mirek.g Napisano 4 Luty 2011 Share Napisano 4 Luty 2011 Powiadasz zatem, że szukasz drogi, jak legalnie poruszać się pojazdem, poprzez jego nielegalną (bo jak sama piszesz szukasz obejścia przepisów) rejestrację... No cóż... proponuję jakieś forum filozoficzne, bo to dla mnie zbyt skomplikowane i nie dające się pogodzić ze sobą założenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doli Napisano 19 Luty 2011 Share Napisano 19 Luty 2011 Powiadasz zatem, że szukasz drogi, jak legalnie poruszać się pojazdem, poprzez jego nielegalną (bo jak sama piszesz szukasz obejścia przepisów) rejestrację... No cóż... proponuję jakieś forum filozoficzne, bo to dla mnie zbyt skomplikowane i nie dające się pogodzić ze sobą założenie Dobrze powiedziane Polska to dziki kraj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 22 Marzec 2011 Share Napisano 22 Marzec 2011 Miałem dzisiaj na OBT YAMAHĘ GRIZZLY, P1=660 ccm, P2=30 kW i ZONK dla klienta. Quad zarejestrowany w Polsce w 2006r - ciekaw jestem jak gość to wszystko odkręci no i gdzie byli diagności, którzy dopuścili toto do ruchu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 22 Marzec 2011 Share Napisano 22 Marzec 2011 Miałem dzisiaj na OBT YAMAHĘ GRIZZLY Jak zarejestrowany? Tak z ciekawości się pytam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radan Napisano 22 Marzec 2011 Share Napisano 22 Marzec 2011 Quad zarejestrowany w Polsce w 2006r jeśli się nie mylę to w 2006 roku nie było zakazu rejestrowania quad-ów powyżej 15kW i może dlatego został zarejestrowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 22 Marzec 2011 Share Napisano 22 Marzec 2011 w 2006 roku nie było zakazu rejestrowania quad-ów powyżej 15kW Chyba był,w piśmie ITS które było na forum powołują się na rozporządzenie MI z dn.27.09.2003(dz.u.192/2003) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radan Napisano 22 Marzec 2011 Share Napisano 22 Marzec 2011 Chyba był,w piśmie ITS które było na forum powołują się na rozporządzenie MI z dn.27.09.2003(dz.u.192/2003) właśnie skończyłem przeglądać ten dziennik i nic na ten temat w nim nieznalazłem, chyba że juz czytać nie potrafię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 22 Marzec 2011 Share Napisano 22 Marzec 2011 http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=104492&highlight=#104492 Poszukaj pism w tej sprawie ,może nie chodzi o całkowity zakaz ale żaden nie spełni stawianych wymagań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 22 Marzec 2011 Share Napisano 22 Marzec 2011 jeśli się nie mylę to w 2006 roku nie było zakazu rejestrowania quad-ów powyżej 15kW i może dlatego został zarejestrowany. Teraz też nie ma, a to, że nie spełniają warunków technicznych to inna sprawa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 22 Marzec 2011 Share Napisano 22 Marzec 2011 Jak zarejestrowany? Tak z ciekawości się pytam Normalnie, Polski DR i KP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 22 Marzec 2011 Share Napisano 22 Marzec 2011 Normalnie, Polski DR i KP Jaki rodzaj pojazdu wpisany w DR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 23 Marzec 2011 Share Napisano 23 Marzec 2011 Jaki rodzaj pojazdu wpisany w DR SAMOCHODOWY INNY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 23 Marzec 2011 Share Napisano 23 Marzec 2011 SAMOCHODOWY INNY Czyli ciała ktoś jednak dał ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leniwiec Napisano 23 Marzec 2011 Share Napisano 23 Marzec 2011 A jeżeli w DR w rubryce J(kat. homologacyjna) ma wpisane L7e/L6e ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 23 Marzec 2011 Share Napisano 23 Marzec 2011 A jeżeli w DR w rubryce J(kat. homologacyjna) ma wpisane L7e/L6e ? L6e do 4kW; L7e pow 4-15kW, powyżej 15kW musi spełniać wymogi jak dla samochodu osobowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 23 Marzec 2011 Share Napisano 23 Marzec 2011 A jeżeli w DR w rubryce J(kat. homologacyjna) ma wpisane L7e/L6e ? Co to zmienia ??? L7e do 4kW; L6e pow 4-15kW, Odwrotnie, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leniwiec Napisano 23 Marzec 2011 Share Napisano 23 Marzec 2011 Jeżeli nie samochodowy inny KOD 16/01 lub 02 to w Dz.U. Nr 137 poz.968 nie ma innej klasyfikacji, czyli nie rejestrujemy wogule żadnego quada, bez względu na moc ? Pismo odn. poj.4-kołowych Acr4B8.tmp.pdf Quady klasyfikacja 2006-05-03_2.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elliot Napisano 24 Marzec 2011 Share Napisano 24 Marzec 2011 W 2006 roku taki pojazd nie powinien zostać zarejestrowany. Tym bardziej, jeśli ktoś wpisał kat. homologacyjną L7e Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 4 Listopad 2011 Share Napisano 4 Listopad 2011 Mam ciekawy przypadek ,,,Czterokołowy lekki L2 z Austrii , małe autko AX C34VB (AIXAM400) moc 4 kW poj. 400ccm silnik diesla max.prędkość 45 km/h 2 osobowy masa własna 349 Dmc 600 jak go puścić aby nie było zgrzytów ??? Spełniałby wszystkie wymogi na L6e gdyby nie to; DzU 32 par.3 ust. 10 Dopuszczalna ładowność określona przez producenta dla pojazdów trzy- i czterokołowych nie może przekraczać w przypadku: 1) motoroweru trójkołowego - 300 kg; 2) pojazdu czterokołowego lekkiego - 200 kg 200kg + 349kg = 549 kg DMC a nie 600 kg... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 4 Listopad 2011 Share Napisano 4 Listopad 2011 O dziwo masa własna się zgadza ,,, ale, że w Austrii chodził jako L2 , nigdy nie będziemy mieć wspólnych przepisów ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 4 Listopad 2011 Share Napisano 4 Listopad 2011 O dziwo masa własna się zgadza ,,,ale, że w Austrii chodził jako L2 , nigdy nie będziemy mieć wspólnych przepisów ,,, Nie wiem czy to nie jakiś wybieg bo kat L6e ma spełniac wymogi kat 2e. Czyli L6e nie spełnia ale spełnia L 2e. My jednak mamy wyraźnie napisane że: jak trzykołowy to 300 kg ład. ale jak czterokołowy to 200 kg ład. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 4 Listopad 2011 Share Napisano 4 Listopad 2011 Nie wiem czy to nie jakiś wybieg bo kat L6e ma spełniac wymogi kat 2e. Obawiam się, że wg naszych przepisów legalnie się tego nie da zarejestrować , trzeba coś nagiąć ,,, L2 = trzykołowy motorower = wielośladowy może jakiś układ równań ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 4 Listopad 2011 Share Napisano 4 Listopad 2011 L2 = trzykołowy Może znowu chodzi o rozstaw między kołami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 4 Listopad 2011 Share Napisano 4 Listopad 2011 Może znowu chodzi o rozstaw między kołami ? Tu akurat rozstaw tył i przód zbliżony, czyli raczej odpada ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 4 Listopad 2011 Share Napisano 4 Listopad 2011 L2 = trzykołowy Może znowu chodzi o rozstaw między kołami ? Prawo unijne i krajowe mamy mieć spójne. Pojazd był juz zarejstrowany w Unii z taką kat homologacyjną i taką kat. homo w UE uzyskał. Podważanie tego homo do czego miłoby prowadzić? Do powtórnej homologacji czy powrotu do Austrii żeby sprawdzili czy sie nie pomylili? Dlatego naprawdę bez żadnego łamania głowy tę kat. przepisałbym dalej do dokumentów. Bo nie ma w tym błędu że jak tak ma w Unii to i u nas tak samo. No chyba że naszemu państwu do uznawania takich oczywistości jest potrzebna do tego kolejna przegrana i wyrok z Unii... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.