Skocz do zawartości

Ostrzeżenie dla wszystkich diagnostów - jestem ukarany


ArekNJ

Rekomendowane odpowiedzi

CBŚ filmował wszystkie samochody wjeżdżające na OSKP i stąd mamy zarzuty potwierdzenia nieprawdy. Następnie CBŚ zabrało nam twarde dyski z rejestrem badań i po kilku miesiącach postawiono nam zarzuty. Wszystko nagrane na twardym dysku z godziną wjazdu i wyjazdu ze stacji. Następnie prześwietlili wystawienie paragonów. No i zapuszkowali nas na 48 H do aresztu. Tłumaczenie , że pojazd był wcześniej a następnie nie wjeżdzał na stację po usunięciu drobnej usterki np. wymianie pękniętej szyby czy wymianie łysej opony (bez wcześniejszego wpisu do rejestru) nie skutkuje. Ostrzegam bo też myślałem, że za takie głupoty będą ścigać nawet nie myślałem że to przestępstwo bo nigdy nie zrobiłem pojazdu na pałę. U nas w taki sposób załatwili kilku diagnostów .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 244
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • Psuj

    17

  • S.K.P-POZNAŃ

    17

  • markes30

    15

  • andy68

    10

No to sie chłopie urządziłeś.

 

Tłumaczenie , że pojazd był wcześniej a następnie nie wjeżdzał na stację po usunięciu drobnej usterki np. wymianie pękniętej szyby czy wymianie łysej opony (bez wcześniejszego wpisu do rejestru) nie skutkuje

 

Na początku też tak robiliśmy, potem wystawialiśmy negatywy, a teraz mam zakaz dawania negatywów. Wypisuje usterki na kartce, klienta nie wpisuję, ale jak przyjedzie (jeśli) to robię BT od nowa i jesli coś jeszcze wyskoczy to znowu wyjedzie z kwitkiem. Niestety masz miękkie serce musisz mieć twardą d...

 

 

 

[ Dodano: 13-06-2006, 14:56 ]

Dałem Cię na jakis czas jako ważne ogłoszenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi sie ze nie robisz dobrze

 

Wiesz, już mi chyba rybka. Oczywiście nie znaczy to, że zmienię sie w fabrykę pieczątek, po prostu mniej zarobię (jestem na prowizji). Ja swojej pracy nie mam nic do zarzucenia. Ale jak klienci sie skarżą (a będą się skarżyć zawsze) to ja jestem najgorszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pojazd na ponowne sprawdzenie wcale nie musi wjechać na SKP

 

Zgadza sie, szybę możesz sprawdzić pod stacją, ale pod warunkiem, że wcześniej dałeś N i wpisałeś to do rejestru. A oni nie dawali N tylko kartki z usterkami. Czyli tak jakby auto nigdy nie podchodziło do przeglądu. I z punktu prawnego popełniali przestępstwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co jak widzę klienta z peknietą szybą i już na wztępie nawet nie chcę mu robić bad tech. (przed wjechaniem na SKP) to jestem podejrzany.BZDURA :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaka, Nie rozumiesz.

 

Przyjeżdża klient na BT. Robisz BT. Okazuje sie, że ma łyse tylne opony. Nie wpisujesz w rejestr N tylko dajesz mu kartkę z zapisaną usterką. Za dwa dni przyjeżdża z wymienionymi oponami. Sprawdzasz przed stacją, podbijasz DR i wpisujesz przeglą do rejestru. I co??? i w/g prawa popełniasz przestępstwo, bo musisz zrobić "pełny" przegląd. Usterki sprawdzasz tylko przy N wpisanym w rejestr. O to chodzi.

 

A co do szyby, to jak widze pękniętą to nie wpuszczam auta tylko karzę najpierw wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak tylko współczuć koledze, ale zaczyna także wionąć dramatem na cywilnych SKP. Wiem, że na dobrą sprawę każdy diagnosta jest między młotem a kowadłem. Z jednej strony nie narazić się szefowej, a z drugiej aby to badanie miało ręce i nogi czyli było wykonane zgodnie ze wszelkimi wymogami. Moim skromnym zdaniem wina leży po stronie pracodawcy, ponieważ wymusza na swoich pracownikach niezgodne z przepisami postępowanie za co grozi czapa. Badanie tachniczne pojazdu powinno odbywać się na stanowisku kontrolnym, nawet jak jest to jakaś pierdoła typu szyba. Wiem, że jest to w pewnym sensie bzdura bo do tej czynności nie jest potrzebne stanowisko kontrolne. Wystarczy tylko wyjść i sprawdzić czy usterka została wykonana. Można też do sprawy podchodzić zgodnie z prawem wpisując pojazd w rejestr z N i zaświadczeniem z opisem usterek. Tylko czy wszystkie usterki można wpisywać na zaświadczeniu ? No własnie nie można wpisywać tych co zagrażają bezpieczeństwu w ruchu pojazdów. W sumie wiele pojazdów musiałoby opuszczać SKP na lawetach, a co za tym idzie pełna porażka finansowa dla firmy bo więcej do nas ci ludzie nie przyjadą i jeszcze pójdzie plota na całą galaktykę. W sumie temat nie do ugryzienia jeżeli prawo nie stanie się bardziej życiowe, ale to racze nie nastąpi. Po prostu ryzyk fizyk, a może głowy nie urwią :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejny raz okazuje się ,żę uczymy się całe życie -ale czemu na własnych błędach ,czy

błedach długo by dyskutować . Dopóki prawo nie będzie ścisłe zawsze bedzie można ludzi niszczyć . Ale jak długo tak będzie -dopóty góra będzie myślała tylko o sobie a dołami

trzeba robić frekwencję . Moi koledzy z Mon wiedzą ile to razy trzeba udawać durnia aby

wyjść obronną ręką z opresji

Słowa otuchy dla kolegi Arka - wiec ,że napewno wszyscy mamy prze...rane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego też jestem za wprowadzeniem kamer na SKO i wtedy będzie wszystko jasne i skończą się raz na zawsze wirtualne badania. Podniesie to napewno jakość badań.

Temat kamer był kiedyś poruszany na jakimś szkoleniu na którym brałem udział, ale jak zawsze w Polsce nikt nie jest zainteresowany tego rodzaju usprawnieniami (pewnie dlatego, że kamery są tanie). Nam diagnostom dałoby to większy komfort i jednoczesnie zmusiło do wykonywania badań zawsze z wjechaniem na stanowisko kontrolne bez względu czy wymaga tego badanie czy nie. Ustawodawca woli od naprawdę ważnych spraw zajmować się tym co przynosi im pieniądze, a nie wpływa na podniesienie jakości i wiarygodności badań.

Jednocześnie do kilku wypowiedzi powyższych ma tu zastosowanie powiedzenie "dajcie człowieka, a paragraf się znajdzie".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z zainstalowaniem kamer na SKO to jest ciekawy temat pod warunkiem obligatoryjnego obowiązku wyposażenia wszystkich stacji.W przeciwnym razie znajdą się chętni na robienie kasy za badania widma albo odwalaniu lipy w cenach promocyjnych.:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też jestem za obligatoryjnym monitoringiem.

 

Jak najbardziej za, w ośrodkach egzaminowania kierowców też były problemy, ale udało się i jest monitoring.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arek, napisz prosze czy kwestionowali również czas badania? Wszyscy wiemy, że norma jest 40 min, a przecież badanie wykonujemy ok 20.

 

Tylko na kontroli pracy diagnosty wychodzi prawidłowy czas, ale wtedy leci sie w/g wykazu czynności kontrolnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może by wystąpić do ministerstwa z wnioskiem wprowadzenia odowiązkowego monitoringu??? To jest koszt rzędu 1500 - 2000 zł. To są grosze dla stacji. Tylko wprowadzenie zmian potrwa znowu x-czasu.

 

[ Dodano: 14-06-2006, 09:10 ]

Kontrole nie były by wtedu ukryte, tylko panowie by przyszli, sprawdzili filmy z rejestrem i już. Oni nie musieli by robić podchodów, my mielibyśmy mniej stresu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli Związek Diagnostów zakładamy i pisemko do MT. KOntrolujący mają zapis, my nie mamy stresu i nikt nie prowadzi na nikogo polowania :!: To jest chyba jedyna słuszna droga aby coś w tym kraju stało się normalne :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy monitoring taki ogolny dla calej firmy. Wjazd do stacji lapie jedna z kamer, przyznaje ze jest to bardzo dyscyplinujace, a przy okazji moze dac alibi. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę tego czytać !!! Wiadro zimnej wody na głowę i tak 3 razy.

 

Zamiast budować drogi bezpieczne przejścia wymyślano zawód "przeprowadzacza" dzieci.

Zamiast wprowadzić porządek na SKP - to od du... strony wprowadza się coraz nowsze urządzenia (jakby to miało jakikolwiek) związek z wynikiem badania. A tu jeszcze pomysł MONITORING - i to piszą diagności.

A może na każdej stacji "OBSERWATOR" taki jak "przeprowadzacz" - LUDZIE opamiętajcie się !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grubsza sprawa, jeżeli tym się zajął CBŚ, bo z reguły to fucha PG

Napewno było doniesienie ( uprzejme) może konkurencji?

 

Kamera przemysłowa to koszt od 10 tys. w górę, zabawki się nie liczą, może do podglądu własnego.

Wiadro zimnej wody na głowę i tak 3 razy.
Popieram. Im więcej się pilnuje, tym więcej przekrętów.

Każdy diagnosta jest dorosły i odpowiada za to co robi. Jak brak zaufania do pracownika, to trzeba go zmienić.

Na koniec -na stacji jeden diagnosta na zmianie to trochę nie rozsądne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.