danielg539 Napisano 31 Październik 2012 Napisano 31 Październik 2012 Albo w ogóle uwolnić rynek cen na SKP Działanie jak najbardziej rynkowe ale już widzę te wycieczki klientów z zapytaniem ile za przegląd Cytuj
Psuj Napisano 31 Październik 2012 Napisano 31 Październik 2012 Zostały by tylko te stacje, które nawet drzwi nie otwierają, by przegląd zrobić ,,, Niekoniecznie. Przechlapane by miały stacje "wolnostojące". My np jesteśmy tylko dodatkiem do serwisów i byśmy na tym wygrali. Co wcale nie znaczy, że popieram takie rozwiązanie. Cytuj "Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs
blakop Napisano 31 Październik 2012 Napisano 31 Październik 2012 Przechlapane by miały stacje "wolnostojące" A czemu? "Co Pan mówi? Że koło urwane?? Ależ proszę Pana - lekki luz w układzie kierowniczym o którym był Pan łaskaw wspomnieć to usterka drobna, niemająca wpływu na wynik badania. Oczywiście proszę to naprawić i za rok zapraszamy ponownie na badanie. Proszę? Ależ oczywiście, że jako stały klit może Pan liczyć na rabat proszę Pana :)" Tak ja to widzę Cytuj
danielg539 Napisano 31 Październik 2012 Napisano 31 Październik 2012 Tak ja to widzę Tak to juz jest a było by jeszcze gorzej Cytuj
michal_k Napisano 31 Październik 2012 Napisano 31 Październik 2012 ak to juz jest a było by jeszcze gorzej Ale taniej Cytuj
Psuj Napisano 31 Październik 2012 Napisano 31 Październik 2012 A czemu? Bo muszą się utrzymać, obniżka cen temu nie służy. A nas co prawda tez rozliczają z zysków, ale tak naprawdę jesteśmy "dodatkiem" który kręci się na granicy opłacalności i liczy się, że nasze auta nie muszą jeździć na miasto. Cytuj "Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs
blakop Napisano 31 Październik 2012 Napisano 31 Październik 2012 Nie no spoko - wiem o co Ci chodzi. W mojej "karykaturze" chodziło mi o coś innego. Generalnie myślę, że nie od dziś wiadomo, że prowadzenie tylko SKP - a już w szczególności takiej budowanej od podstaw, obciążonej kredytami itd. jako jedynego źródła utrzymania i zarobku przedsiębiorcy jest nierealne w dzisiejszych realiach. I chyba nawet kosmetyczne (boa inne bym nie liczył) zmiany cennika jakoś diametralnie tego nie zmienią wg mnie. Cytuj
skpauto Napisano 31 Październik 2012 Napisano 31 Październik 2012 Jeżeli sytuacja się nie zmieni, to rzeczywiście zostaną tylko SKP dodatki do innej działalności. Myślę, że ministerstwo już ma jakiś plan, ale pewnie uznali byście to za teorię spiskową. Podejrzewam, ze po roku 20115 cały nasz światek badań technicznych stanie lekko na głowie. Cytuj
Psuj Napisano 31 Październik 2012 Napisano 31 Październik 2012 Podejrzewam, ze po roku 20115 cały nasz światek badań technicznych stanie lekko na głowie. Spoko, nie ma się czym przejmować. To już nie za naszej kadencji... Cytuj "Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs
wiesław Napisano 31 Październik 2012 Napisano 31 Październik 2012 ale pewnie uznali byście to za teorię spiskową. to nie będzie spisek,po prostu chcą oddać całą działalność Niemcom Cytuj
skpauto Napisano 31 Październik 2012 Napisano 31 Październik 2012 ale pewnie uznali byście to za teorię spiskową. to nie będzie spisek,po prostu chcą oddać całą działalność Niemcom Przeczytaj projekt ustawy O dopuszczeniu pojazdu do ruchu. Nasi też mają chrapkę. Jak my się w tym znajdziemy? Diagności i właściciele? Zarówno na rynku jest za dużo stacji, jak i diagnostów. Dobry wujek który to przejmie umie liczyć. Teraz diagnosta robi średnio 5 przeglądów dziennie. Ale przecież może zrobić spokojnie 16 a nawet 20. Trzeba zmniejszyć ilość stacji i ilość diagnostów, Po co ponosić niepotrzebne koszty. Cytuj
danielg539 Napisano 2 Listopad 2012 Napisano 2 Listopad 2012 Ale przecież może zrobić spokojnie 16 a nawet 20 Żartujesz chyba. Gdyby ten kraj był normalny to za 20 obierano by uprawnienia. Cytuj
JANUSZ60 Napisano 2 Listopad 2012 Napisano 2 Listopad 2012 Gdyby ten kraj był normalny W tym największy problem,,, że jeszcze długo nie będzie a potem wcale,,, Cytuj
danielg539 Napisano 2 Listopad 2012 Napisano 2 Listopad 2012 W tym największy problem,,, Niestety Cytuj
Robert OSKP Napisano 2 Listopad 2012 Napisano 2 Listopad 2012 Albo w ogóle uwolnić rynek cen na SKP Można by zacytować "ale to już było ......" Kto pracuje dłużej niż bodajże 15 lat to pamięta, ja niestety nie, tylko z opowieści kolegi ale w tamtych realiach było ciekawie ( bez gratisów, kuponów, itp) Cytuj
kowal Napisano 2 Listopad 2012 Napisano 2 Listopad 2012 bodajże 15 lat to pamięta ,a ile wtedy było stacji .A teraz jak grzyby po deszczu ,jedna obok drugiej .Jeden właściciel pazerniejszy od drugiego Cytuj
DARIO64 Napisano 2 Listopad 2012 Napisano 2 Listopad 2012 Kto pracuje dłużej niż bodajże 15 lat to pamięta, ja niestety nie, tylko z opowieści kolegi ale w tamtych realiach było ciekawie ( bez gratisów, kuponów, itp) Jutro jak będę miał czas to wrzucę nasze ceny z tamtych lat . [ Dodano: 03-11-2012, 10:36 ] Osobowe,ciągniki rolnicze - 18,30zł Ciężarowe,ciągniki siodłowe,autobusy do15 osób -26,84zł Przyczepy,naczepy - 12,20zł Poprawkowe - 6,10zł Hak , nabicie numerów - 8,54zł Importowane do 3,5t - 36,60ZL Importowane powyżej 3,5t - 50,02zł SAM osobowe,autobusy do15 osób,ciężarowe do 3,5t,ciągniki rolnicze - 48,80zł SAM ,ciągniki siodłowe, ciężarowe powyżej 3,5t,naczepy ,autobusy powyżej 15 osób - 61,00zł SAM przyczepy - 24,40zł (Ceny na SAM-y dotyczyły także "składaków" ) Badanie w ruchu międzynarodowym - ciężarowe powyżej 3,5t,autobusy - 79,30zł Badanie w ruchu międzynarodowym - przyczepy,naczepy - 42,70zł Materiały niebezpieczne - do 3,5t - 24,40 Materiały niebezpieczne - powyżej 3,5t - 34,16zł Materiały niebezpieczne - przyczepy - 18,30zł Żeby nie było wątpliwości ,to są ceny brutto . Jeszcze się uchowała tekturka na której jest to zapisane. Cytuj
danielg539 Napisano 5 Listopad 2012 Napisano 5 Listopad 2012 DARIO64, z którego roku ten cennik? Jaa niższych cen za osobówke jak 40 PLN nie pamiętam. Cytuj
DARIO64 Napisano 5 Listopad 2012 Napisano 5 Listopad 2012 DARIO64, z którego roku ten cennik? Dokładnie nie pamiętam ,ale na pewno przed 2000 .Tak mi chodzi po głowie że to sprzed 15 lat. Cytuj
danielg539 Napisano 5 Listopad 2012 Napisano 5 Listopad 2012 Tak mi chodzi po głowie że to sprzed 15 lat. Nie jestem pewien ale wydaje mi sie, że 15 lat temu juz obowiązywał cennik urzędowy. Ceny sa podane w PLN a więc starsze niż z 1995r być nie mogą. Cytuj
Jacdiag Napisano 5 Listopad 2012 Napisano 5 Listopad 2012 Dokładnie nie pamiętam ,ale na pewno przed 2000 1998 02 13 wszedł w życie DzU nr 20 poz 91 który wprowadził opłatę 69,54 za pojazdy do 3,5 t DMC Cytuj Wszystkie drogi prowadzą do . . . ... trumny
DARIO64 Napisano 5 Listopad 2012 Napisano 5 Listopad 2012 więc starsze niż z 1995r być nie mogą Starsze nie mogą być bo w tym roku zacząłem pracować jako diagnosta . 1998 02 13 No to wychodzi że między lipcem 1995 a lutym 1998 . Cytuj
danielg539 Napisano 5 Listopad 2012 Napisano 5 Listopad 2012 No to wychodzi że między lipcem 1995 a lutym 1998 . Cytuj
Psuj Napisano 6 Listopad 2012 Napisano 6 Listopad 2012 Mam pytanie czy projekt nowego cennika nadal będzie uwzględniał ważnosć badania ciągnika na dwa lata? Cennik nie ma nic do terminów badań... Cytuj "Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs
grzegorz70 Napisano 6 Listopad 2012 Napisano 6 Listopad 2012 A co wobec tego ma? Ustawa PoRD : 7. Okresowe badanie techniczne ciągnika rolniczego, przyczepy rolniczej oraz motoroweru przeprowadza się przed upływem 3 lat od dnia pierwszej rejestracji, a następnie przed upływem każdych kolejnych 2 lat od dnia przeprowadzenia badania. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.