Paprock Napisano 20 Luty 2017 Autor Share Napisano 20 Luty 2017 Chyba jest lekka różnica w 44 tonach dopuszczalnej masy całkowitej, a 44 tonach maksymalnej (konstrukcyjnej) masy całkowitej. Otóż w tym konkretnym przypadku klient życzy sobie mieć 44 tony dopuszczalnej masy całkowitej zespołu pojazdów. Dopuszczalnej. Mało tego, życzy sobie wykonać to na podstawie okresowego badania technicznego. Ktoś potrafi to zrobić? Ja niestety nie-e i pewnie dlatego naklepane już pięć stron w łatwym temacie zdawać by się mogło z pozoru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 20 Luty 2017 Share Napisano 20 Luty 2017 Paprock, nie rób innym dobrze, nie będzie Ci źle. Na OBT wszystko jest zgodne z homologacją, TZ i DR. Brak jakichkolwiek podstaw do wyniku negatywnego, który byłby powodem do wniosku o odstępstwo. Zakres OBT jest w tym wypadku jasny i nic nie zrobisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nowicjusz Napisano 20 Luty 2017 Share Napisano 20 Luty 2017 Kolega napisał - Dyskusja na 5 stron, a wszystko na TZ. Ja się pytam po co? Z TZ wynika, że MMC zespołu to 44t i o jakim odstępstwie w ogóle mowa. Ten ciągnik może w tym przypadku w transporcie intermodalnym mieć 42 t, w "normalnym" czyt. inny niż intermodalny 40t. WK powinno wpisać w DR DMC 40t, MMC 44t Też tak uważam. I kończę bo nie ma seansu ciągnąć temat Niektórzy sami sobie problem stwarzają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 20 Luty 2017 Share Napisano 20 Luty 2017 Niektórzy sami sobie problem stwarzają Jest coś takiego jeszcze jak linia diagnosta-właściciel SKP, która czasem generuje problemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nowicjusz Napisano 20 Luty 2017 Share Napisano 20 Luty 2017 Jest coś takiego jeszcze jak linia diagnosta-właściciel SKP, która czasem generuje problemy Linia powinna być tylko jedna - DIAGNOSTA - powinniśmy dbać o ten zawód a sami wiecie jak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 20 Luty 2017 Share Napisano 20 Luty 2017 Mało tego, życzy sobie wykonać to na podstawie okresowego badania technicznego Tylko badanie dodatkowe (ustalenie danych): " wskazującego wartości konstrukcyjne, danego pojazdu potwierdzające przekroczenie parametrów administracyjnych;" Reszta należy do klienta...Ma wzór wniosku i jakie załączniku musi dostarczyć (jednym z nich będzie zaświadczenie z badania dodatkowego) a resztę roboty niech zleci rzeczoznawcy jak sam nie potrafi... Takie moje skromne zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 20 Luty 2017 Share Napisano 20 Luty 2017 Grzegorz Łódź, tylko po co skoro wszystko jest w danych, które WK otrzymał do rejestracji. Tu nie ma zajęcia dla SKP. Poza tym ten pojazd nie mam przekroczonych żadnych parametrów administracyjnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nowicjusz Napisano 20 Luty 2017 Share Napisano 20 Luty 2017 Tylko badanie dodatkowe (ustalenie danych): " wskazującego wartości -- może i ma prawo -- to mu je zróbanego pojazdu potwierdzające przekroczenie parametrówadministracyjnych;" ----- nic nie przekraczasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 20 Luty 2017 Share Napisano 20 Luty 2017 nie mam przekroczonych żadnych parametrów administracyjnych Ale klient chce właśnie je przekroczyć.( DMC zespołu chce 44T) Stronę wcześniej podałem link do "odstępstwa". Tam jest wszystko opisane- czyli o co klient wnioskuje...Sprawę załatwiają indywidualnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 20 Luty 2017 Autor Share Napisano 20 Luty 2017 Ale chce mieć przekroczone. Chce d.m.c. zespołu mieć równą m.m.c. zespołu. I chce tą d.m.c. zespołu mieć wpisaną w rubrykę [F.3] dowodu, a jak się nie da to w adnotację ---ODSTĘPSTWO---. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 20 Luty 2017 Share Napisano 20 Luty 2017 nic nie przekraczasz Ale KLIENT chce przekroczyć. Zaskoczyli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 20 Luty 2017 Share Napisano 20 Luty 2017 Producent nie wnioskował przy homologacji o DMC zespołu Chyba jednak wnioskował KOMPLETNY WYKAZ INFORMACJI DO CELÓW HOMOLOGACJI TYPU WE POJAZDÓW, CZĘŚCI LUB ODDZIELNYCH ZESPOŁÓW TECHNICZNYCH 2.11.5. Technicznie dopuszczalna maksymalna masa całkowita zespołu pojazdów ( 3 ): … . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2.16.5. Maksymalna dopuszczalna masa zespołu pojazdów do celów rejestracyjnych i eksploatacyjnych …. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nowicjusz Napisano 20 Luty 2017 Share Napisano 20 Luty 2017 Ale KLIENT chce przekroczyć.Zaskoczyli? Chcieć to może Napisz mu DMC i MMC i niech sobie pisze do ministerstwa prawdopodobnie nie dostanie i tak. Ja kończę bo nie ma sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 20 Luty 2017 Share Napisano 20 Luty 2017 Ale KLIENT chce przekroczyć.Zaskoczyli? To teraz pytanie, gdzie tu widzisz rolę SKP, skoro klient i WK mają wszystkie dokumenty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 20 Luty 2017 Share Napisano 20 Luty 2017 gdzie tu widzisz rolę SKP, skoro klient i WK mają wszystkie dokumenty Widocznie brakuje jeszcze zaświadczenia... (przeczytaj sobie jakie musi złożyć załączniki do wniosku) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nowicjusz Napisano 20 Luty 2017 Share Napisano 20 Luty 2017 Widocznie brakuje jeszcze zaświadczenia... U nas DMC jest albo 40, 42, 44 T Nie przekracza i prawdopodobnie i tak mu odpiszą i nie dostanie na DMC. Widocznie brakuje jeszcze zaświadczenia... (przeczytaj sobie jakie musi złożyć załączniki do wniosku) Ty chyba na siłę chcesz to zrobić to zrób i zobaczysz a nie szukasz potwierdzenia Bo według mnie nie przekracza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 20 Luty 2017 Share Napisano 20 Luty 2017 Ty chyba na siłę chcesz Przeczytaj temat od początku to dowiesz się kto chce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nowicjusz Napisano 20 Luty 2017 Share Napisano 20 Luty 2017 A to przepraszam faktycznie inny kolega Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 20 Luty 2017 Share Napisano 20 Luty 2017 Dla potomności - twoje zdanie U nas DMC jest albo 40, 42, 44 T Nie przekracza i prawdopodobnie i tak mu odpiszą i nie dostanie na DMC. można przeczytać na dwa sposoby, ponieważ wszystko zależy od piszącego: -czy powinna w nim wystąpić kropka o czym może świadczyć duża litera U nas DMC jest albo 40, 42, 44 T . Nie przekracza i prawdopodobnie i tak mu odpiszą i nie dostanie na DMC. dla informacji 44 tony dla ciągnika siodłowego 2 osiowego (temat dyskusji) przekracza warunki techniczne dodam administracyjne. - albo U nas DMC jest albo 40, 42, .44 T nie przekracza i prawdopodobnie i tak mu odpiszą i nie dostanie na DMC. O "szo" chodzi? Co autor miał na myśli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nowicjusz Napisano 20 Luty 2017 Share Napisano 20 Luty 2017 O "szo" chodzi?Co autor miał na myśli? A nie zawsze ministerstwo daje zezwolenie nie słyszałeś o tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 20 Luty 2017 Autor Share Napisano 20 Luty 2017 - a to już problem ministerstwa, a nie przewodniego tematu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 20 Luty 2017 Share Napisano 20 Luty 2017 Tak sobie czytam i .... Kolega napisał - Dyskusja na 5 stron, a wszystko na TZ. Ja się pytam po co? ... No chyba potrzebna skoro ... tak jak wyżej do 44T Intermodalne nie musi zezwoleń DMC 44T i wszystko w temacie. A póżniej .. Z TZ wynika, że MMC zespołu to 44t i o jakim odstępstwie w ogóle mowa. Ten ciągnik może w tym przypadku w transporcie intermodalnym mieć 42 t, w "normalnym" czyt. inny niż intermodalny 40t. WK powinno wpisać w DR DMC 40t, MMC 44t... Więc stwierdzenie .. Niektórzy sami sobie problem stwarzają Jest jak najbardziej na miejscu. Albo ja już jestem dziś przemęczony ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 20 Luty 2017 Share Napisano 20 Luty 2017 gdzie tu widzisz rolę SKP, skoro klient i WK mają wszystkie dokumenty. Diagnosta potwierdzi (badaniem dodatkowym), że wartości konstrukcyjne na tabliczce są zgodne z tym, co określił producent w świadectwie zgodności. Powstanie zatem kolejny dowód w postępowaniu administracyjnym u ministra (zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu), który jednoznacznie "połączy" pojazd z dokumentami, stwierdzając zgodność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 20 Luty 2017 Share Napisano 20 Luty 2017 Ale co potwierdzi Michał? Po co? Diagnosta potwierdzi też, że marka tego pojazdu to SCANIA (np.). Pytanie po co? DR + świadectwo zgodności + ewentualnie to oświadczenie co było do rejestracji to jest wszystko. Diagnosta nic innego przecież nie dopisze. 60 zł wyrzucone w błoto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 20 Luty 2017 Share Napisano 20 Luty 2017 Ale co potwierdzi Michał? Zgodność dokumentów z tabliczką. Po co? Bo sobie minister "zażyczył". Jeśli właścicielowi naprawdę zależy to woli wydać 60 zł i spełnić "wymagania" do odstępstwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.