Skocz do zawartości

Rozp. ws zakresu i sposobu przeprow bad tech(DzU 2012p996)


Bogusław Maćkowski

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 919
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • JANUSZ60

    66

  • Psuj

    47

  • mirek.g

    42

  • michal_k

    38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Panowie trochę spokoju :evil::evil:

Sprawdziliście kto pisał rozporządzenie :x

Zacytuję:

 

"1) sprawdzeniu, czy pojazd odpowiada warunkom technicznym określonym w:

a) ustawie z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2012 r. poz. 361, z późn. zm.4)),

ustawie z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 74, poz. 397, z późn.

zm.5)), ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym, zwanej dalej „ustawą”, ustawie z dnia 11 marca

2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054) lub ustawie z dnia 16 grudnia 2010 r.

o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz ustawy o transporcie drogowym (Dz. U. Nr 247, poz. 1652 oraz

z 2011 r. Nr 102, poz. 585),"

 

Jest to już w pierwszym paragrafie pkt a mamy jaki stan techniczny jest najważniejszy ::hey

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WSH liczymy od DMC pojazdu tak?

 

2. Wskaźnik skuteczności hamowania, określony na podstawie zmierzonej siły hamowania, oblicza się według wzoru:

gdzie:

z – wskaźnik skuteczności hamowania (%) dla badanego rodzaju hamulca,

ΣT – siła hamowania uzyskana ze wszystkich kół (kN), odpowiednio dla hamulca roboczego, awaryjnego lub postojowego,

P – siła ciężkości (nacisk) od dopuszczalnej masy całkowitej badanego pojazdu (kN), przyjmując do obliczeń 1 kN = siła ciężkości 100 kg masy (dla pojazdów członowych dopuszcza się przyjmowanie do obliczeń dopuszczalnego nacisku danej osi).

Dopuszczalną masę całkowitą pojazdu przyjmuje się na podstawie danych zawartych w dowodzie rejestracyjnym,TZ

 

[ Dodano: 03-10-2012, 12:02 ]

Jestem po praniu mózgu-szkoleniu- co nam przekazano:

 

czy na tym szkoleniu mówiono coś o zatrzymywaniu lub nie DR za niezgodność,brak....VIN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy na tym szkoleniu mówiono coś o zatrzymywaniu lub nie DR za niezgodność,brak....VIN

Nie, powiedzieli tylko że w Szczytnie było szkolenie dla policji-było po jednym z powiatu :shock: tak że początki będą trudne

 

[ Dodano: 03-10-2012, 12:31 ]

Jeszcze jedna kwestia-6.1.5 koło zapasowe/mocowanie/ w L z gazem /butla we wnęce koła/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki przypadek -samochód osobowy zarejestrowany jako ciężarowy -brak kratki - jak byście to zakwalifikowali - niezgodności z zapisem w dowodzie czy może usterka drobna :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki przypadek -samochód osobowy zarejestrowany jako ciężarowy -brak kratki - jak byście to zakwalifikowali - niezgodności z zapisem w dowodzie czy może usterka drobna

To nie jest samochód osobowy tylko skoro ma zapis w DR ciężarowy to stosujemy warunki techniczne jak dla ciężarowego i powinien dostać N ( UI lub USZ) na podstawie załącznik 1 pkt 6.2.2 lit e)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powinien dostać N

Na pewno?

3. Samochody cięŜarowe objęte świadectwem homologacji typu pojazdu wydanym zgodnie z dyrektywą

Parlamentu Europejskiego i Rady 2007/46/WE z dnia 5 września 2007 r. ustanawiającą ramy dla homologacji

pojazdów silnikowych i ich przyczep oraz układów, części i oddzielnych zespołów technicznych przeznaczonych

do tych pojazdów (Dz. Urz. UE L 263 z 09.10.2007, str. 1, z późn. zm.) i zarejestrowane po raz pierwszy po

dniu 29 kwietnia 2009 r. mogą nie spełniać warunku, o którym mowa w § 8 ust. 4 pkt 7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pkt.6.2.6. b) "Mocowanie siedzeń w miejscach nieprzewidzianych do tego konstrukcyjnie dla danego typu pojazdu." XX0 :razz: - czy ja jestem jakiś nie normalny? czy o co biega?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pkt.6.2.6. b) "Mocowanie siedzeń w miejscach nieprzewidzianych do tego konstrukcyjnie dla danego typu pojazdu." XX0 :razz: - czy ja jestem jakiś nie normalny? czy o co biega?

Chodzi o to, że to właściciel pojazdu odpowiada za jego stan techniczny. Diagnosta ma obecnie uświadomić zagrożenie! Mi to pasuje. :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diagnosta ma obecnie uświadomić zagrożenie

 

W razie "W" -diagnosta mnie o niczym nie informował ,jakby wspomniał to bym zrobił :razz:

 

I robi sie sprawa

 

U mnie za siedzenia pkt.6.2.6. b) nie inaczej jak -"N" spokojny sen :) ,a to najważniejsze :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W razie "W" -diagnosta mnie o niczym nie informował ,jakby wspomniał to bym zrobił

Właśnie się nad tym zastanawiam i myślę, że będę w rejestrze wpisywał nr poz. i UD nie tylko w tym wypadku i niech mnie "cmokną".

Oczywiście może być jeszcze interpretacja dlaczego UD a nie UI i dlatego będzie chyba więcej UI niż UD :D w końcu to diagnosta kwalifikuje usterki.

Po drugie, robią sobie z Nas jaja. Taka była nagonka na oryginalne punkty mocowania a teraz co, może być? Miesiąc temu gościa pogoniłem, a ósmego mam mu podbić zmiany? Jeden zrozumie, a drugi nie. Chyba umrę młodo :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie się nad tym zastanawiam i myślę, że będę w rejestrze wpisywał nr poz. i UD nie tylko w tym wypadku i niech mnie "cmokną".

 

Tak trzeba robić,informujesz klienta ustnie i robisz adnotację w rejestrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak trzeba robić,informujesz klienta ustnie i robisz adnotację w rejestrze.

Pamiętam, że taka propozycja była w pierwszym projekcie,,,

 

Teraz to by była nadgorliwość z naszej strony, skoro ustawodawca woli bałagan,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie się nad tym zastanawiam i myślę, że będę w rejestrze wpisywał nr poz. i UD nie tylko w tym wypadku i niech mnie "cmokną".

 

Tak trzeba robić,informujesz klienta ustnie i robisz adnotację w rejestrze.

Tylko,że w rejestrze można zrobic korektę i dopisać :cool: A wprogramie,który uzywam tylko godzina korekty sie odznacza!A waść jeszcze mi nie odpowiedział,skąd wiadomo na 100% o tym,że bez tablic można.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam przecieki ze szklenia

 

To trzeba jeszcze raz oszklić ;)

 

A u mnie jeden WK już zapowiedział że po 07.10 z zagranicy robimy na czasówkach :) lub na zagranicznych TR jak bedą te same w DR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ja jestem jakiś nie normalny? czy o co biega?

A któż to wie ;)

4.1. Światła drogowe i mijania

4.1.1. Stan i działanie Kontrola organoleptyczna i sprawdzenie działania.

a) Brak światła, źródła światła lub jego uszkodzenie. X X 0

g) Brak lub niedziałanie świateł drogowych (jeżeli są wymagane).0 X 0

h) Brak lub niedziałanie świateł mijania.0 X 0

 

5.2. Koła i opony

5.2.1. Piasta koła a) Brakujące lub obluzowane śruby lub nakrętki mocujące koła.0 X X

5.2.2. Koła e) Brak śrub mocujących lub niedokręcenie. 0 0 X

 

:shock: to kto zatrzyma DR :?::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

c) Nadmierne zużycie wału z sektorem--- Co to jest wał z sektorem :lol:

 

Wał z sektorem to jest ten wałek co wychodzi z przekładni kierowniczej i do którego przymocowane jest ramie kierownicy (wąs)- to tak kolokwialnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.