Skobel Napisano 14 Lipiec 2015 Share Napisano 14 Lipiec 2015 Podrzucam homologację i zaświadczenie, tak jak obiecałem http://gyazo.com/d25b037ea2bd1e6e839a1ec2871dbe21 http://gyazo.com/85140eb3517f3f58ea70b4b6862c8041 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 14 Lipiec 2015 Share Napisano 14 Lipiec 2015 klient ma prawo sobie wybrać z którego chce korzystać. Nie ma prawa "wyboru". Pojazd finalnie wyszedł jako ciężarowy, a teraz dokonano w nim zmian konstrukcyjnych, więc nie jest to pojazd "z pierwszego etapu", bo nie zaświadczasz, że jest zgodny z pierwotną homologacją. Jest to pojazd ciężarowy po zmianach, który niekoniecznie musi odpowiadać temu z pierwszego etapu. Dlatego nadal nie widzę podstaw do zmiany DMC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 14 Lipiec 2015 Share Napisano 14 Lipiec 2015 Łe no, ja nie widzę podstaw zmiany DMC do drugiego etapu i jakoś żyję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 14 Lipiec 2015 Share Napisano 14 Lipiec 2015 Pojazd finalnie wyszedł jako ciężarowy, Finalnie z fabryki wyszedł jako kompletny osobowy. Dlatego nadal nie widzę podstaw do zmiany DMC. A ja widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 14 Lipiec 2015 Share Napisano 14 Lipiec 2015 homologację i zaświadczenie, Dokładnie na takich samych bazuję. Nawet sama Honda Polska potwierdza, że należy użyć danych z I etapu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 14 Lipiec 2015 Share Napisano 14 Lipiec 2015 A ja widzę. A co się zmieniło w konstrukcji pojazdu, że po wyjęciu kratki mogę do samochodu zapakować mniej bagażu niż w wersji ciężarowej? Zaszły jakieś zmiany w podwoziu albo innych pokrewnych elementach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skobel Napisano 15 Lipiec 2015 Share Napisano 15 Lipiec 2015 Tu nasuwa się pytanie Jak została dokonana zmiana z osobowego na ciężarowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 15 Lipiec 2015 Share Napisano 15 Lipiec 2015 Jak została dokonana zmiana z osobowego na ciężarowy?Na podstawie właściwej homologacji. Nie rozumiem co się tak dziwisz. Podniesiono DMC, z jednoczesnym wyłączeniem możliwości ciągnięcia przyczep. Do jednego miałbym zastrzeżenia. Jak wypada wyższe DMC przy sumie nacisków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skobel Napisano 15 Lipiec 2015 Share Napisano 15 Lipiec 2015 Ten samochód miał zamontowany hak będąc ciężarowym.Nie miał wyłączenia możliwości ciągnięcia przyczepy, tylko obniżyli trochę wartość ciągnięcia przyczepy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojteczek Napisano 15 Lipiec 2015 Share Napisano 15 Lipiec 2015 A ja jestem ciekawy jak klientowi się odwidzi i będzie chciał wrócić do poprzedniego stanu to czy mu podniesiecie to DMC. Jeżeli tak to na jakiej podstawie i jak ma się to do działu 2 paragraf 3 rozporządzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 15 Lipiec 2015 Share Napisano 15 Lipiec 2015 A ja jestem ciekawy jak klientowi się odwidzi i będzie chciał wrócić do poprzedniego stanu to czy mu podniesiecie to DMC Jesli wróci do ciężarowego to jak najbardziej. Nie miał wyłączenia możliwości ciągnięcia przyczepy, tylko obniżyli trochę wartość ciągnięcia przyczepy. Kto to zrobił? W/g mojej wiedzy pięcioosobowe ciężarówki Honda Crv nie mogą mieć haka. Do jednego miałbym zastrzeżenia. Jak wypada wyższe DMC przy sumie nacisków. Dlatego bez haka. Podłączenie przyczepy przekroczyło by wartości maksymalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojteczek Napisano 15 Lipiec 2015 Share Napisano 15 Lipiec 2015 Z twoich wypowiedzi zrozumiałem że 1 homologacja na osobowy jest wiążąca a tam DMC było 2140 to jak chcesz podnieść DMC, to która jest ważniejsza 1 na osobowy czy 2 na ciężarowy? Jeżeli obie sa tak samo ważne to po co całe to zamieszanie i robienie sztucznego problemu. Ja problemu nie widzę jeżeli były 2 tabliczki i DMC było zgodne z tą 2 tabliczką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skobel Napisano 15 Lipiec 2015 Share Napisano 15 Lipiec 2015 Kto to zrobił? W/g mojej wiedzy pięcioosobowe ciężarówki Honda Crv nie mogą mieć haka. Ta Honda CRV była czteroosobowa jako ciężarowa. Dla mnie obie homologacje są ważne.Jeśli pojazd jest osobowy, to ma mieć dane z homologacji osobowej, a jeśli ciężarowy to dane z homologacji ciężarowej.Posiada nadal dwie tabliczki znamionowe. Tak, też zrobiłem i dzisiaj był klient z poprawionymi danymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 15 Lipiec 2015 Share Napisano 15 Lipiec 2015 Jeżeli obie sa tak samo ważne to po co całe to zamieszanie i robienie sztucznego problemu. No właśnie nie wiem, ale niektórzy się upierają, że się nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 15 Lipiec 2015 Share Napisano 15 Lipiec 2015 Problem jest tego typu, że nie wiemy czy II etap homologacji był etapem czysto formalnym polegającym na usunięciu pasa bezpieczeństwa i zamontowaniu kratki czy w podwoziu pojazdu zaszły jakieś zmiany. Jak były w podwoziu zmiany to sam demontaż kratki nie jest przesłanką do powrotu do parametrów pojazdu z I etapu homologacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 15 Lipiec 2015 Share Napisano 15 Lipiec 2015 Nadal nie otrzymałem odpowiedzi na pytanie - dlaczego do osobówki mogę załadować mniej niż do ciężarowego? Czyli na jakiej podstawie zmniejszasz mi DMC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 15 Lipiec 2015 Share Napisano 15 Lipiec 2015 laczego do osobówki mogę załadować mniej niż do ciężarowego? a zadałeś pytanie czy S.1 uległo zmianie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 15 Lipiec 2015 Share Napisano 15 Lipiec 2015 a zadałeś pytanie czy S.1 uległo zmianie? A jakie to ma znaczenie dla ładowności pojazdu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 16 Lipiec 2015 Share Napisano 16 Lipiec 2015 Problem jest tego typu, że nie wiemy czy II etap homologacji był etapem czysto formalnym W tym konkretnym przypadku wiemy. A może tak - ja wiem dlaczego do osobówki mogę załadować mniej niż do ciężarowego? Czyli na jakiej podstawie zmniejszasz mi DMC? Na podstawie I etapu homologacji i pisma od Hondy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 16 Lipiec 2015 Share Napisano 16 Lipiec 2015 Na podstawie I etapu homologacji i pisma od Hondy. Honda nie widząc przeróbek nie powinna się wypowiadać. Pierwszy etap też mnie nie interesuje, bo ja mam samochód po zmianach, a nie żaden powrót do etapu. [ Dodano: 16-07-2015, 11:52 ] Ponadto - czy za każdym razem pytasz producenta o to, czy były etapy homologacji, oraz w którym etapie pojazd posiadał jakie dane? [ Dodano: 16-07-2015, 11:53 ] Ponadto, jeśli zmienimy rodzaj na specjalny, to które dane zostawisz? I dlaczego? Który etap będzie wtedy ważniejszy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 16 Lipiec 2015 Share Napisano 16 Lipiec 2015 Honda nie widząc przeróbek nie powinna się wypowiadać. A kto powinien się wypowiedzieć na temat zmian jakie wprowadził II etap jak nie Honda? Może Mis Coralgol? Ponadto - czy za każdym razem Omawiamy ten konkretny przypadek a nie każdy. Ponadto, jeśli zmienimy rodzaj na specjalny, Mowa o ciężarowym i osobowym. - nie dorabiaj teorii spiskowej. Sory Michał za moje mocne słowa, ale jak ktoś chce naginać prawo i kombinować, to jesteś pierwszy w radach. A jak trzeba coś zrobić zgodnie z prawem i zaleceniami przedstawiciela producenta to masz wonty. Po prostu pitolisz jak potłuczony... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojteczek Napisano 16 Lipiec 2015 Share Napisano 16 Lipiec 2015 Panowie nie ma sensu się spierać. Moim zdaniem w tym konkretnym przypadku zmiana DMC jest bezzasadna, nie wiem czy kolega Skobel podpuścił nas czy klienta chciał przeczołgać. DMC mogło zostać jakie było. Zmiany konstrukcyjne są robione w jakimś celu i cel został osiągnięty jest s. osobowy, s1=5. Dla mnie ta homo jest ważniejsza z którą pojazd został sprzedany a dostał na ciężarowy i fakturę na ciężarowy i to trafiło do WK. Producent czy przedstawiciel niech sobie miesza w DMC a diagnosta powinien trzymać się jak najdalej takich spraw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 16 Lipiec 2015 Share Napisano 16 Lipiec 2015 A kto powinien się wypowiedzieć na temat zmian jakie wprowadził II etap jak nie Honda? Dążę do tego, że diagnostę za przeproszeniem g.. obchodzą zmiany II czy innego etapu. Do niego podjeżdża pojazd po zmianach konstrukcyjnych powodujących zmianę rodzaju, liczby miejsc czy masy własnej, ale nie DMC. Mowa o ciężarowym i osobowym. - nie dorabiaj teorii spiskowej. Czyli moje Seicento po zmianach powinno otrzymać mniejsze DMC od wersji osobowej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 16 Lipiec 2015 Share Napisano 16 Lipiec 2015 Dążę do tego, że diagnostę za przeproszeniem g.. obchodzą zmiany II czy innego etapu Jeżeli ma na to dokumenty to nie do końca... Czyli moje Seicento po zmianach powinno otrzymać mniejsze DMC od wersji osobowej? Jeżeli były by na to takie papiery jak na tą hondę, to czemu nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 16 Lipiec 2015 Share Napisano 16 Lipiec 2015 Jeżeli były by na to takie papiery jak na tą hondę, to czemu nie? Tylko po co? Żebym mógł ładować mniej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.