mirek.g Napisano 3 Październik 2012 Share Napisano 3 Październik 2012 A w czym problem, żeby WSH liczyć samemu? Dokładnie,tak jak piszesz.Też nie wiem w czym problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 3 Październik 2012 Share Napisano 3 Październik 2012 A w czym problem, żeby WSH liczyć samemu? Można,nie ma problemu ,za dużo oczekuje od urzadzeń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 3 Październik 2012 Share Napisano 3 Październik 2012 A co z tymi zdjęciami przy zmianach - może coś mówili na innych szkoleniach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luket Napisano 3 Październik 2012 Share Napisano 3 Październik 2012 WSH liczymy od DMC pojazdu tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 3 Październik 2012 Share Napisano 3 Październik 2012 WSH liczymy od DMC pojazdu tak? Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 3 Październik 2012 Share Napisano 3 Październik 2012 Panowie trochę spokoju Sprawdziliście kto pisał rozporządzenie Zacytuję: "1) sprawdzeniu, czy pojazd odpowiada warunkom technicznym określonym w: a) ustawie z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2012 r. poz. 361, z późn. zm.4)), ustawie z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 74, poz. 397, z późn. zm.5)), ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym, zwanej dalej „ustawą”, ustawie z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054) lub ustawie z dnia 16 grudnia 2010 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz ustawy o transporcie drogowym (Dz. U. Nr 247, poz. 1652 oraz z 2011 r. Nr 102, poz. 585)," Jest to już w pierwszym paragrafie pkt a mamy jaki stan techniczny jest najważniejszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 3 Październik 2012 Share Napisano 3 Październik 2012 WSH liczymy od DMC pojazdu tak? 2. Wskaźnik skuteczności hamowania, określony na podstawie zmierzonej siły hamowania, oblicza się według wzoru: gdzie: z – wskaźnik skuteczności hamowania (%) dla badanego rodzaju hamulca, ΣT – siła hamowania uzyskana ze wszystkich kół (kN), odpowiednio dla hamulca roboczego, awaryjnego lub postojowego, P – siła ciężkości (nacisk) od dopuszczalnej masy całkowitej badanego pojazdu (kN), przyjmując do obliczeń 1 kN = siła ciężkości 100 kg masy (dla pojazdów członowych dopuszcza się przyjmowanie do obliczeń dopuszczalnego nacisku danej osi). Dopuszczalną masę całkowitą pojazdu przyjmuje się na podstawie danych zawartych w dowodzie rejestracyjnym,TZ [ Dodano: 03-10-2012, 12:02 ] Jestem po praniu mózgu-szkoleniu- co nam przekazano: czy na tym szkoleniu mówiono coś o zatrzymywaniu lub nie DR za niezgodność,brak....VIN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 3 Październik 2012 Share Napisano 3 Październik 2012 czy na tym szkoleniu mówiono coś o zatrzymywaniu lub nie DR za niezgodność,brak....VIN Nie, powiedzieli tylko że w Szczytnie było szkolenie dla policji-było po jednym z powiatu tak że początki będą trudne [ Dodano: 03-10-2012, 12:31 ] Jeszcze jedna kwestia-6.1.5 koło zapasowe/mocowanie/ w L z gazem /butla we wnęce koła/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 3 Październik 2012 Share Napisano 3 Październik 2012 Taki przypadek -samochód osobowy zarejestrowany jako ciężarowy -brak kratki - jak byście to zakwalifikowali - niezgodności z zapisem w dowodzie czy może usterka drobna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 3 Październik 2012 Share Napisano 3 Październik 2012 Taki przypadek -samochód osobowy zarejestrowany jako ciężarowy -brak kratki - jak byście to zakwalifikowali - niezgodności z zapisem w dowodzie czy może usterka drobna To nie jest samochód osobowy tylko skoro ma zapis w DR ciężarowy to stosujemy warunki techniczne jak dla ciężarowego i powinien dostać N ( UI lub USZ) na podstawie załącznik 1 pkt 6.2.2 lit e) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 3 Październik 2012 Share Napisano 3 Październik 2012 powinien dostać N Na pewno? 3. Samochody cięŜarowe objęte świadectwem homologacji typu pojazdu wydanym zgodnie z dyrektywąParlamentu Europejskiego i Rady 2007/46/WE z dnia 5 września 2007 r. ustanawiającą ramy dla homologacji pojazdów silnikowych i ich przyczep oraz układów, części i oddzielnych zespołów technicznych przeznaczonych do tych pojazdów (Dz. Urz. UE L 263 z 09.10.2007, str. 1, z późn. zm.) i zarejestrowane po raz pierwszy po dniu 29 kwietnia 2009 r. mogą nie spełniać warunku, o którym mowa w § 8 ust. 4 pkt 7. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 3 Październik 2012 Share Napisano 3 Październik 2012 Na pewno? No przecież podałem pkt 6.2.2 lit e) Kratka musi być - (o ile jest wymagana) - w nawiasie ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 3 Październik 2012 Share Napisano 3 Październik 2012 Tak ale od 29 maja 1999 do 29 kwietnia 2009 powinny spełniać , niestety ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leniwiec Napisano 3 Październik 2012 Share Napisano 3 Październik 2012 pkt.6.2.6. b) "Mocowanie siedzeń w miejscach nieprzewidzianych do tego konstrukcyjnie dla danego typu pojazdu." XX0 - czy ja jestem jakiś nie normalny? czy o co biega? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 3 Październik 2012 Share Napisano 3 Październik 2012 pkt.6.2.6. b) "Mocowanie siedzeń w miejscach nieprzewidzianych do tego konstrukcyjnie dla danego typu pojazdu." XX0 - czy ja jestem jakiś nie normalny? czy o co biega? Chodzi o to, że to właściciel pojazdu odpowiada za jego stan techniczny. Diagnosta ma obecnie uświadomić zagrożenie! Mi to pasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 3 Październik 2012 Share Napisano 3 Październik 2012 Diagnosta ma obecnie uświadomić zagrożenie W razie "W" -diagnosta mnie o niczym nie informował ,jakby wspomniał to bym zrobił I robi sie sprawa U mnie za siedzenia pkt.6.2.6. b) nie inaczej jak -"N" spokojny sen ,a to najważniejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leniwiec Napisano 3 Październik 2012 Share Napisano 3 Październik 2012 W razie "W" -diagnosta mnie o niczym nie informował ,jakby wspomniał to bym zrobił Właśnie się nad tym zastanawiam i myślę, że będę w rejestrze wpisywał nr poz. i UD nie tylko w tym wypadku i niech mnie "cmokną". Oczywiście może być jeszcze interpretacja dlaczego UD a nie UI i dlatego będzie chyba więcej UI niż UD w końcu to diagnosta kwalifikuje usterki. Po drugie, robią sobie z Nas jaja. Taka była nagonka na oryginalne punkty mocowania a teraz co, może być? Miesiąc temu gościa pogoniłem, a ósmego mam mu podbić zmiany? Jeden zrozumie, a drugi nie. Chyba umrę młodo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 3 Październik 2012 Share Napisano 3 Październik 2012 Właśnie się nad tym zastanawiam i myślę, że będę w rejestrze wpisywał nr poz. i UD nie tylko w tym wypadku i niech mnie "cmokną". Tak trzeba robić,informujesz klienta ustnie i robisz adnotację w rejestrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 3 Październik 2012 Share Napisano 3 Październik 2012 Tak trzeba robić,informujesz klienta ustnie i robisz adnotację w rejestrze. Pamiętam, że taka propozycja była w pierwszym projekcie,,, Teraz to by była nadgorliwość z naszej strony, skoro ustawodawca woli bałagan,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waldorff Napisano 3 Październik 2012 Share Napisano 3 Październik 2012 Właśnie się nad tym zastanawiam i myślę, że będę w rejestrze wpisywał nr poz. i UD nie tylko w tym wypadku i niech mnie "cmokną". Tak trzeba robić,informujesz klienta ustnie i robisz adnotację w rejestrze. Tylko,że w rejestrze można zrobic korektę i dopisać A wprogramie,który uzywam tylko godzina korekty sie odznacza!A waść jeszcze mi nie odpowiedział,skąd wiadomo na 100% o tym,że bez tablic można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 3 Październik 2012 Share Napisano 3 Październik 2012 Mam przecieki ze szkolenia na którym niestety nie byłem,ale są bardzo wiarygodne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 3 Październik 2012 Share Napisano 3 Październik 2012 Mam przecieki ze szklenia To trzeba jeszcze raz oszklić A u mnie jeden WK już zapowiedział że po 07.10 z zagranicy robimy na czasówkach lub na zagranicznych TR jak bedą te same w DR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 3 Październik 2012 Share Napisano 3 Październik 2012 To trzeba jeszcze raz oszklić Ups. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 3 Październik 2012 Share Napisano 3 Październik 2012 czy ja jestem jakiś nie normalny? czy o co biega? A któż to wie 4.1. Światła drogowe i mijania 4.1.1. Stan i działanie Kontrola organoleptyczna i sprawdzenie działania. a) Brak światła, źródła światła lub jego uszkodzenie. X X 0 g) Brak lub niedziałanie świateł drogowych (jeżeli są wymagane).0 X 0 h) Brak lub niedziałanie świateł mijania.0 X 0 5.2. Koła i opony 5.2.1. Piasta koła a) Brakujące lub obluzowane śruby lub nakrętki mocujące koła.0 X X 5.2.2. Koła e) Brak śrub mocujących lub niedokręcenie. 0 0 X to kto zatrzyma DR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tadeusz p. Napisano 3 Październik 2012 Share Napisano 3 Październik 2012 c) Nadmierne zużycie wału z sektorem--- Co to jest wał z sektorem Wał z sektorem to jest ten wałek co wychodzi z przekładni kierowniczej i do którego przymocowane jest ramie kierownicy (wąs)- to tak kolokwialnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.