Skocz do zawartości

Badania anglików "po nowemu"


Psuj

Rekomendowane odpowiedzi

Jest w zaświadczeniu, inaczej trzeba by nowy wzór DIP-u stworzyć.

No tak nie pomyślałem-za bardzo skomplikowane to już by było ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz wpisać w Dodatkowe informacje

 

OBJAŚNIENIA DO WZORU

...

8. Należy wpisywać..........informację o przystosowaniu pojazdu konstrukcyjnie do ruchu lewostronnego

(z kierownicą umieszczoną po prawej stronie pojazdu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe dlaczego w DIP-ie nie wprowadzono informacji o "kierownicy po prawej stronie"

 

Możesz wpisać w Dodatkowe informacje, tak jak hak.

 

A będzie to zgodne z objaśnieniem do DIP?

 

"*** Należy wymienić dodatkowe wyposażenie pojazdu takie, jak np. hak, urządzenia podlegające dozorowi technicznemu, wyposażenie w instalację do zasilania gazem.

 

Kierownica po prawej stronie nie jest dodatkowym wyposażeniem.Chyba ,że będą dwie :x

 

To tylko tak-żeby wszystko miało "ręce i nogi" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A będzie to zgodne z objaśnieniem do DIP?

Z objaśnieniem niekoniecznie, z prawdą tak ,,,

To tylko tak-żeby wszystko miało "ręce i nogi"

Takiego luksusu, my nigdy nie zaznamy ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytając temat „Pojazd nowy z zza granicy” http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=16251

oraz bieżący temat „Badania anglików po nowemu” http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=16879&postdays=0&postorder=asc&start=0

to co padło w poście http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=238828#238828

znajduje swoje uzasadnienie czy to w szkoleniach, czy to materiałach dydaktyczno-interpretacyjnch służb sprawujących pieczę merytoryczną nad SKP.

Nie zapominając o samym Rozporządzeniu po nowemu, gdzie w literce h dołożyli usterkę dla wszystkich angoli nie robiąc wyjątku klasyczną gwiazdką (*) - nie dotyczy nowych angoli.

 

A może trzeba poczekać na przepisów dotarcie się, a może za gorąco jest...

To jakby tyle po dzisiejszym szkoleniu, albo... Wątpię, abym przesłyszał się.

 

Coś naknocili bo z tego wychodzi, że tablice dwa razy się leci.

0. IDENTYFIKACJA POJAZDU

Przy 0.1. Tablice rejestracyjne → Oględziny i pomiary.

Przy 0.2. Numer identyfikacyjny pojazdu (VIN) →

1. Oględziny i pomiary.

2. Porównanie zapisów zgodnie z § 2 ust. 1 niniejszego rozporządzenia ze stanem faktycznym lub ustalenie faktycznych danych pojazdu na podstawie oględzin i badań.

3. Porównanie danych technicznych pojazdu z wymaganiami technicznymi określonymi w rozporządzeniu o warunkach technicznych.

4. Ustalenie nieznanych lub nowych danych pojazdu (w przypadku, o którym mowa w art. 81 ust. 13 ustawy – opinia rzeczoznawcy).

Uwaga:

W przypadku braku danych postępuje się w szczegółowy sposób określony w dziale II załącznika nr 2 do rozporządzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M1 to M1 – odnosi się do kategorii i tylko kategorii, a nie kategorii + podkategorii.

M1 to M1, a nie M1G, ani M1S

No, ale zawsze jakieś „ale„ można mieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy uznawać każdy osobowy jako M1 czy wymagać zapisu w dokumentach ?

Według mnie nie każdy osobowy może być M1 (np. po zmianach konstrukcyjnych z ciężarowego na osobowy). Czytałem w projektach ,że zapis tak został stworzony bo wyrok dotyczył właśnie tylko pojazdów kategorii M1 o rodzaju samochód osobowy.

I

 

Czyli z zapisu "„2a. Dopuszcza się umieszczenie kierownicy po prawej stronie pojazdu w pojeździe kategorii M1 o rodzaju

samochód osobowy, nowym objętym świadectwem hom

gdzie jest ten zapis bo nie moge go odszukać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W czym problem ? 3 kantówki 5cm szerokie, ( 1 - 2,5 m długa i 2 po 1m) + statyw do AS200 + łata geodezyjna i rozkładane stanowisko gotowe. Wykorzystuję 10m gotowej linii stanowiska akustycznego.

 

Spodziewam się że nie częściej niż 1 raz w roku będzie wykorzystane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie dzis juz pierwsze auto z samego rana przyjechalo i wlaśnie byl to "angol", kierowca z zapytaniem oczywiscie ( to co rejestrujemy :) . A ja na to ze chyba nie bo ma pan naklejki na przednich lampach a nie lampy przystosowane do ruchu w polsce. No i juz klient mi posmutniał :)

 

Ale obiecał ze sie postara przygotować tak auto zeby wszystko bylo dobrze, hahahaha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te "sprawdziany" do kontroli pola widzenia to koledzy diagności już w większości posiadacie??
- te sprawdziany to mam takie w wersji "leń na maxa", proszę zwrócić uwagę na kobyłki warsztatowe z wykorzystaniem elemantów z klasycznej palety o wymaganym h = 50 mm, jak i charakterystyczny suwak z pianki do rur ogacania osadzony na stylisku od miotły niczym na palu Azja, a reszta to łaty, albo pędzel i farba. :hah:

5ae1a6ed07220_Sprztdolusterek.jpg.4ae6ab8a656d4bfa50ce3999b87de9dd.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.