JANUSZ60 Napisano 10 Marzec 2013 Share Napisano 10 Marzec 2013 Cały problem diagnosty zaczął się od tego, że dopuścił naczepę, która ,,, ... nie należała do zestawu, który ją ciągnął. A, że piszą różne bzdury to normalne u nas ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 10 Marzec 2013 Share Napisano 10 Marzec 2013 Cały problem diagnosty zaczął się od tego, że dopuścił naczepę, która ,,, Jacdiag napisał/a: ... nie należała do zestawu, który ją ciągnął. a od kiedy diagnosta ma wpływ na to pod co właściciel podczepia przyczepę/naczepę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 10 Marzec 2013 Share Napisano 10 Marzec 2013 a od kiedy diagnosta ma wpływ na to pod co właściciel podczepia przyczepę/naczepę? Widocznie miał, skoro na badaniu był taki sam zestaw jak na drodze w dniu wypadku, (chodziło tam o część naczepy),,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 10 Marzec 2013 Share Napisano 10 Marzec 2013 Widocznie miał, skoro na badaniu był taki sam zestaw jak na drodze w dniu wypadku A od kiedy to badasz zestaw? Jak przyjedzie ciągnik z naczepą o wysokości 4,10 m to dasz N mimo, że pod innym ciągnikiem będzie poniżej 4 m ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 10 Marzec 2013 Share Napisano 10 Marzec 2013 A od kiedy to badasz zestaw? My Psuju tu i teraz to sobie możemy pogadać, a chłop jest już po wyroku ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DMG1 Napisano 12 Marzec 2013 Share Napisano 12 Marzec 2013 Nasze zawodowe organizacje powinny zadawać pytania autorom tekstów na jakiej podstawie wyciągali takie wnioski - a my byśmy postarali się tą "piłeczkę" odbić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 12 Marzec 2013 Share Napisano 12 Marzec 2013 Nasze zawodowe organizacje powinny zadawać pytania autorom tekstów na jakiej podstawie wyciągali takie wnioski - a my byśmy postarali się tą "piłeczkę" odbić.Z pismakami chcesz dyskusję prowadzić? Szkoda nerw. Niektórzy z nich swoje wypociny nazywają "rzetelną robotą dziennikarską". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 12 Marzec 2013 Share Napisano 12 Marzec 2013 Nasze zawodowe organizacje A gdzie takie są poza tymi kilkoma ludźmi co się kłócą po różnych forach i jadą jeden na drugiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 12 Marzec 2013 Share Napisano 12 Marzec 2013 Nasze zawodowe organizacje A gdzie takie są poza tymi kilkoma ludźmi co się kłócą po różnych forach i jadą jeden na drugiego Prawda to jest! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
esy Napisano 13 Marzec 2013 Share Napisano 13 Marzec 2013 Nasze zawodowe organizacje A gdzie takie są poza tymi kilkoma ludźmi co się kłócą po różnych forach i jadą jeden na drugiego Myślę,że w dużej mierze po to ,aby nie dopuścić do integracji naszego środowiska.Bo duży i silny może więcej,a tak jest rozbite.Komuś bardzo na tym zależy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtek1k Napisano 13 Marzec 2013 Share Napisano 13 Marzec 2013 zacząć należy od tego, że sami diagności się nie szanują, pracują za grosze - często na prowizji i walą stemple we wszystko co się nawinie pod rękę (miałem tego nie pisać - ale mnie poniosło) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 13 Marzec 2013 Share Napisano 13 Marzec 2013 pracują za grosze - często na prowizji i walą stemple we wszystko co się nawinie pod rękę Niestety ale często gęsto jest to prawdą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 13 Marzec 2013 Share Napisano 13 Marzec 2013 poza tymi kilkoma ludźmi co się kłócą po różnych forach i jadą jeden na drugiego A jadą równo,,, sami diagności się nie szanują, pracują za grosze - często na prowizji i walą stemple we wszystko co się nawinie pod rękę My to wszystko wiemy, tylko co dalej ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtek1k Napisano 13 Marzec 2013 Share Napisano 13 Marzec 2013 a żebym ja to wiedział - co dalej. trochę jest napisane w temacie o przyszłości badań technicznych - jak nasz "patologiczny" system uzdrowić - postawię temu co wymyśli coś naprawdę godnego uwagi skrzynkę wódeczki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ijm Napisano 13 Marzec 2013 Share Napisano 13 Marzec 2013 Dobrze wiecie że do czasu aż nie będzie bata nad głową to większość z nas będzie podbijać bo po co klient ma się przestraszyć i za rok nie wrócić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 13 Marzec 2013 Share Napisano 13 Marzec 2013 bo po co klient ma się przestraszyć i za rok nie wrócić. No ostatnio takiego pożegnałem co 15 lat do nas na SKP jeździł i powiedział że więcej nie przyjedzie, to nic że auto miało 22 lata i trochę go "korniki poskubały" od spodu a chęci inwestycji w naprawę nie wyczułem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eborg Napisano 13 Marzec 2013 Share Napisano 13 Marzec 2013 Qnick, to był "rudy" , a nie korniki! Doradzam telefon do klienta z przeprosinami!!! Tylko nie całuj go po rękach , bo mogą mu się................ pryszcze robić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 13 Marzec 2013 Share Napisano 13 Marzec 2013 Myślę,że w dużej mierze po to ,aby nie dopuścić do integracji naszego środowiska.Bo duży i silny może więcej,a tak jest rozbite.Komuś bardzo na tym zależy. Zgadzam się z tym stanowiskiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zgred1968 Napisano 13 Kwiecień 2013 Share Napisano 13 Kwiecień 2013 jak sie juz zalogowałem to napisze troche wypocin ,najlepszym wyjsciem by bylo zgromadzic wszystkich czynnych diagnostów w jednej organizacji ,z zarzadem własnymi adwokatami itd. ustalic jakas składke i zeby ktos nas bronił przed pracodawcami ktorzy naciskaja na podbijanie jak leci zeby tylko była kasa ,wydzialy komunikacji tez sie powinny wziac za rzetelne kontrole i sprawdzac ile stacja wystawia pozytywów i neg. sprawdzic sredni wiek auta i np, wybiórczo typowac pojazdy na ponowne badania w celu weryfikacji rzetelnosci BT ,lub posadzic urzedasa z wydzialu kom. na stacji 4 razy do roku po tygidniu na kwartał i niech filmuje jest ich na tyle, dopuki diagnosta bedzie pracował pod presja i naciskiem BT nie beda obiektywnie przeprowadzane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 14 Kwiecień 2013 Share Napisano 14 Kwiecień 2013 i zeby ktos nas bronił przed pracodawcami ktorzy naciskaja na podbijanie jak leci zeby tylko była kasa ,wydzialy komunikacji tez sie powinny wziac za rzetelne kontrole i sprawdzac ile stacja wystawia pozytywów i neg. Przyjacielu o czym Ty marzysz jest grupa robocza w MTBiGM czyli OSDS. im zadaj to pytanie P.Waldku czy można zlikwidować ROK produkcji przy badaniach,poj.sprowadzanych za granicy zadam takie o to pytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 14 Kwiecień 2013 Share Napisano 14 Kwiecień 2013 A lobby ubezpieczeniowe i celne A tak na poważnie jao diagnosta nie wiem po co na przeglądzie rok produkcji, nie wiem po co nacisk na oś w kN, a nie obciążenie osi w kg i komu to przeszkadza. Pytań jest więcej i to ważniejszych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 1 Maj 2013 Share Napisano 1 Maj 2013 http://www.tvn24.pl/odpiela-sie-naczepa-z-drewnem-zginal-maz-zona-w-ciazy-ranna,322496,s.html Zawinił zły stan techniczny tira?Ze wstępnych ustaleń śledczych wynika, że przyczyną wypadku mógł być niepoprawny stan techniczny tira. - Ze wstępnych ustaleń wynika, że na zdarzenie mógł wpłynąć stan techniczny, przyczepa została zerwana, mogły zawieźć mechaniczne zabezpieczenia - mówi Sala. I jak sadzicie ,kto będzie znów tym złym którego trzeba będzie obciążyć za niewinne ofiary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 1 Maj 2013 Share Napisano 1 Maj 2013 I jak sadzicie ,kto będzie znów tym złym którego trzeba będzie obciążyć za niewinne ofiary Przeciez to juz jest ustalone odgórnie....Diagnosta...!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 1 Maj 2013 Share Napisano 1 Maj 2013 I jak sadzicie ,kto będzie znów tym złym którego trzeba będzie obciążyć za niewinne ofiary. No jak to " mogły zawieźć mechaniczne zabezpieczenia" Kierujący tym pojazdem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 8 Maj 2013 Share Napisano 8 Maj 2013 Fatalny stan techniczny pojazdu członowego przewożącego konteneryDodano: 08/05/13 W dniu 7 maja w Gdańsku - Złotej Karczmie na drodze krajowej nr 6 podczas działań dynamicznych zespół kontrolny składający się z inspektora z Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Gdańsku i funkcjonariusza policji z KMP Gdynia zatrzymał do kontroli pojazd członowy przewożący dwa kontenery 20'. Podczas kontroli stanu technicznego stwierdzono drastyczne nieprawidłowości w stanie technicznym zarówno ciągnika siodłowego, jak i naczepy dotyczące w szczególności stanu hamulców. W celu pełnej kontroli stanu technicznego pojazd członowy został skierowany na najbliższą okręgową stację kontroli pojazdów. W wyniku kontroli stwierdzono następujące nieprawidłowości w stanie technicznym: ciągnik siodłowy: - intensywne wycieki oleju silnikowego, - popękane tarcze hamulcowe, - różnica siły hamowania na trzeciej osi 34%, - uszkodzona poduszka układu hamulcowego, - popękane klosze lamp kierunkowskazów i świateł halogenowych, - uszkodzone lusterka prawej strony; naczepa: - BRAK TARCZ HAMULCOWYCH I ZACISKÓW NA PIERWSZEJ I TRZECIEJ OSI Z LEWEJ STRONY, - popękane pozostałe tarcze hamulcowe, - różnica siły hamowania 72%, - nadmierne zużycie bieżnika opony na środkowej osi. Pojazd ze względu na bardzo zły stan techniczny został skierowany na parking administracyjny. Kierowcę ukarano mandatami karnymi na łączną kwotę 1.000 zł, w tym 400 zł za stan techniczny pojazdów. Powyższa kontrola wskazuje na fakt, że niektórzy przedsiębiorcy nie wyciągają wniosków z ostatniego tragicznego wypadku, który miał miejsce właśnie w przypadku pojazdu członowego jadącego w Gdyni w kierunku Estakady Kwiatkowskiego i w dalszym ciągu dopuszczają do sytuacji, w których po drogach jeżdżą pojazdy, które ze względu na fatalny stan techniczny nie powinny się poruszać po drogach publicznych. Znamienny jest również fakt, że kontrolowana naczepa w dniu 12.04.2013 r. przeszła z wynikiem pozytywnym badanie techniczne. http://www.gitd.gov.pl/content/fatalny-stan-techniczny-pojazdu-czlonowego-przewozacego-kontenery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.