąd :shock: nr stacji... :razz:

 

[ Dodano: 13-11-2017, 10:06 ]

Coś tam trzeba uzupełnić w tym pilk PEM certyfikatu CA??
nr PIN do karty...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prz wysyłce badania wyskakuje błąd

To nie wiem od czego zależy. Ja wszystko sam ustawiałem i ściągałem, win10, chodzi dobrze.

Są jakieś niuanse i niedoróbki, ale to już sprawa programistów tam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja pracuje na programie SKP PRO, w sumie wszystko ładnie aktualizacja ok, VPN połączony, program uruchomiony, połączenie z certyfikatem OK a podczas badania przy wyszukiwaniu pojazdu w CEPIK wyskakuje błąd, nie można połączyć z CEPIK 2 i przełącza w tryb awaryjny.

 

Dodatkowo po wykonaniu badania w trybie awaryjnym w Historii badanie wyświetla się w 2 pozycjach ale obydwie są z jednym numerem badania

Mam to samo. Zaktualizowałem program Encard do 4.0 i nie pomogło. Ktoś rozwiązał ten problem ?

Aktualizacja a właściwie downgrade programu encard do wersji 4.0 i ponowna rejestracja certyfikatu w systemie pomaga tylko na błąd 100353 przy samym łączeniu z CEPIK 2.0 a nie pobieraniem danych.

A tak już jest nas trzech czy czterech którzy mamy ten sam problem z pobieraniem danych z CEP w SKP PRO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie drugi przegląd i to samo. Zaciąga dane z CEP, a przy zapisywaniu cały czas się ładuje jak poniżej. Coś tam trzeba uzupełnić w tym pilk PEM certyfikatu CA??

 

Mam to samo więc robię po staremu. Widzi kartę ale nie chce przyjąć pinu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja pracuje na programie SKP PRO, w sumie wszystko ładnie aktualizacja ok, VPN połączony, program uruchomiony, połączenie z certyfikatem OK a podczas badania przy wyszukiwaniu pojazdu w CEPIK wyskakuje błąd, nie można połączyć z CEPIK 2 i przełącza w tryb awaryjny.

 

Dodatkowo po wykonaniu badania w trybie awaryjnym w Historii badanie wyświetla się w 2 pozycjach ale obydwie są z jednym numerem badania

Mam to samo. Zaktualizowałem program Encard do 4.0 i nie pomogło. Ktoś rozwiązał ten problem ?

 

Problem może być w certyfikacie niedopisanym na liście bezpośrednio w CEPiKu, więc nie ma autoryzacji na cert z 5/6 w id, a co za tym idzie - nie można odebrać danych zwrotnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I znowu to samo. Zapisałem w trybie awaryjnym i dopiero później wchodzę jeszcze raz w to badanie z bazy zestawienia i klikam KOREKTA/WYSYŁKA i dopiero wtedy poprawnie wysyła badanie do CEP. ma ktoś tak??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Nie wysyłać też proszę starych badań (z 10-go nową wersją).

 

BADANIE HAK, NABICIE NUMERÓW ITP. -wybieramy rodzaj- INNE CZYNNOSCI

 

oraz nie pobieramy pojazdu w cep. Zapisujemy w tzw. trybie awaryjnym (czyli normalnie,

 

bez pobierania danych z CEP). "

 

Badanie hak - inne czynności? No jeszcze lepiej :shock:

A z niewysyłaniem zaległych to już za późno, bo wszystko puściłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.