Skocz do zawartości

Samochody z Anglii ...


leszek kulferst

Rekomendowane odpowiedzi

dotarły do mnie słuchy ze pojazdy z WB zostały przerobione i zarejestrowane w WK na terenie woj Kuj - Pom ,zapewne urzędnik nie widział że dokument na pojazd jest z Angli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 794
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • rurek777

    43

  • blakop

    42

  • Grzegorz Łódź

    41

  • Psuj

    40

Top Posters In This Topic

Posted Images

Też spotykałem się z taką sytuacją. Chodząc i dyskutując na innych forach (niemotoryzacyjnych) widziałem wypowiedzi paru osób, które pracowały w GB i w chwili powrotu do kraju przywożą ze sobą samochody tam zakupione. Z tego co piszą wynika,że dają je do przerobienia w jakiś specjalistycznych warszatach i nigdy nie miały problemu ani podczas pierwszego badania ani w swoich WK. Natomiast na moje sugestje ,iż nie dokońca jest to zgodne z przepisami reagują wzruszeniem ramion i zarzucają upierdliwość. :? Jak widać innym diagnostom i WK to nie przeszkadza podczas rejestracji. Tylko nam.

A oto jedna z wypowiedzi, którą ktoś zamieścił na pewnym forum:

"NIE TRZEBA REJESTROWAC W POLSCE.ZALOZ FIRME W LONDYNIE KOSZT OK 40 FUNTOW I MOZESZ JEZDZIC PO POLSCE KIEDY TYLKO CHCESZ I JAK CHCESZ A POLICJA CZY URZAD SKARBOWY MOGA CI SKOCZYC."

Co o tym sądzicie? Ma facet rację?

 

[ Dodano: 04-11-2005, 15:32 ]

Pozwolę sobie umieścić jeszcze jeden cytat z tegoż forum:

"Dobry wieczór wszystkim zajmuje sie blacharstwem i lakiernictwem profesionalnie od 12 lat lakierujemy materiałami i lakierami STANDOX i SPEIS HECKER to produkty z najwyzszej półki niemieckich firm .W blacharstwie pożądny sprzęt i rama naprawcza. Przekładamy kierownice w kazdym aucie. Reno clio,megan,laguna,safrane.Perzo 106,206 ,306 (wynalazek wsród perzotów),307,406,407,806.Citroeny -xara,picasso,xantia.Ople-astra,wektra,omega.Fordy- fiesta,esckort,fokus,mondeo.Volvo ,Toyota,Mazda,Seaty,Skody,Busy, a nawet te skąplikowane jak: Audi A4 ,A6,A8 .Wv PASSATY , Bmw, Mercedesy ,JEEPY ,itp dajemy na wykonana ucługę 1 rok gwarancij a na usługi blacharsko - lakiernicze 2 lata. Przegłądy na miejscu na staci kontroli pojazdów.Po wykonanej przeładce nie ma sladu nawet powiechaniu na podnośnik . Wszystkich zainteresowanych zapraszam , warsztamieści śię w K...... WOJ MAZ. Tel .... lub .. e-mail ....op.pl pozdrawiam Robert."

Pisownia oryginalna, wymazałem tylko dane kontaktowe. Hmmm jedym słowem full serwis. Ciekawe czy rejestracją w WK ten pan też się zajmuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strach b :(

 

[ Dodano: 13 Grudzień 2005, 9:22 pm ]

Powracam do tematu bo pojazdów z Angli coraz więcej (już zarejestrowanych w Polsce) pojawia się na bad techniczne. Sprawdzam w auto-vinie ewidentnie na rynek angielski, pojazd przerobiony. Co dalej robicie zatrzymujemy DR czy "przymykamy oko" ? Jak postepujecie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 months later...

czy samochód sprowadzony z anglii po przeróbce, zmiane reflektorów i wszystkiego co trzeba może przejść spokojnie pierwsze badanie techniczne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Uważam że jesli przyjeżdża takie autko juz po roku jeżdżące po naszych drogach to sprawdza się sprawność auta czy spełania warunki by mógł sie dalej poruszac zatem nie moja broszka że to jest auto z angli sprawdzam punkt po punkie i jesli wszystko jest na plus to kasiorka i do następnego roku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ten "punkt po punkcie" ci nie wyjdzie zbytnio bo kierownica jest po innej stronie.

Takiego przypadku jeszcze nie miałem.Przynajmniej na kolejnym badaniu tech pojazdu(po roku od pierwszago badania w Polsce)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm. właśnie podjechał do mnie klient. w WK powiedzieli mu ,że autko z angli zarejstruja nawet bez żadnego problemu. Tylko ktos musi się pod tym podpisać. (my diagnosci). po takiej informacji nie chciał uwieżyć,że przejście przeglądu z kierką po prawej str jest niemożliwy. Urzędniczka oszukała go i narobiła mu nadzieji. złudnych nadzieji. Ludzie są niedoinformowani i latwowierni. Przecież po przekazaniu takiej informacji z WK koleś kupuje u handlaża autko z kierką z prawej str. Wydaje na to cłaą kaskę (dorobek życia) i ... kuku. :shock:

Mozna powiedzieć "mamy cie"!!!!!!! :lol::lol:

Moze jeździć ale tylko szmatką po karoserji.

Szkoda mi ich tych klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nawet wszystko będzie poprzekładane jak należy a oficjalnie producent nie wyrazi takiej zgody (a tak jest z reguły) na przekładkę i coś się stanie to "kryminał" ! Jeden z moich kolegów tak "wdepnął" (przy wypadku 4 osoby zginęły) żadne tłumaczenie w sądzie nie pomogło :( Nie róbmy zamachu na siebie :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"NIE TRZEBA REJESTROWAC W POLSCE.ZALOZ FIRME W LONDYNIE KOSZT OK 40 FUNTOW I MOZESZ JEZDZIC PO POLSCE KIEDY TYLKO CHCESZ I JAK CHCESZ A POLICJA CZY URZAD SKARBOWY MOGA CI SKOCZYC."

 

i na przeglądzik do anglii. hahaha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

autko z angli zarejstruja nawet bez żadnego problemu

Urzędniczka pozbyła się gościa bo wszystko ma gdzieś a w oczach pacjenta ona jest dobra a Ty be :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co zrobić jak takie auto przyjedzie wszystko ma przełozone zgodnie z przepisami i zasadami i danymi technicznie dać mu wynik negatywny czy pozytywny. Na ogół kazdy samochud ma przystosowane obie strony do usytuowania kierownicy takze jesli wszystko jest zrobione ok to czemu to ma nie przejsc co ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 weeks later...

muszę przyznać że choroba się mocno rozrasta , czytałem wypowiedzi na tym forum o sam z Angli , ludzie piszący tam o łatwych przeróbkach nie mają pojęcia co mówią ,uważam że to zjawisko jest gorsze od tych aut sprowadzonych z Niemiec [te starsze] auta te są może w nie najlepszym stanie technicznym [niektóre] ale konstrukcji fabrycznej ,a jak nasz kraj zaleje masa aut poprzerabianych w tych szopach to dopiero WŁADZA się ocknie ale będzie już za późno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem Pan Emil powinien wziąć kolo i dobrze się nim pier..... w czolo, taki samochód na drodze to KAMIKADZE BOSKI WIATR!

Emil :twisted:

2004-09-17 20:52

I tu po raz kolejny pojawia się pytanie - czy każdy Polak musi wiedzieć lepiej ? Baranie łby - odpowiadan na pytania - :D Żadnej deski nie trzeba ciąć, ponieważ wszystkie elementy są mocowane na śrubach i wkrętach !!! Deskę można w każdej chwili zdemontować, następnie odkręca się uchwyty, przekłada na drugą stronę i mocuje deskę rozdzielczą europejską ( którą niestety trzeba zakupić )

Po drugie panie BARANI ŁBIE - wszystkie liczniki w angielskich wersjach aut od roku 1994 posiadają prędkość podawaną w kilometrach i w milach :D

 

Tak więc - mam prośbę - proszę bez wulgaryzmów to raz, a dwa - dzieci do 12 lat i osoby odpowiadające im ilorazem inteligencji - nie zabierajcie tu głosu bo szkoda mi czasu !!!

 

Przerobienie kierownicy w moim warsztacie - na dziś dzień to kwota 1000zł - do przełożenia używam tylko kluchy i śrubokrętów (żadnych migomatów, szlifierek, spawarek i innych przyrządów kowalskich :).

Po przełożeniu gwarantuję że nikt nie zauważy różnicy, a jako że w Anglii do ruchu są dopuszczone również auta z kierownicą z lewej strony - jest po sprawie.

 

 

Emil

2004-09-18 17:45

mój numer telefonu to 0-880-xxx-xxx - czekam na kontakt :twisted:

 

Cytaty z podanego forum przez kolegę fiedorowicza http://www.4x4.pl/forum/read.php?f=6&t=64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem Pan Emil powinien wziąć kolo i dobrze się nim pier..... w czolo

Czytając pierwszą linijkę, nie wiedząc że to cytat sądziłęm Arek, iż postanowiłeś bardziej dosadnie przedstawić swoje poglądy :lol:

Co do tereści to nie brakuje w necie pajaców, którzy chcą się pochwalić jacy to oni cwani i zaradni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerobienie kierownicy w moim warsztacie - na dziś dzień to kwota 1000zł - do przełożenia używam tylko kluchy i śrubokrętów (żadnych migomatów, szlifierek, spawarek i innych przyrządów kowalskich :).

Po przełożeniu gwarantuję że nikt nie zauważy różnicy,

 

Ciekawy jestem jak np. przekładasz wycieraczki i jak za pomocą śrubokręta zmieniasz reflektory z ruchu lewostronnego na prawostronny oraz numer VIN z którego wynika na jaki rynek autko było kierowane. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak podchodzą do sprawy rejestracji urzędnicy

 

U nas diagnosta mógłby się pożegnać z uprawnieniami albo co najmniej dostać naganę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.