Lukasz0417 Napisano 27 Listopad 2017 Share Napisano 27 Listopad 2017 poszło bez problemu w wersji 11.46L F6-USTAWIENIA OPCJI - POBIERZ PEŁNE SŁOWNIKI wykonać F7 "synchronizację baz" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bieła Napisano 27 Listopad 2017 Share Napisano 27 Listopad 2017 Miałem ten problem , panowie z ITS stwierdzili że błąd był w programie antywirusowym , poprawili , zaktualizowali program do wersji 1.7 i wszystko działa poprawnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vaandee Napisano 27 Listopad 2017 Share Napisano 27 Listopad 2017 Mi poszło bez problemu w wersji 11.46L F6-USTAWIENIA OPCJI - POBIERZ PEŁNE SŁOWNIKI. ile czasu zajęło pobranie słowników przez patronat? przez tą chmurę czekałem prawie 4h... czy jak nie aktualizowałem słowników od samego początku to w wersji 11.45 Patronat podaje że aktualizacja ma pełne słowniki? Dobrze odczytuję? podają też ze aktualizacja przebiega z automatu to czy nadal trzeba raz na tydzien aktualizować w tej ''chmurze'' ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BarAnt Napisano 27 Listopad 2017 Share Napisano 27 Listopad 2017 A jak robicie jak przyjeżdża klient po negatywie z usuniętą usterką, tzn. chodzi o to czy rodzaj badania wybieracie okresowe, czy ponowne sprawdzenie usterek?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 27 Listopad 2017 Share Napisano 27 Listopad 2017 Rodzaj badania wybieram okresowe, a w pkt.1 Uwagi wpisuje adnotację ponowne, sprawdzenie usterek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasz0417 Napisano 27 Listopad 2017 Share Napisano 27 Listopad 2017 ile czasu zajęło pobranie słowników przez patronat? W moim przypadku, wszystko razem dosłownie kilka minut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek1 Napisano 27 Listopad 2017 Share Napisano 27 Listopad 2017 A ja Badanie techniczne polegające na ponownym sprawdzeniu usterek z [programu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vaandee Napisano 27 Listopad 2017 Share Napisano 27 Listopad 2017 udało się komuś wysłac prejestrację dla anglika? co wpisaliście w uwagach w rejestrze? u mnie 2 stoją w trybie awaryjnym... nie wiem czy znaczenie może mieć to co wpisałem w uwagach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
diagnosta75 Napisano 27 Listopad 2017 Share Napisano 27 Listopad 2017 w wersji 11.46L F6-USTAWIENIA OPCJI - POBIERZ PEŁNE SŁOWNIKI. następnie trzeba wykonać F7 "synchronizację baz". hmmmm mi "synchronizację baz" program wykonał sam jako następną czynność [ Dodano: 27-11-2017, 13:34 ] Mi poszło bez problemu w wersji 11.46L F6-USTAWIENIA OPCJI - POBIERZ PEŁNE SŁOWNIKI. ile czasu zajęło pobranie słowników przez patronat? przez tą chmurę czekałem prawie 4h... czy jak nie aktualizowałem słowników od samego początku to w wersji 11.45 Patronat podaje że aktualizacja ma pełne słowniki? Dobrze odczytuję? podają też ze aktualizacja przebiega z automatu to czy nadal trzeba raz na tydzien aktualizować w tej ''chmurze'' ?? około 10 min A ja Badanie techniczne polegające na ponownym sprawdzeniu usterek z [programu też tak robie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BarAnt Napisano 28 Listopad 2017 Share Napisano 28 Listopad 2017 Gdzieś to chyba widziałem ale jakoś nie mogę teraz odnaleźć. Teraz badanie okresowe z dodatkowym (np. okresowe z dodatkowym pojazdu uprzywilejowanego lub okresowe z dodatkowym powypadkowym) rozbijamy na dwa osobne, tzn. osobno okresowe i osobno dodatkowe, jako dwie pozycje w rejestrze?? Jest ktoś w stanie potwierdzić lub zaprzeczyć?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 28 Listopad 2017 Share Napisano 28 Listopad 2017 Gdzieś to chyba widziałem ale jakoś nie mogę teraz odnaleźć Pewnie tutaj http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=287373#287373 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 28 Listopad 2017 Share Napisano 28 Listopad 2017 CEPIK Uploader (Ptaronat ITS) działa już bez problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meegace Napisano 28 Listopad 2017 Share Napisano 28 Listopad 2017 Była dziś wersja Patront-u 11.47, a po jakimś czasie wrócili do 11.45 mogli by napisać co się dzieje z tą wersją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 28 Listopad 2017 Share Napisano 28 Listopad 2017 Nic się nie dzieje, po prostu jest ciągle do pobrania poprzez aktualizację automatyczną z pozycji F6 - aktualizuj program Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
conrados_tt Napisano 28 Listopad 2017 Share Napisano 28 Listopad 2017 Czyli wersja 11.47 jest do pobrania automatycznie z funkcji aktualizuj program, bo na stronie patronatu jest wersja 11.45. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 28 Listopad 2017 Share Napisano 28 Listopad 2017 dokładnie, wchodzisz i aktualizujesz,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
max72 Napisano 28 Listopad 2017 Share Napisano 28 Listopad 2017 czy też macie problem z SSL na encardzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 28 Listopad 2017 Share Napisano 28 Listopad 2017 Czyli wersja 11.47 jest do pobrania automatycznie z funkcji aktualizuj program, bo na stronie patronatu jest wersja 11.45. kliknij sobie w "nowinki" tam masz link do najnowszej wersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
magentis2 Napisano 28 Listopad 2017 Share Napisano 28 Listopad 2017 Nie znalazłem takiego tematu ale być może już jest.Pytanie co robicie w przypadku gdy samochodu nie ma w cepiku?Połączenie z cepikiem jest,cepik szuka samochodu ale go nie znajduje.Pojazd Krajowy,badanie po 3 latach,w cepiku brak.W historiipojazdu jest.I co teraz?Tryb awaryjny?Jak potem wysłać ?Prerejestracja?Samochód krajowy.Co robić w takiej sytuacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hudas Napisano 28 Listopad 2017 Share Napisano 28 Listopad 2017 Spróbuj kilka razy. Ja zaczynam zawsze od VINu ale czasami nie znajduje. Więc potem szukam po dokumencie ( DR). A na samym końcu po TR i marce. Czasami tak jest że po jednym filtrze nie znajduje ( trzeba kilka razy - cierpliwośc najważniejsza przy CEPie 2.0 ), spróbuj. Bo jak nie znajdziesz to: - formularz do MC - lub inne rozwiązanie (* nie polecam ale u NAs w powiecei już działa - wszystkiemu winny Cepik ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MOsss Napisano 28 Listopad 2017 Share Napisano 28 Listopad 2017 Dziś ok 18 też mieliśmy problem z brakiem samochodu w cepiku. Wielokrotne, różne kombinacje nie pomagały. Na szczęście było to ponowne sprawdzenie, gdzie negatywne badanie było robione z cepikiem i mieliśmy pewność, że było w nim. Te i parę kolejnych badań poszło w trybie awaryjnym. W tym samym czasie "sąsiedzi" mieli ten sam problem. Telefon do helpdesku cepiku - u nich oczywiście wszystko w porządku. Ok 20 problem sam znikł i badania z trybu awaryjnego z niewielkimi problemami udało się wprowadzić do CEPIKu ( czasami było trzeba dwukrotnie wprowadzać auto, bo za pierwszym razem nie znajdował go ). Wychodzi na to, że był błąd po stronie cepiku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krichna25 Napisano 28 Listopad 2017 Share Napisano 28 Listopad 2017 Potwierdzam, że u mnie w godzinach wieczornych też nie wyszukiwał pojazdów w CEP. O godzinie 20.00 już wszystko działało sprawnie. Wiec to nie nasza wina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BarAnt Napisano 29 Listopad 2017 Share Napisano 29 Listopad 2017 U nas to samo. Wczoraj nie szło wysłać, a dzisiaj rano już wysłąłem 3 badania wykonane wczoraj w awaryjnym, chociaż jedno wysłało się za drugim podejściem ( za pierwszym wyskoczył jakiś błąd). Myślałem, że to może jakiś błąd w aktualizacji patronatu ale to chyba wina capa. Miejmy nadzieję, że już teraz będzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
magentis2 Napisano 29 Listopad 2017 Share Napisano 29 Listopad 2017 panowie ja nie pytałem czy były problemy z połączeniem z cepikiem,tylko co robić jak pojazd nie istnieje w cepiku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 29 Listopad 2017 Share Napisano 29 Listopad 2017 ,tylko co robić jak pojazd nie istnieje w cepiku? Spróbuj kilka razy. Ja zaczynam zawsze od VINu ale czasami nie znajduje. Więc potem szukam po dokumencie ( DR). A na samym końcu po TR i marce. Czasami tak jest że po jednym filtrze nie znajduje ( trzeba kilka razy - cierpliwośc najważniejsza przy CEPie 2.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.