Marek1 Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 https://www.certum.pl/pl/wsparcie/cert_oferta_procertum_cardmanager/ pobrać najnowszą wersję oprogramowania proCertum w wersji 32 bitowej 32 bitowej? nawet jeśli system jest 64 bitowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 PS.Dlaczego TE SAME certyfikaty były OK jeszcze w piątek, a już teraz są złe? Dlatego, że zaczęliśmy wykorzystywać je w taki sposób, w jaki wykorzystywane być powinny. Pamiętajcie, że dotychczas chodziły na nieaktualnej Javie z nieaktualnym FireFoxem (jak myślicie - dlaczego nie wolno było się aktualizować?). Przez domniemanie przyjęliśmy, że wszyscy mają certyfikaty zainstalowane poprawnie - co okazało się duuuużym błędem (patrz instrukcja naprawy Encarda, dostępna na stronach producenta). A że Encardów poszło onegdaj w Polskę blisko 4.000 sztuk, do każdej SKP jedna - to powstał problem, którego skali nie przewidzieliśmy Zauważcie Państwo, że z nowymi kartami lub kartami innych producentów mamy sporadyczne problemy ... Ok, nie tłumaczę się - bardzo ubolewam, że powstało takie zamieszanie, a do nas nie idzie się dodzwonić Sytuacja pomału się stabilizuje, mam nadzieję, że teraz pójdzie już z górki ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 Marek1 jeśli jest błąd certyfikatu (tzn. brak ptaszków PK, Aktywny w wyborze certyfikatu StacjiSQL) to tak, zainstalowanie wersji 32 bitowej na systemie 64 bitowym może rozwiązać problem (raz tak miałem i podana instrukcja zadziałała, dlatego ją podałem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 Diagnostów nie tykamy - to nie diagnosta ma swój własny certyfikat SSL, a KOMPUTER. Więc ikonka KOMPUTER. Ok. Kumam. A jest możliwość żeby (w przyszłości) umożliwić dodanie dwóch certyfikatów w sql-u na jednym komputerze. Czy jest to fizycznie niemożliwe? I jeszcze jedno pytanie - czy mozna inną kartę wsadzić w inny czytnik, czy to jest komplet? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasz56 Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 Po zaktualizowaniu programu SQL można wysłać BT z 10/11. Na razie wszystko działa bez problemów,wszystko na zielono. Nie miałem jeszcze "Hak-a". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladek15 Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 Witam po aktualizacji programu problem 007 ustąpił wysłałem 90 % badan bez problemu jednak... w nie których badaniach mam komunikat : " Komunikat do Cepik W bazie danych nie znaleziono pojazdu [sKP 20032/] " oraz "Nie znaleziono pojazdu ! Pre-rejestracja będzie dostępna w kolejnej wersji programu ! " i one nie przechodzą. Rozumiem że mam czekać na aktualizację programu ?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 I jeszcze jedno pytanie - czy mozna inną kartę wsadzić w inny czytnik, czy to jest komplet? żaden producent nie zagwarantuje, że jego karta będzie działać w innym czytniku (głównie mam na myśli czytnik innego producenta) dlatego, też lepiej i pewniej traktować to jako komplet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nowicjusz Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 Witam po aktualizacji programu problem 007 ustąpił wysłałem 90 % badan bez problemu jednak... w nie których badaniach mam komunikat : " Komunikat do Cepik W bazie danych nie znaleziono pojazdu [sKP 20032/] " oraz "Nie znaleziono pojazdu ! Pre-rejestracja będzie dostępna w kolejnej wersji programu ! " i one nie przechodzą. Rozumiem że mam czekać na aktualizację programu ?. Tak czekać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ao2 Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 Marek1 jeśli jest błąd certyfikatu (tzn. brak ptaszków PK, Aktywny w wyborze certyfikatu StacjiSQL) to tak, zainstalowanie wersji 32 bitowej na systemie 64 bitowym może rozwiązać problem (raz tak miałem i podana instrukcja zadziałała, dlatego ją podałem) A czy nie jest tak, że te bez ptaszków to są certyfikaty infrastruktury (VPN) lub te które utraciły ważność? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Karta certum http://norcom.com.pl/download/cepik/CERTUM_rejestracja_certyfikatu.pdf Nic to nie daje. Wykonałem wszystkie możliwe procedury naprawcze i nadal: Szybka weryfikacja poprawności konfiguracji i dostępu do CEPIK 2.0a) Uruchamiamy przeglądarkę Internet Explorer i uruchamiamy stronę https://skp.api.cepik/cepik/api/skp?wsdl lub https://172.25.254.34/cepik/api/skp?wsdl strona pyta się o PIN, a dalej się nie otwiera. Edit. Zadzwoniłem do infolinii serwisowej CERTUM z prośbą o procedurę naprawczą. Zrobili duże oczy, nie ma takiej procedury. Jak certyfikat jest zarejestrowany to musi być wszytko ok. No ale nie jest i nie tylko u mnie... Poprosili o info na meila z szerszym opisem problemu. Przyjrzą się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gringoo Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Mi ciągle wyskakuje błąd "Brak odpowiedzi ze środowiska Cepik.Spróbuj ponownie pózniej".Czy ktoś wie jak rozwiązać problem z tym komunikatem? czy ktoś wie gdzie jest problem? mam to samo i po aktualizacji "dzis" do 11,0,0,6982 nie da sie wysłać nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
laptop Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Od początku wszystko ładnie działa, poszły zaległe BT. Problem jest z trzema wisielcami, okresowe przed I rejestracją: Komunikat od Cepik: W bazie danych nie znaleziono pojazdu [sKP 20032/] Nie znaleziono pojazdu! Pre-rejestracja będzie dostępna w kolejnej wersji programu ! (wczorajsze poszły, dotyczy pojazdu z 13.11) dodatkowe na zmiany: Komunikat od Cepik: Nie znaleziono kodu "DICT124_ZM" w słowniku "DICT_124". [sKP-20907/] I słynny HAK, nie znaleziono rodzaju badania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 No wreszcie - można wysłać - nie przechodzą jak na razie tylko pierwsze z zagranicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
laptop Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 nie przechodzą jak na razie tylko pierwsze z zagranicy Chyba nie wszystkie, wczorajsze "świecą" mi się na zielono Jedna sztuka uparta jakaś nie ma zamiaru się wysyłać z 13.11 z przed godziny 10. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 laptop, Jadę po kolei od wczoraj - zobaczę te wcześniejsze - tak jak pisałem na razie tylko pierwsze na czerwono Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysztofk89 Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Czy ktoś podczas próby wysyłki badania do Cep miał błąd typu " IS NOT VALID INTEGER VALUE" ? Pracownik norcomu nie umiał mi wczoraj odpowiedzieć co to jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Z 10 też idą tylko brak czerwonej - ale po przesłaniu przy badaniu zapala się zielona - trzeba tylko pamiętać kiedy się wysłało paczkę / o której godzinie/ ale profilaktycznie wyślę cały 10/11 [ Dodano: 15-11-2017, 08:06 ] I jeszcze jedno -jeśli pojazd jest już zarejestrowany w WK - te pierwsze - to przechodzą i na zielono Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Czy ktoś podczas próby wysyłki badania do Cep miał błąd typu " IS NOT VALID INTEGER VALUE" ? Pracownik norcomu nie umiał mi wczoraj odpowiedzieć co to jest... Witam po aktualizacji programu problem 007 ustąpił wysłałem 90 % badan bez problemu jednak... w nie których badaniach mam komunikat : " Komunikat do Cepik W bazie danych nie znaleziono pojazdu [sKP 20032/] " UWAGA!!! W takich przypadkach ("dziwne błędy") proszę przesyłać na mój adres e-mail ( n.jezierski@norcom.pl ) skan DR pojazdu - lub wyraźne 2 zdjęcia - jeden całego DR, drugi samego kodu. Koniecznie z opisem zaistniałego błędu. Z góry wszystkim Państwu dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Z dwoma pojazdami mam taki problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yatsek Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Wielkie dzięki wszystko wysłane i na zielono oprócz jednego negatywa z zabranym dowodem. CEPIK odpowiada że potrzebuje ID dowodu bo taki już istnieje w bazie danych. Nie za bardzo wiem jak to ugryźć. Ale może później dam radę. Musiałem natomiast dwa razy uruchomić komputer bo wyskoczył mi błąd certyfikatu za pierwszym uruchomieniem. A zapomniałem sprecyzować, CEP przyjął mi poprawkę natomiast pierwsze badanie N+Dowód wywalił z powyższym komunikatem (o podanie id dowodu...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fredek Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Witam , co w przypadku wysyłki do CEP-a i otrzymujemy informację następującej treści 1. w bazie nie znaleziono pojazdu [ SKP-20032] - próba wysyłki pojazdu z badaniem okresowym przed pierwszą rejestracją 2. Nie znaleziono kodu " DICT124_ZM" w słowniku " DICT_124" [ SKP-20907/] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ALFA Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Działa:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Czy ktoś z kolegów na forum może potwierdzić, iż działa cepik 2 na kartach CERTUM? Na wszystkich stacjach gdzie ja zadzwoniłem lub kolega diagnosta czy szef to nie działa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
selcom Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Witam, mimo zastosowania wszystkich rozwiązań z nadal jest problem podczas wysyłki do cepik tj. brak odpowiedzi cepik, spróbuj później. Strona skp.api przez ie jest niedostępna a przez firefox działa..... gdzie jeszcze szukać problemu ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JACEK GUZ Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Witam u mnie nadal tryb awaryjny kod błędu key error 0002 oraz ========================================= TEST DOSTĘPNOŚCI SERWERA (https://172.25.254.34/cepik/ping/aaa): OK BLĄD (ŚRODOWISKO CEPIK NIE JEST DOSTĘPNE): Forbidden (403) - 'https://172.25.254.34/cepik/ping/aaa' ========================================= Co z tym zrobić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.