cezary Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 o 1080 nowych postów o tym samym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Większość wpisuje tylko swój problem, nie czytając poprzednich postów nawet w tym temacie, do się którego dopisują Jeśli potrzebujecie pomocy- chętnie sezonowo pomogę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wuj3k Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Czytalem, analizowalem, robilem po 10 razy, dzwonilem, robilem krok po kroku i nic ... nie wiem co robie zle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kasciuszko Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 ale opłatę za cepik musimy pobrać,nie można jej wyłączyć,do cepiku nie wysyłamy ale opłatę pobieramy w Patronacie- W Patronacie sa po prawej zafajkowane opłaty wystarczy odchaczyć obie proszę sprobować zresztą jak robi się negatyw to program sam się domAGA odfajkowania wpisu do dowodu ! Czytać program trzeba co nie jest takie trudne ale przy następnym badaniu należy zafajczyć bo samo nie powraca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
conrados_tt Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Patronat- przy wysylce mam blad S-niezgodnosc numeru SKP z certyfikatem- blad NR ST20032 mial ktos taki// Miałem podobnie najpierw uruchomiłem CEPIK Uploader podałem PIN do karty, kliknąłem na "Aktualizuj słowniki" ściągnąłem słowniki a następnie kliknąłem na " Wyślij ponownie" zamknąłem i ponownie uruchomiłem komputer i . U mnie pomogło! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kasciuszko Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Czytalem, analizowalem, robilem po 10 razy, dzwonilem, robilem krok po kroku i nic ... nie wiem co robie zle... na skanach panie Kamilu widać wersję DEMO a demo nie połączy sie [ Dodano: 15-11-2017, 20:50 ] Patronat- przy wysylce mam blad S-niezgodnosc numeru SKP z certyfikatem- blad NR ST20032 mial ktos taki// Czy pracujesz na wersji 11,33 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wuj3k Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Kasciuszko, wersje demo ale czego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kasciuszko Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 sorry wersja test jest na twoim skanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wuj3k Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Kasciuszko, chodzi Ci o pierwszy skan? To jak mam to zmienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Koledzy wuj3k, Kasciuszko, może wyjaśnijcie sobie to na PW. Będzie szybciej i mniej bałaganu na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solaris Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Pismo z MC do Starostw W drugiej części przekazujemy, że znaczna część Stacji Kontroli Pojazdów nadal nie podłączyła się do Centralnej Ewidencji Pojazdów. Obecnie pracują one w trybie awaryjnym, ale ustawodawca przewidział możliwość takiego trybu jedynie do trzech dni roboczych. Po tym terminie SKP jest zobowiązana przekazać dane do CEP. W związku z tym sytuacja staje się w tej chwili bardzo trudna, dlatego Ministerstwo Cyfryzacji zwraca się z uprzejmą prośbą do Państwa, aby wykorzystując ustawowy nadzór nad SKP na swoim terenie, zwrócili się Państwo bezpośrednio do właścicieli stacji o PILNE podłączenie do Centralnej Ewidencji Pojazdów. Ministerstwo Cyfryzacji od miesięcy podejmuje próby wpłynięcia na SKP w tym zakresie (także bezpośrednio za pomocą materiałów informacyjnych), jednak ze względu na ich liczbę, rozproszenie po całym kraju oraz brak formalnego nadzoru, nie ma możliwości działań na większą skalę. Uprzejmie prosimy o potraktowanie niniejszej korespondencji priorytetowo i możliwie pilny kontakt z właścicielami SKP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kasciuszko Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 poczytaj o błędzie 403 możliwe że twój antywirus blokuje połączenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 15 Listopad 2017 Autor Share Napisano 15 Listopad 2017 Solaris, wrzuć to do poczekalni, bo tu zaraz zginie i nikt nie przeczyta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solaris Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 Nie ma sensu, i tak starostwa się skontaktują lada chwila z tymi stacjami więc każdy się dowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek1 Napisano 15 Listopad 2017 Share Napisano 15 Listopad 2017 A co maja zrobić stacje kontroli? jeśli programiści programów piszą, wysyłanie badań awaryjnych nie przejmować się, wczoraj info że 15 od rana, dziś do końca tygodnia,znowu winny DIAGNOSTA bo badania z trybu awaryjnego nie idą . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
magentis2 Napisano 16 Listopad 2017 Share Napisano 16 Listopad 2017 Kościuszko ,zanim coś napiszesz to przeczytaj ze zrozumieniem.Gdzie w Patronacie możesz "odfajczyć" czy "zafajczyć" opłatę za cepik?Te twoje "fajczenia" dotyczą wpis do DR i zaświadczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BarAnt Napisano 16 Listopad 2017 Share Napisano 16 Listopad 2017 Gdzie można pobrać aktualizację 11.33 Patronatu?? Bo na stronie nie widzę, a w nowinkach www nic nie mam o dziwo... [ Dodano: 16-11-2017, 08:33 ] Aktualnie mam 11.3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duch.michal Napisano 16 Listopad 2017 Share Napisano 16 Listopad 2017 Jeżeli badanie udalo sie wyslac i jest ta "zielona kropka" to kazdy może sobie sprawdzić status badania w cepiku, czyli teoretycznie bedzie wiadomo czy stacja ma polaczenie z cep czy nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 16 Listopad 2017 Share Napisano 16 Listopad 2017 Wejdź w wersję 1.3 ,jest na pewno . http://www.patronat.pl/AKTUAL/113/index.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kasciuszko Napisano 16 Listopad 2017 Share Napisano 16 Listopad 2017 Informacje: (0-22) 43 85 464 Program PATRONAT++ - upgrade 11.2... AKTUALIZACJA JEST DOSTĘPNA Uzupełnienie do nowej wersji 11.. programu PATRONAT++ Informacje aktualne na temat CEPiK 2.0 na stronie www.cepik.gov.pl na zakładce- CEPIK2.0 Aktualnie trwają migracje z CEP I na CEP II do godz 19.00 w dniu 12.11.2017. DOSTĘPNA NAKŁADKA DO WERSJI 11.3 (tylko dla użytkowników wersji 11.2) Upragde Z 13.XI. dostępne tutaj : PATRONAT w. 11.30 ja ją widzę do pobrania ręcznego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 16 Listopad 2017 Share Napisano 16 Listopad 2017 widzę do pobrania ręcznego Tak , tę wersję trzeba wprowadzić ręcznie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kasciuszko Napisano 16 Listopad 2017 Share Napisano 16 Listopad 2017 Informacje: Przed pobraniem nalezy zrobić odswieżenie strony PATRONAT 11.33 z dnia 15.XI.2017. (tylko dla użytkowników wersji 11.2 I WIECEJ!) UWAGA! Przed pobraniem należy zachować poprzednia wersje programu ! Pliki poniższe po rozpakowaniu proszę umieścić w miejscu ich dotychczasowych odpowiedników. Upgrade 11.33 wersji LOKALNEJ przeznaczonej dla wszystkich SKP ( SKP i OSKP) , PATRLOKA.ZIP Upgrade 11.33 wersji SIECIOWEJ przeznaczonej dla wszystkich SKP ( SKP i OSKP) , PATRSIEC.ZIP POWRÓT DO PATRONATU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eskapeape Napisano 16 Listopad 2017 Share Napisano 16 Listopad 2017 Właśnie sprawdziłem pojazd badany 13 XI na stronie "historiapojazdu.gov" i jeszcze nic nie ma. Po ilu dniach tam się pojawiał przy Cepik1? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 16 Listopad 2017 Autor Share Napisano 16 Listopad 2017 Różnie, a czasem wcale! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BarAnt Napisano 16 Listopad 2017 Share Napisano 16 Listopad 2017 Czy Wam się co jakiś czas rozłącza VPN Client?? Bo u mnie czasami się rozłączy, nawet w trakcie badania i trzeba łączyć się na nowo ale wszystko idzie sprawnie po połączeniu. Może to kwestia jakichś ustawień... Ktoś coś wie?? No chyba, że po prostu tak ma być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.