Skocz do zawartości

Rejestracja auta sprowadzonego z Anglii


policjant__

Rekomendowane odpowiedzi

czytaliście dyrektywe 649 ?

 

To jest ta w której pisze, że państwo członkowskie nie może odmówić homologacji krajowej bez względu na rodzaj układu kierowniczego?

 

Zgadzam się, dlatego rejestrujemy auta z układem kierowniczym mechanicznym niewspomaganym, mechanicznym wspomaganym (elektrycznie, hydraulicznie, elektryczno-hydraulicznie) i, uwaga, z układem kierowniczym elektrycznym lub hydraulicznym, gdzie koło kierownicy nie ma stałego połączenia z układem kierowniczym (nie ma kolumny kierownicy) - a kiedyś nie można było...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 509
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • rurek777

    42

  • blakop

    39

  • Psuj

    36

  • szczyl

    28

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ciekawe czy ten człowiek wie chociaż pobieżnie jak głęboka, dość często, jest ingerencja w ścianę grodziową przy takiej przebudowie.

Bardzo podoba mi się porównanie przebudowy anglika ze zmianą liczby miejsc, no tak facet dokupił do Sharana dwa fotele i chce mieć 7 miejsc albo ze zmianą barwy nadwozia - no to jest naprawdę poważna ingerencja w konstrukcję samochodu :evil:.

"Nienowy" czy to coś w rodzaju "za niemanie świateł" :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie jakieś info na temat pana G. Dorobka ??? czytaliście dyrektywe 649 ? tam jest jasnno napisane ze nie ważne gdzie masz kierownice czy po lewej czy po prawej i tak i tak mu is byc zarejestrowane

 

Znów zaczynasz z tym Dorobkiem.

Zrozum w końcu, że wiele osób w tym kraju jest zagorzałymi przeciwnikami rejestracji anglików i Twoje marudzenie na wielu forach jest już męczące :|

Gdyby Polska posiadała stan dróg i autostrad takich jak na zachodzie Europy, gdyby również szła za tym kultura jazdy jak na zachodzie to OK wsiadaj w tego anglika i jeźdź nim gdzie chcesz.

Ale w kraju, gdzie autostrada to rzecz tak niespotykana jak żubr, gdzie na drogach bite są rekordy śmiertelności bo stan tych dróg jest makabryczny, gdzie 95% z nich to drogi o jednym pasie ruchu w jedną stronę, nie wyobrażam sobie jeszcze dodatkowo tabunu nówek funkiel od dziadka z Anglii lub też angielskiej kobiety, z kierownicą po prawej stronie.

Miałem wątpliwą przyjemność widzieć kilka razy wyprzedzanie przez takie auto!

Raz kobietę w Vauxhallu zanim wyprowadziła pół auta żeby zobaczyć czy może wyprzedzać, 'zdjąłby' TIR, cudem się schowała, drugi zawodnik w beemce skończyłby wbity w Partnera.

O ile taki jegomość ze swej winy znajdzie się w miejscu wiecznego spoczynku, to jego sprawa ale jeśli przy tym zginie niewinna osoba jadąca za nim lub też z auta z przeciwka to już nie jest tylko jego sprawa :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wyobrażam sobie jeszcze dodatkowo tabunu nówek funkiel od dziadka z Anglii lub też angielskiej kobiety, z kierownicą po lewej stronie.

 

Nie miałeś na myśli "po prawej stronie?"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pracowałem w uk i jeździłem moim Angliczkiem do PL bez problemów. skoro jest zagrożenie dla życia to ani zabytki ani też wyżej postawieni urzędnicy nie powinni posiadać takich aut. i prawo powinno być identyczne dla wszystkich , a przy wjeździe do Polski Powinny6 być szlabany zakazujące wjazdu aut z kier. po prawej. Chodzi bardziej o równe traktowanie ludzi, a nie według kaprysu urzędnika. Co do mojej jazdy po Polskich drogach nie widzę problemów, nie miałem jeszcze żadnej ekstremalnej sytuacji. i nie jest to żadnym dramatem. Pamiętaj o tym że soą ludzie stanowiący zagrożenie nawet w aucie LHD np ci którzy wyprzedzają na 3 itp. Co do mojej jazdy nie mam sobie nic do zarzucenia. Jestem spokojnym kierowcą , a wyprzedzanie nie jest manewrem podstawowym, tylko ostatecznym. Nie zgodzę się z tobą że wyprzedzanie anglikiem jest skomplikowane i bardzo niebezpieczne , przyjechałem praktycznie od szkocji do Polski w 25h, jeżdżę po całej Polsce , najczęściej od Poznania do wrocławia i dalej... z doświadczenia wiem że najczęściej na NIE sąludzie którzy nie mieli przyjemności poruszania się takim autem. Wg mnie błędem jest robienie tzn przeróbek , ponieważ integrujemy wówczas w układ kierowniczy jak i hamulcowy tzn. w układy niezbędne do bezpiecznego poruszania się po drogach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jeździłem moim Angliczkiem do PL bez problemów.

No i dalej bujaj się swoim "Angliczkiem", powodzenia. Szczerze.

Ale...

nie wyobrażam sobie jeszcze dodatkowo tabunu nówek funkiel od dziadka z Anglii lub też angielskiej kobiety, z kierownicą po prawej stronie.

Ma całkowitą rację.

Zapraszam na wschód od Wisły.

od Poznania do wrocławia i dalej...

to nie cała Polska.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie te wielkie tiry przerażają na drogach.

Widziałem kilka naprawdę groźnych wypadków z ich udziałem.

Z uwagi na ich wymiary wyprzedzenie ich to często naprawdę coś niebezpiecznego...

Uważam, że TIRy powinny być przewożone wyłącznie na platformach kolejowych. A pod drogach to niech sobie jeżdżą na wschód od Wisły...

Kto jest przeciwny TIRom niech się wpisuje!!

ZAKAZ REJESTRACJI TIRÓW!!! 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo Ci mali kierowcy... W ogóle ich nie widać spoza kierownicy - jak oni wyprzedzają

A co nie mozna sobie "jaśka"podłozyć pod pupę i po problemie!!!! :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm NAj częściej jeżdżę Poznań - Wrocław nie chodziło że tylko tam , ktoś ma problemu ze zrozumieniem tekstu czytanego :) Pamiętajcie o tym ze bezpieczna jazda zależy od kierowcy a nie od usytuowanie kierownicy, a i tak statystycznie najwięcej wypadków powodują motocykliści. co do tirów to macie całkowitą racje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętajcie o tym ze bezpieczna jazda zależy od kierowcy a nie od usytuowanie kierownicy, a i tak statystycznie najwięcej wypadków powodują motocykliści.

Statystycznie policz sobie ilość motocykli które jeżdżą po naszych drogach a ilość anglików to zrozuniesz problem ,kiedy ta ilość się wyrówna to statystycznie zwiększy się ilość wypadków spowodowanych przez angliki z kierownicą po prawej i jak się łatwo domyśleć większość z nich to będą czołuwki z ofiarami śmiertelnymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łatwo domyśleć większość z nich to będą czołuwki z ofiarami śmiertelnymi

 

Rozumiem, że masz już jakieś wstępne badania czy analizy na ten temat, ferujac takie prognozy? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blakop, myślę, że masz rację, kierownica montowana w pojazdach z prawej strony jest dużo bardziej ergonomiczna i znacznie poprawiająca bezpieczeństwo na polskich drogach.

Drogach o prawostronnym ruchu drogowym.

Jakiś idiota kiedyś wymyślił ją z lewej strony przy ruchu prawostronnym i vice versa.

Przecież to oczywiste, że dużo bezpieczniej wychylić połowę auta żeby zobaczyć, czy nie nadjeżdża nic z naprzeciwka bo wtedy przy okazji oświetlasz sobie przeciwległy pas ruchu :evil:

To pewnie spisek komunistów, wiadomo oni wszystko na lewo!!

Z innej beczki, przecież w wielu krajach pojazdy nie przechodzą badań technicznych, a u nas muszą.

Dyskryminacja!!

Skończmy z badaniami technicznymi i niech nasze drogi przemierzają pojazdy o wszelakim stanie technicznym i wszelakiej konstrukcji!

Rejestracja?

Po co je rejestrować, w państwach afrykańskich tego nie robią i jeżdżą :lol:

Wolność w końcu mamy i demokrację!

By żyło się lepiej ... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skończmy z badaniami technicznymi i niech nasze drogi przemierzają pojazdy o wszelakim stanie technicznym i wszelakiej konstrukcji!

 

Im dłużej jestem na tym forum, tym bardziej nie uważam tego za żart :) Tu jako przykład dałbym Państwo Aemrykańskie - nie Afrykańskie.

 

Wychylanie się to jedyny sposób na wyprzedzanie? A może by tak po prostu zachować na tyle dużą odległość, żeby bez wychylania? No tak - ale jak zostawię za duży odstęp to mi zaraz pięciu elliotów wjedzie...

Ale fakt - drogi mamy niebezpieczne... Bo auta na nich jeżdżą... Może by tak zakazać? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wychylanie się to jedyny sposób na wyprzedzanie? A może by tak po prostu zachować na tyle dużą odległość, żeby bez wychylania?

 

Faktycznie, zapomniałem że wyprzedzanie rozpoczynamy 100 metrów przed pojazdem wyprzedzanym i wtedy taki manewr zajmuje nam kilka minut :P

Polecam zastosowanie tej rady na naszych drogach krajowych.

Pominę fakt, że przy obecnej ilości pojazdów jest to zwyczajnie nierealne.

Biorąc jednak pod uwagę to, że jedziemy średniej klasy kompaktem o średniej mocy 100 koni z pewnością wyprzedzimy wieeeele pojazdów :D

Nie wspominam już o pojazdach segmentu B z mocą rzędu 60KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skończmy z badaniami technicznymi i niech nasze drogi przemierzają pojazdy o wszelakim stanie technicznym i wszelakiej konstrukcji!

Rejestracja?

Po co je rejestrować, w państwach afrykańskich tego nie robią i jeżdżą

Wolność w końcu mamy i demokrację!

By żyło się lepiej ...

 

 

wobec tego zmień fach , bo gdyby tak miało być jak piszesz, to nie było by pracy dla ciebie i bezrobocie... czy tego byś chciał???? :-x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, zapomniałem że wyprzedzanie rozpoczynamy 100 metrów przed pojazdem wyprzedzanym i wtedy taki manewr zajmuje nam kilka minut

Proponuję wyprzedzać na zakręcie. Będzie szybciej. A i drogę lepiej widać :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że masz już jakieś wstępne badania czy analizy na ten temat, ferujac takie prognozy?

Dopuść te pojazdy do ruchu w Polsce to po jakimś czasie znajdą się i badania i analizy.

A tak na marginesie: Już teraz u nas nie brakuje wariatów drogowych jeżdżących samochodami z kierownicą po lewej,pomyśl sobie co się będzie działo jak oni przesiądą się do Angielskich aut :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już teraz u nas nie brakuje wariatów drogowych jeżdżących samochodami z kierownicą po lewej,pomyśl sobie co się będzie działo jak oni przesiądą się do Angielskich aut

 

Niewiele to zmieni :(

Co będzie gdy....kto to wiiiiiiiii

Większym zagrożeniem na drogach są QUADY !!!!(moje zdanie)

W Niemczech rejestruja "angliki" przy znacznie podwyższonej składce ubezpieczeniowej i jest OK. Zrobiliby "ustawodawcy" składkę X5 na angola i ....zobaczymy ile będzie chętnych :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boze jakie tu głupoty ludzie pisza masakra.Po wprowadzeniu nowych przepisow 22 rejestracja Anglika jest prosta jezeli ma przeglad to do nastepnego badania jest spokoj,a jezeli obawiacie sie o stan tech przerobionego auta tzn,ze nie zdajecie sobie sprawy jek sie to robi bo sa auta w ktorych nic nie trzeba spawac itp.Jestem przekonany,ze 90%diagnostow nie pozna auta po przekladce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.