wiesław Napisano 4 Listopad 2005 Share Napisano 4 Listopad 2005 dotarły do mnie słuchy ze pojazdy z WB zostały przerobione i zarejestrowane w WK na terenie woj Kuj - Pom ,zapewne urzędnik nie widział że dokument na pojazd jest z Angli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
08/15 Napisano 4 Listopad 2005 Share Napisano 4 Listopad 2005 Też spotykałem się z taką sytuacją. Chodząc i dyskutując na innych forach (niemotoryzacyjnych) widziałem wypowiedzi paru osób, które pracowały w GB i w chwili powrotu do kraju przywożą ze sobą samochody tam zakupione. Z tego co piszą wynika,że dają je do przerobienia w jakiś specjalistycznych warszatach i nigdy nie miały problemu ani podczas pierwszego badania ani w swoich WK. Natomiast na moje sugestje ,iż nie dokońca jest to zgodne z przepisami reagują wzruszeniem ramion i zarzucają upierdliwość. Jak widać innym diagnostom i WK to nie przeszkadza podczas rejestracji. Tylko nam. A oto jedna z wypowiedzi, którą ktoś zamieścił na pewnym forum: "NIE TRZEBA REJESTROWAC W POLSCE.ZALOZ FIRME W LONDYNIE KOSZT OK 40 FUNTOW I MOZESZ JEZDZIC PO POLSCE KIEDY TYLKO CHCESZ I JAK CHCESZ A POLICJA CZY URZAD SKARBOWY MOGA CI SKOCZYC." Co o tym sądzicie? Ma facet rację? [ Dodano: 04-11-2005, 15:32 ] Pozwolę sobie umieścić jeszcze jeden cytat z tegoż forum: "Dobry wieczór wszystkim zajmuje sie blacharstwem i lakiernictwem profesionalnie od 12 lat lakierujemy materiałami i lakierami STANDOX i SPEIS HECKER to produkty z najwyzszej półki niemieckich firm .W blacharstwie pożądny sprzęt i rama naprawcza. Przekładamy kierownice w kazdym aucie. Reno clio,megan,laguna,safrane.Perzo 106,206 ,306 (wynalazek wsród perzotów),307,406,407,806.Citroeny -xara,picasso,xantia.Ople-astra,wektra,omega.Fordy- fiesta,esckort,fokus,mondeo.Volvo ,Toyota,Mazda,Seaty,Skody,Busy, a nawet te skąplikowane jak: Audi A4 ,A6,A8 .Wv PASSATY , Bmw, Mercedesy ,JEEPY ,itp dajemy na wykonana ucługę 1 rok gwarancij a na usługi blacharsko - lakiernicze 2 lata. Przegłądy na miejscu na staci kontroli pojazdów.Po wykonanej przeładce nie ma sladu nawet powiechaniu na podnośnik . Wszystkich zainteresowanych zapraszam , warsztamieści śię w K...... WOJ MAZ. Tel .... lub .. e-mail ....op.pl pozdrawiam Robert." Pisownia oryginalna, wymazałem tylko dane kontaktowe. Hmmm jedym słowem full serwis. Ciekawe czy rejestracją w WK ten pan też się zajmuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
berecik Napisano 5 Listopad 2005 Share Napisano 5 Listopad 2005 Strach b [ Dodano: 13 Grudzień 2005, 9:22 pm ] Powracam do tematu bo pojazdów z Angli coraz więcej (już zarejestrowanych w Polsce) pojawia się na bad techniczne. Sprawdzam w auto-vinie ewidentnie na rynek angielski, pojazd przerobiony. Co dalej robicie zatrzymujemy DR czy "przymykamy oko" ? Jak postepujecie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majkel Napisano 24 Czerwiec 2006 Share Napisano 24 Czerwiec 2006 czy samochód sprowadzony z anglii po przeróbce, zmiane reflektorów i wszystkiego co trzeba może przejść spokojnie pierwsze badanie techniczne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 24 Czerwiec 2006 Share Napisano 24 Czerwiec 2006 Poczytaj wcześniejsze posty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kasciuszko Napisano 6 Lipiec 2006 Share Napisano 6 Lipiec 2006 Uważam że jesli przyjeżdża takie autko juz po roku jeżdżące po naszych drogach to sprawdza się sprawność auta czy spełania warunki by mógł sie dalej poruszac zatem nie moja broszka że to jest auto z angli sprawdzam punkt po punkie i jesli wszystko jest na plus to kasiorka i do następnego roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaka Napisano 6 Lipiec 2006 Share Napisano 6 Lipiec 2006 To ten "punkt po punkcie" ci nie wyjdzie zbytnio bo kierownica jest po innej stronie. Takiego przypadku jeszcze nie miałem.Przynajmniej na kolejnym badaniu tech pojazdu(po roku od pierwszago badania w Polsce) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 6 Lipiec 2006 Share Napisano 6 Lipiec 2006 Kierownica napewno będzie po właściwej stronie ale pozostają jeszcze leflektory i wycieraczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Napisano 10 Lipiec 2006 Share Napisano 10 Lipiec 2006 hmm. właśnie podjechał do mnie klient. w WK powiedzieli mu ,że autko z angli zarejstruja nawet bez żadnego problemu. Tylko ktos musi się pod tym podpisać. (my diagnosci). po takiej informacji nie chciał uwieżyć,że przejście przeglądu z kierką po prawej str jest niemożliwy. Urzędniczka oszukała go i narobiła mu nadzieji. złudnych nadzieji. Ludzie są niedoinformowani i latwowierni. Przecież po przekazaniu takiej informacji z WK koleś kupuje u handlaża autko z kierką z prawej str. Wydaje na to cłaą kaskę (dorobek życia) i ... kuku. Mozna powiedzieć "mamy cie"!!!!!!! Moze jeździć ale tylko szmatką po karoserji. Szkoda mi ich tych klientów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
berecik Napisano 10 Lipiec 2006 Share Napisano 10 Lipiec 2006 Jeśli nawet wszystko będzie poprzekładane jak należy a oficjalnie producent nie wyrazi takiej zgody (a tak jest z reguły) na przekładkę i coś się stanie to "kryminał" ! Jeden z moich kolegów tak "wdepnął" (przy wypadku 4 osoby zginęły) żadne tłumaczenie w sądzie nie pomogło Nie róbmy zamachu na siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Napisano 10 Lipiec 2006 Share Napisano 10 Lipiec 2006 "NIE TRZEBA REJESTROWAC W POLSCE.ZALOZ FIRME W LONDYNIE KOSZT OK 40 FUNTOW I MOZESZ JEZDZIC PO POLSCE KIEDY TYLKO CHCESZ I JAK CHCESZ A POLICJA CZY URZAD SKARBOWY MOGA CI SKOCZYC." i na przeglądzik do anglii. hahaha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 10 Lipiec 2006 Share Napisano 10 Lipiec 2006 autko z angli zarejstruja nawet bez żadnego problemu Urzędniczka pozbyła się gościa bo wszystko ma gdzieś a w oczach pacjenta ona jest dobra a Ty be Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jurat Napisano 10 Lipiec 2006 Share Napisano 10 Lipiec 2006 To co zrobić jak takie auto przyjedzie wszystko ma przełozone zgodnie z przepisami i zasadami i danymi technicznie dać mu wynik negatywny czy pozytywny. Na ogół kazdy samochud ma przystosowane obie strony do usytuowania kierownicy takze jesli wszystko jest zrobione ok to czemu to ma nie przejsc co ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 10 Lipiec 2006 Share Napisano 10 Lipiec 2006 Poczytaj wcześniejsze posty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Napisano 11 Lipiec 2006 Share Napisano 11 Lipiec 2006 i dzienniki ustaw zamiast oglądać Norisa w akcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 10 Sierpień 2006 Share Napisano 10 Sierpień 2006 http://www.4x4.pl/forum/read.php?f=6&t=64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiesław Napisano 11 Sierpień 2006 Share Napisano 11 Sierpień 2006 muszę przyznać że choroba się mocno rozrasta , czytałem wypowiedzi na tym forum o sam z Angli , ludzie piszący tam o łatwych przeróbkach nie mają pojęcia co mówią ,uważam że to zjawisko jest gorsze od tych aut sprowadzonych z Niemiec [te starsze] auta te są może w nie najlepszym stanie technicznym [niektóre] ale konstrukcji fabrycznej ,a jak nasz kraj zaleje masa aut poprzerabianych w tych szopach to dopiero WŁADZA się ocknie ale będzie już za późno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 12 Sierpień 2006 Share Napisano 12 Sierpień 2006 to dopiero WŁADZA się ocknie ale będzie już za późno Chyba nie władza tylko diagności co to podbijają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1962 Napisano 12 Sierpień 2006 Share Napisano 12 Sierpień 2006 Moim zdaniem Pan Emil powinien wziąć kolo i dobrze się nim pier..... w czolo, taki samochód na drodze to KAMIKADZE BOSKI WIATR!Emil 2004-09-17 20:52 I tu po raz kolejny pojawia się pytanie - czy każdy Polak musi wiedzieć lepiej ? Baranie łby - odpowiadan na pytania - Żadnej deski nie trzeba ciąć, ponieważ wszystkie elementy są mocowane na śrubach i wkrętach !!! Deskę można w każdej chwili zdemontować, następnie odkręca się uchwyty, przekłada na drugą stronę i mocuje deskę rozdzielczą europejską ( którą niestety trzeba zakupić ) Po drugie panie BARANI ŁBIE - wszystkie liczniki w angielskich wersjach aut od roku 1994 posiadają prędkość podawaną w kilometrach i w milach Tak więc - mam prośbę - proszę bez wulgaryzmów to raz, a dwa - dzieci do 12 lat i osoby odpowiadające im ilorazem inteligencji - nie zabierajcie tu głosu bo szkoda mi czasu !!! Przerobienie kierownicy w moim warsztacie - na dziś dzień to kwota 1000zł - do przełożenia używam tylko kluchy i śrubokrętów (żadnych migomatów, szlifierek, spawarek i innych przyrządów kowalskich . Po przełożeniu gwarantuję że nikt nie zauważy różnicy, a jako że w Anglii do ruchu są dopuszczone również auta z kierownicą z lewej strony - jest po sprawie. Emil 2004-09-18 17:45 mój numer telefonu to 0-880-xxx-xxx - czekam na kontakt Cytaty z podanego forum przez kolegę fiedorowicza http://www.4x4.pl/forum/read.php?f=6&t=64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
08/15 Napisano 12 Sierpień 2006 Share Napisano 12 Sierpień 2006 Moim zdaniem Pan Emil powinien wziąć kolo i dobrze się nim pier..... w czolo Czytając pierwszą linijkę, nie wiedząc że to cytat sądziłęm Arek, iż postanowiłeś bardziej dosadnie przedstawić swoje poglądy Co do tereści to nie brakuje w necie pajaców, którzy chcą się pochwalić jacy to oni cwani i zaradni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
berecik Napisano 12 Sierpień 2006 Share Napisano 12 Sierpień 2006 Przerobienie kierownicy w moim warsztacie - na dziś dzień to kwota 1000zł - do przełożenia używam tylko kluchy i śrubokrętów (żadnych migomatów, szlifierek, spawarek i innych przyrządów kowalskich . Po przełożeniu gwarantuję że nikt nie zauważy różnicy, Ciekawy jestem jak np. przekładasz wycieraczki i jak za pomocą śrubokręta zmieniasz reflektory z ruchu lewostronnego na prawostronny oraz numer VIN z którego wynika na jaki rynek autko było kierowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 12 Sierpień 2006 Share Napisano 12 Sierpień 2006 Już poprawiłem post Arka zaznaczając wyraźnie, że jest to cytat (myślę, że mi to wybaczy ): Cytaty z podanego forum przez kolegę fiedorowicza http://www.4x4.pl/forum/read.php?f=6&t=64 Swoje słowa powinieneś berecik, kierować do autora tego postu z forum 4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
berecik Napisano 15 Sierpień 2006 Share Napisano 15 Sierpień 2006 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiesław Napisano 17 Sierpień 2006 Share Napisano 17 Sierpień 2006 Ciekawe jak podchodzą do sprawy rejestracji urzędnicy widząc Angielskie dokumenty i pozytywne badanie pojazdu w kraju ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 17 Sierpień 2006 Share Napisano 17 Sierpień 2006 Ciekawe jak podchodzą do sprawy rejestracji urzędnicy U nas diagnosta mógłby się pożegnać z uprawnieniami albo co najmniej dostać naganę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi